Передісторія : весняна діагностика сказала, що під заміну задні диски та колодки, а також тросики ручника.
Рішив робити сам - всі інструменти для цього маю.
Для початку рішив поміняти тросики ручника, один з яких клинив (правда не той на який вказав сервісмен), щоб нові диски з колодками зразу не правильно не прироблялись.
Процес досить простий. Зняти задню попільничку, ключиком на 10 ослабити 2 тросика та вийняти їх зі скоби. На супорті зжимаєм скобу ручника і витягуєм кінець троса. Знімаєм прижимну скобу і витягуєм тросик зі скоби повністю.
Вкладення:
Опис файлу: прижимна скоба
IMG_20170401_132419.jpg [ 1.15 МіБ | Переглянуто 3600 разів ]
Потім розжимаєм малою плоскою викруткою це кріпленя (воно напевне одноразове, але залишив його повторно), причому залізна перемичка на тросі, як старому так і новому встає рівно посередині цього кріплення.
Вкладення:
Опис файлу: кріплення ручника
IMG_20170401_132354.jpg [ 810.92 Кіб | Переглянуто 3600 разів ]
І витягуєм старий трос з алюмінієвої трубки, що йде в салон
Вкладення:
Опис файлу: алюмінієва трубка
IMG_20170401_134124.jpg [ 1.2 МіБ | Переглянуто 3595 разів ]
Закладаєм новий трос і регулюєм його. Я замовляв трос NK 904774, однак від навантаження він вилітав зі скоби ручника на супорті, прийшлось трошки заколгоспити
Вкладення:
IMG_20170401_181949.jpg [ 852.34 Кіб | Переглянуто 3595 разів ]
Як виявилось при заміні, з правої сторони клинив не тросик, а супорт, тому рішив перед заміною дисків і колодок перебрати ще супорта.
Для цього було куплено ремкомплекти Ert 401380, монтажну пасту Ate 03.9902-0501.2 і приступив до переборки. Все стандартно: зняв колесо, витягнув трос ручника зі скоби, відкрутив направляючі супорта(перед цим можна послабити болт кріплення тормозного шлангу) та витягнув супорт.
Вкладення:
IMG_20170408_181501.jpg [ 1.25 МіБ | Переглянуто 3594 разів ]
Перед викручуванням поршня супорта збив йоно від грязі кархером. Заклав у тиски і приспособою для викручуванням/вкручування поршня викрутив його
Вкладення:
IMG_20170408_182417_01-1920x1080.jpg [ 576.11 Кіб | Переглянуто 3591 раз ]
І от поршень у мене в руках, старий пильник довіри зовсім не викликав
Вкладення:
IMG_20170408_182513-1080x1920.jpg [ 540.9 Кіб | Переглянуто 3591 раз ]
І механізм ручника в супорті
Вкладення:
IMG_20170408_182645-1080x1920.jpg [ 529.09 Кіб | Переглянуто 3591 раз ]
Без зйомника стопорних кілець до супорта раджу не лізти
Вкладення:
Опис файлу: зйомник стопорних кілець
IMG_20170408_182746-1920x1080.jpg [ 593.47 Кіб | Переглянуто 3591 раз ]
Для того щоб витягнути механізм ручника потрібно зняти стопорне кільце,
Вкладення:
IMG_20170408_182922-1920x1080.jpg [ 536.2 Кіб | Переглянуто 3589 разів ]
головкою на 13 відкрутити, але не повністю скобу ручника та молотком вибити його
Вкладення:
Опис файлу: акуратно вибиваєм
IMG_20170408_182957-1920x1080.jpg [ 617.34 Кіб | Переглянуто 3591 раз ]
та торксом на 30 викручуєм ще одну деталь
Вкладення:
IMG_20170408_183256-1080x1920.jpg [ 483.51 Кіб | Переглянуто 3591 раз ]
цей пильник також в поганому стані
Вкладення:
IMG_20170408_183347.jpg [ 926.89 Кіб | Переглянуто 3589 разів ]
Тепер маєм на руках супорт, поршень та механізм ручника. Для початку відчистив посадочні місця резинок супорта, промив зсередини кархером та продув компресором його. Змастив монтажною пастою та заклав всередину новий сальник поршня та пильник механізму ручника і відклав його в сторону.
Вкладення:
IMG_20170408_194805.jpg [ 1.22 МіБ | Переглянуто 3589 разів ]
Сам механізм ручника був в непоганому стані, причому пильник з ремкомплекту для нього мені менше сподобався чим старий.
Вкладення:
IMG_20170408_183100-1920x1080.jpg [ 468.98 Кіб | Переглянуто 3588 разів ]
Змастив його шток монтажкою, вставив(потрібно звертати увагу на фіксатор всередині супорта. Та позакручував скобу і фіксатор скоби, щоб легше було вставити стопорне кільце механізму ручника.
Вкладення:
IMG_20170408_194812.jpg [ 1001.4 Кіб | Переглянуто 3588 разів ]
При вставленні кільця допомагав собі тонкою деревяшкою.
Розбір поршня зробити просто, але треба звернути увагу як ідуть деталі всередині.
Вкладення:
IMG_20170408_190239.jpg [ 685.94 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Вкладення:
IMG_20170408_190310-1080x1920.jpg [ 300.45 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Вкладення:
IMG_20170408_190328.jpg [ 760.18 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Вкладення:
IMG_20170408_190352.jpg [ 722.28 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Вкладення:
IMG_20170408_190444.jpg [ 978.72 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Вкладення:
IMG_20170408_190517.jpg [ 808.57 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Вкладення:
IMG_20170408_190550.jpg [ 881.09 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Вкладення:
IMG_20170408_190912-2880x1620.jpg [ 720.79 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Для порівняння старий та новий поршень
Вкладення:
IMG_20170408_191850-1080x1920.jpg [ 341.23 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Сам шток поршня був досить закисший чистим його, і збираєм назад, використовуючи монтажну. Також допогав собі деревяшкою, щоб закласти стопорне кільце. Буде чути характерний звук, коли кільце сяде на місце.
Тепер берем новий пильник поршня, надіваєм його знизу та закладаєм пильник в поршень
Вкладення:
IMG_20170408_200228-1080x1920.jpg [ 367.63 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
І закручуєм приспособою - все йде дуже легко завдяки пасті від Ate.
Поки йшов процес переборки, тормозний шланг був піднятим догори і тормозуха капала в пластикову бутилку, а в бачок я доливав вже нову, щоб менше при прокачці заморочуватись.
Ну і те задля чого перебирав супорта - нові диски та колодки TRW
Вкладення:
IMG_20170408_201311.jpg [ 788.06 Кіб | Переглянуто 3581 раз ]
Поміняв диск, змастив антискрипною пастою місця притягання колодок в скобі, заклав колодки та все зібрав. Прокачав тормоза. Тепер буду акуратно їздити для обкатки дисків та колодок).
Для повного феншую хотів ще поміняти пальці(направляючі) супорта та перемастити їх правильною змазкою, однак скоба реально відмовилась викручуватись, тому замовлю нові болти та в ближчому майбутньому дороблю так як треба