instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 квітня 2024, 17:03

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 4 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 11 листопада 2017, 17:16 
Офлайн
новенький
Аватар користувача

З нами з: 11 листопада 2017, 16:20
Повідомлень: 1
Год выпуска:: 1990
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Автомобіль Vw Golf Country, поставив двигун з passat b4 1.9 TDI AFN з АКПП. На розборці, де купляв двигун, замість рідної AFN-овської турбіни дали турбіну від 1Z. Клапан №75 підключив як на 1Z, клапан №18 взагалі не підключав, тому виходи на трубку з механічного клапану відпрацьованих газів і з воздухану залишились відкритими. Проблема в тому, що двигун на трасі не набирає обороти після 3000 - 3200 об/хв, до 3000 машина - звір. Ще при їзді часто не відкликається педаль газу, наче провал. На нейтралці максимум обертів це 4900 і педаль аксилератора працює нормально. Перевірив датчики температур двигуна і повітря після інтеркулеру, та реостат педалі газу, всі вони робочі. Коли від'єдную фішки з датчиків температур, чи від'єдную воздухан то змін в роботі двигуна немає взагалі.


Догори
ПовідомленняДодано: 11 листопада 2017, 18:35 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 21 серпня 2012, 13:21
Повідомлень: 777
Год выпуска:: 1992
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: burzum
Звідки: Тернопіль
Ще один кастрований afn . Моя думка найти живу рідну турбіну , новий n75 , силіконові патрубки на датчик надува і актуатор геометріїї , ну і тоді далі розбиратись. Ну і якщо мозок від afn то мабуть він хоче керувати геометрією турбіни а її там нема от і делемка .

_________________
1,3 2G був ,а зараз AFN 2,0 TDI , 180+HP
AUDI A6C7 CNHA 2,0 TDI 190 HP


Догори
ПовідомленняДодано: 11 листопада 2017, 19:00 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 16 лютого 2014, 19:56
Повідомлень: 162
Год выпуска:: 1991
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Олексій
Звідки: Тернопіль
Цілком згоден з попереднім коментом.
Толку з того що ти щось там підключив як на 1зет, якщо мозги хочуть щоб було все як на АФН має бути.. і клапани 75 1зет і афн відрізняються, так же само як і мозги, а точніше прошивка.
В тебе машина 100% працює в аварійному режимі через це. Тут хочеш чи не хочеш треба ставити рідну турбіну і приводити все до ладу так як має бути.
Якщо на 1зет вкинути афн турбіну і перепідключтити
Н75 клапан то він відтого АФНом не стане. Так же само і в тебе.

_________________
И мудрец из тысячи раз, один раз да ошибается.

В чем сила брат? - В 1.3 с..ка


Догори
ПовідомленняДодано: 11 листопада 2017, 21:57 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 13 грудня 2010, 20:24
Повідомлень: 2109
Год выпуска:: 1993
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Павел
Звідки: Жопа таун
На вейстгейтi 1Z i геометрii' AFN дiаметрально протилежна логiка скважностi ШIМ на клапан N75 вiд холостих до макс обертiв з навантаженням.
На 1Z вiд холостих 94%, при наборi обертiв зменшуэться, i при зкиданнi зайвого тиску знову збiльшуэться.
На AFN на ХХ 24%, збiльшуэться по мiрi необхiдностi зкидання тиску.

Мiзки на вейстгейт i геометрiю рiзнi i працювати з iншим типом турбiни не будуть.

_________________
Golf 3 AFN GTE.

Зображення


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 4 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited