instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 23 вересня 2025, 05:53

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 11 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 21 серпня 2014, 13:08 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 20 вересня 2010, 03:10
Повідомлень: 963
Год выпуска:: 1988
Код мотора: NZ 1,3
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: АЛЕКСАНДРИЯ+КИЕВ
Была тема(не смог найти) о дополнительных пружинах в передний суппорт. Как раз у меня тоже начали звенеть передние колодки,год проездил без звона. Решил и себе сделать это рацпредложение. Но сделал немного по своему.Использовал пружинки со старых сальников. Все получилось с помощью ребят с ФОЛЬКС гаража.Два дня было тихо,потом снова появился звон с левой стороны.Снимаю левое колесо,и вижу такой прикол,что ни дополнительных,ни заводских пружинок нету.Лезу в бардачок за заводскими пружинками,а там только одна.Машина на домкрате,я в спецовке...что делать? Собирать все назад и ехать за пружинками на рынок не хочется. Думаю что бы туда всунуть вместо пружины? Тут попадается мне на глаза нож,старенький,китайский. 5 минут работы болгаркой и новая пружина готова

На втором фото как это все стоит на суппорте. Вчера по Киеву км 70 проехал,пока тихо.
Пружинки лучше использовать с грузового сальника,они более мощные чем с легковушки.Длину пружины легко регулировать,просто отрезаешь не нужное,и соединяешь.


Вкладення:
20082014384.jpg
20082014384.jpg [ 364.69 Кіб | Переглянуто 5487 разів ]
20082014387.jpg
20082014387.jpg [ 422.75 Кіб | Переглянуто 5487 разів ]

_________________
GOLF 2 88г 1,8 PB Digifant 5 дверей и запаска
Догори
ПовідомленняДодано: 21 серпня 2014, 16:00 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2012, 19:36
Повідомлень: 2092
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: DимОN
Звідки: ~Berd'yansk~
можно просверлить маленькие отверстия в колодках на краю и туда сделать скобку я делал с зажимов канцелярских... И между ними пружинка.
А если делать основательно и не перчиться с этими "тормозами" то 256 как минимум :)

_________________
my TDI


Догори
ПовідомленняДодано: 21 серпня 2014, 20:21 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 01 липня 2009, 23:52
Повідомлень: 3513
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AFN 1,9
КПП: МКПП
Имя: Юрій
Звідки: Тернопіль-Київ-Gdansk-St.Johns
Я з вас в шоці.
З 2007 року і по місяцьназд, до поки стояли стокові 239, ніколи і нічого не тарабанило і не звиніло, просто тому, що все потрібно робити правильно.
Судячи з фото, то однієї колодки вже практично немає, що свідчить про підклинювання, або колодок на направляючих, або циліндрика в супорті. Тай язичок прижимної пружинної бляшки повинен бути під супортом.
Навіщо винаходити велосипед та ще й квадратними колесами, якщо краще один раз перебрати гальма і назавжди забути про дзвін. А потрібно всього лиш:
1. Поставити нормальні диски без зносу
2. Поставити нормальні колодки і обовязково, щоб товщина їх була однаковою
3. Замінити сальники на циліндриках, і зробити ревізію самих циліндриків.
4. Перевірити, змастити пастою для гальм металефі та фторопластові направляючі, при потребі замінити на нові
5. Забути про дзвін на завжди (перевірено практикою особисто)

_________________
Зображення

Щоб розбиратись у всьому на світі, достатньо знати дві речі: звідки світить сонце, та куди дме вітер. Моя EXдружина.

"Усі з дитинства знають, що певні речі не можливі. Але завжди знаходиться невіглас який цього не знає. Ось він і робить відкриття". А. Ейнштейн.


Догори
ПовідомленняДодано: 21 серпня 2014, 21:56 
Офлайн
Освоился

З нами з: 02 січня 2012, 18:15
Повідомлень: 104
Год выпуска:: 1989
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
Цитата:
1. Поставити нормальні диски без зносу
2. Поставити нормальні колодки і обовязково, щоб товщина їх була однаковою
3. Замінити сальники на циліндриках, і зробити ревізію самих циліндриків.
4. Перевірити, змастити пастою для гальм металефі та фторопластові направляючі, при потребі замінити на нові
5. Забути про дзвін на завжди (перевірено практикою особисто)
Еще забыл про выработку на кулаке.


Догори
ПовідомленняДодано: 21 серпня 2014, 22:03 
Офлайн
Освоился

З нами з: 02 січня 2012, 18:15
Повідомлень: 104
Год выпуска:: 1989
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
[quote="medved"]
З 2007 року і по місяцьназд, до поки стояли стокові 239, ніколи і нічого не тарабанило і не звиніло, просто тому, що все потрібно робити правильно.
Присоединюсь. С 2010 и по сей день звона не было, хотя были и диски с колодками стертые в хлам.


Догори
ПовідомленняДодано: 21 серпня 2014, 22:45 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 20 вересня 2010, 03:10
Повідомлень: 963
Год выпуска:: 1988
Код мотора: NZ 1,3
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: АЛЕКСАНДРИЯ+КИЕВ
Цитата:
Цитата:
З 2007 року і по місяцьназд, до поки стояли стокові 239, ніколи і нічого не тарабанило і не звиніло, просто тому, що все потрібно робити правильно.
Присоединюсь. С 2010 и по сей день звона не было, хотя были и диски с колодками стертые в хлам.
Одноклубники,я вам скажу что надо еще ездить,а не годы считать. Я писал,год не татахтело,правильно МЕДВЕДЬ(кстати,где моя Тернопольская водка?) заметил,стертые накладки.Люфтов нигде нет,диски в идеале ФОЛЬКС гараж свидетели,а вот тарахтит и все.Потому что люфтов нет, и только чуть слабеют пружины,колодки получаються в невесомости, и начинают звенеть. Так получилось,слепил из того что было под рукой,сегодня второй день,даже по киевской бруковке нигде не звенело.Поездим увидим.

_________________
GOLF 2 88г 1,8 PB Digifant 5 дверей и запаска


Догори
ПовідомленняДодано: 21 серпня 2014, 23:00 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 01 липня 2009, 23:52
Повідомлень: 3513
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AFN 1,9
КПП: МКПП
Имя: Юрій
Звідки: Тернопіль-Київ-Gdansk-St.Johns
Цитата:
Цитата:
Цитата:
З 2007 року і по місяцьназд, до поки стояли стокові 239, ніколи і нічого не тарабанило і не звиніло, просто тому, що все потрібно робити правильно.
Присоединюсь. С 2010 и по сей день звона не было, хотя были и диски с колодками стертые в хлам.
Одноклубники,я вам скажу что надо еще ездить,а не годы считать. Я писал,год не татахтело,правильно МЕДВЕДЬ(кстати,где моя Тернопольская водка?) заметил,стертые накладки.Люфтов нигде нет,диски в идеале ФОЛЬКС гараж свидетели,а вот тарахтит и все.Потому что люфтов нет, и только чуть слабеют пружины,колодки получаються в невесомости, и начинают звенеть. Так получилось,слепил из того что было под рукой,сегодня второй день,даже по киевской бруковке нигде не звенело.Поездим увидим.
За перших 10 місяців володіння гольфом проїхав 130 тисяч (без жартів), за весь час - близько 250 тисяч.
Було таке що диски були як стіральна доска, а колодок не було взагалі - одні металеві бляшки (помітив лише після того коли зявилась вібрація під час гальмування :shock: ). Було, що і диски розпадались на ходу після того як нові колодки ставились.. Але не звеніло і не тарабанило ніколи. Х.З як воно так..
І в багатьох Тернопільських одноклубників, після того як я їм перебирав гальма теж більше ніколи нічого не звеніло..

П.С. Є практично нові диски не вентильовані з пробігом до 3 тисяч і можливо колодки до них з таким самим пробігом (залишились пізля заміни на 256 на одному з клубних авто).

П.П.С. Про водку: оце ж я безпардонна нагла забудькувата тварюка, зовсім забув. Їхав на фест а вголові щось постійно зуділо, що я щось винен..
Наступного разу обовязково передам Мішою після його найближчих гостин в мене. Каюсь.
Набери мене завтра, можливо по телефону підкажу куде ще глянути, щоб усунути лязг без "вдосконалень".

_________________
Зображення

Щоб розбиратись у всьому на світі, достатньо знати дві речі: звідки світить сонце, та куди дме вітер. Моя EXдружина.

"Усі з дитинства знають, що певні речі не можливі. Але завжди знаходиться невіглас який цього не знає. Ось він і робить відкриття". А. Ейнштейн.


Догори
ПовідомленняДодано: 22 серпня 2014, 03:05 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 20 вересня 2010, 03:10
Повідомлень: 963
Год выпуска:: 1988
Код мотора: NZ 1,3
КПП: МКПП
Имя: Петр
Звідки: АЛЕКСАНДРИЯ+КИЕВ
Цитата:
Набери мене завтра, можливо по телефону підкажу куде ще глянути, щоб усунути лязг без "вдосконалень".
Дякую! Так в цих тормозах і дивитись немає на що. Поки в мене стояв мотор RF,мені колодок на 100 000км хватало,і не звеніли.Зараз на PB,хватило всього на 30 000.Я думаю що багато залежить від якості рідних пружинок.Я їх замінив дуже багато,деяких хватало тисяч на десять пробігу,потім вони робились як пластилінові. А підказка про додаткові пружини мені дуже сподобалась,от тільки кому подякувати не знайшов. Поки що все працює на моему Гольфу,тиша така що аж вуха закладує. А час і пробіг покажуть. Накладки я поміняю найближчим часом,але додаткові пружини добавлю.

_________________
GOLF 2 88г 1,8 PB Digifant 5 дверей и запаска


Догори
ПовідомленняДодано: 22 серпня 2014, 07:34 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 16 серпня 2012, 11:02
Повідомлень: 1396
Автомобиль: Polo
Год выпуска:: 2007
Код мотора: BUD 1,4
КПП: МКПП
Имя: Віталій
Звідки: Київ ||| Корсунь-Шевченківський
петруччо пошукай тему в розділі г3 там розписано і показано які колодки повинні бути - з металевими розпірними вухами/скобами. і ніякого колхозу не треба.
до речі, в твоєму варіанті з ножиком колодки витруть посадкове місце на поворотному кулаці.

_________________
'92 vw vento 1.8 abs - була - протягом 5 років успішно відслужла роль першого автомобіля
'07 skoda fabia combi 1.4 bbz


Догори
ПовідомленняДодано: 22 серпня 2014, 08:36 
Офлайн
Я тут родился

З нами з: 02 жовтня 2011, 16:21
Повідомлень: 7128
Год выпуска:: 1987
Код мотора: GU 1,8
КПП: АКПП
Имя: Тарас
Звідки: Погребы (Броварской р-он)
Цитата:
петруччо пошукай тему в розділі г3 там розписано і показано які колодки повинні бути - з металевими розпірними вухами/скобами. і ніякого колхозу не треба.
до речі, в твоєму варіанті з ножиком колодки витруть посадкове місце на поворотному кулаці.
Це тут

_________________
golf II 1.8 i cat GX акпп 87 г.в.K-Jetronic
Счастье - это когда люди, которые вам не подходят, к вам не подходят..
0679040189


Догори
ПовідомленняДодано: 22 серпня 2014, 09:57 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 16 серпня 2012, 11:02
Повідомлень: 1396
Автомобиль: Polo
Год выпуска:: 2007
Код мотора: BUD 1,4
КПП: МКПП
Имя: Віталій
Звідки: Київ ||| Корсунь-Шевченківський
або тут :)

_________________
'92 vw vento 1.8 abs - була - протягом 5 років успішно відслужла роль першого автомобіля
'07 skoda fabia combi 1.4 bbz


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 11 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited