instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 квітня 2024, 18:30

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 30 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 17 вересня 2016, 22:01 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
Класно сказано
"Если вы захотите убить президента, вы ведь не будете надевать костюм клоуна что бы привлекать внимание? Подготовитесь внутренне и технически. И сделаете свое дело незаметно и профессионально.
Так и гольф, он выглядит скромно но очень хорошо делает свою работу.(с)"

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 17 вересня 2016, 22:30 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 січня 2014, 20:31
Повідомлень: 4350
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BVY 2.0
КПП: АКПП
Имя: Вольдемар
Звідки: Киев
Очередная тема для отвлечения внимания... Игорь, а что с супер-пупер легендой автоспорта фокусом?

_________________
Колличество разума на Земле вещь константная, а население постоянно растет...
Golf mk4, 1,6 акпп. Продал, скучаю...
Seat Altea XL 2.0 FSI акпп, "гламурный гольф" Продан.
Skoda Octavia A7 TDI DSG и все такое :-)
Skoda Superb II TDI DSG L&K


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 18 вересня 2016, 23:58 
Офлайн
Освоился

З нами з: 07 серпня 2016, 21:41
Повідомлень: 68
Год выпуска:: 2012
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Roma13
Звідки: France
Цитата:
Очередная тема для отвлечения внимания... Игорь, а что с супер-пупер легендой автоспорта фокусом?

let4ik,a я думал что ты про него забыл :shock:


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 19 вересня 2016, 11:14 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 23 червня 2009, 13:41
Повідомлень: 9650
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Очередная тема для отвлечения внимания... Игорь, а что с супер-пупер легендой автоспорта фокусом?
Цитата:
А шо писать.
ГТИ как ГТИ. Сток)
Цитата:

дешево.
Цитата:
Цены не знаю, это подарок.
Цитата:
вчера ездил на 6 км на кольцо.
Я обогнал Мак Ларен на первом же повороте)))
Подписался.)))

_________________
Верьте людям на слово, заверенное подписью и печатью.


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 19 вересня 2016, 22:53 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 31 грудня 2012, 00:40
Повідомлень: 2827
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CRBC
КПП: DSG 6
Имя: Alexandr
Звідки: Харьков
Тут может быть интересно))

_________________
Четыре колеса везут тело, а два душу...

VW E-Golf, 14 г.в. в борьбе за экологию и экономию
VW Golf VII variant 1.4 Comfortline 13 г.в. продан
VW Golf VII 1.4 Comfortline 13 г.в. продан
VW Polo Sedan Comfortline 12 г.в. перешел отцу
Hyundai accent 1.4 MT 08 г.в. продан
ВАЗ 21063 87 г.в. продан

помогу с привозом авто из США

Харьковский съезд гольф клуба


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 19 вересня 2016, 22:58 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 січня 2014, 20:31
Повідомлень: 4350
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BVY 2.0
КПП: АКПП
Имя: Вольдемар
Звідки: Киев
Цитата:
Тут может быть интересно))
Я успокою, я мимо шёл, больше не зайду, интересного тут ничего не будет, а все будет как обычно... Блаблабла, блаблабла...
Хотя нет, обязательно дождусь комментария ТС о фокусе, уж больно интересно сколько кубков он привёз :D

_________________
Колличество разума на Земле вещь константная, а население постоянно растет...
Golf mk4, 1,6 акпп. Продал, скучаю...
Seat Altea XL 2.0 FSI акпп, "гламурный гольф" Продан.
Skoda Octavia A7 TDI DSG и все такое :-)
Skoda Superb II TDI DSG L&K


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 19 вересня 2016, 23:11 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 21:36
Повідомлень: 5359
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: АКПП
Имя: Oleksandr
Звідки: RP Polska, Wa-wa
Сань, цікавіша розповідь у Русіка на драйві. Там з самого початку цікаво пишеться

_________________
Ящур Audi A4 Quattro S-line
трохи про Польщу
ДНР - ГОРИ У ПЕКЛІ


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 20 вересня 2016, 23:35 
Офлайн
Освоился

З нами з: 07 серпня 2016, 21:41
Повідомлень: 68
Год выпуска:: 2012
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Roma13
Звідки: France
Цитата:
Цитата:
Тут может быть интересно))
Я успокою, я мимо шёл, больше не зайду, интересного тут ничего не будет, а все будет как обычно... Блаблабла, блаблабла...
Хотя нет, обязательно дождусь комментария ТС о фокусе, уж больно интересно сколько кубков он привёз :D


Нет,мимо нельзя, надо дождаться момента. Уж больно кучеряво пишет.


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 21 вересня 2016, 09:20 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 12 жовтня 2009, 16:33
Повідомлень: 1025
Год выпуска:: 1997
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: Андрей
Звідки: Харьков
Пипец, если не сказать грубее!

Игорь пишет что из плюшек "дешево" и тут же в следующем посте "это подарок"
НУ КАК ТАК???
Сколько можно людей так по хамски обманывать?
И это происходит во всех его темах!

И мне пощастливилось его знать, когда звонил ему спрашивал мозги на АБФ, сказал всё есть, звони завтра. Позвонил завтра - был занят, на след день - пообещал завтра, спросил цену - сказал не дорого.
И так дней пять кормил...
Игорь, если будешь пиздеть что такого не было, ты мог забыть, это 3 года назад было.

_________________
Golf III GTI, 2.0 ABF. 97г.в.
Golf VII Variant, 2.0 TDI. 13г.в.


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 22 вересня 2016, 08:21 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Цитата:
Цитата:
Цены не знаю, это подарок.

Зображення
///////////
Я вибачаюсь.
А що хлпцям також авто дарують?
Дарують)
Мій син хотів R20. Але живих екземплярів в Україні ми не знайшли. Пошуки в Германії також не принесли тих результатів які б нам підійшли. В хорошому стані авто там коштуть дорого. Купувати новий R20 для підлітка не рахую дрцільним по різним причинам)
Та й мк7 R20 має деякі проблеми на відміну від надійного та провіреного двигуна другої генерації TSI.
Тим паче наш чіп тюнінг цих двигунів є самим продуктивним в СНГ. Самі швидкі авто ВАГ групи в СНГна нашому чіпові.
Так що я порахував доцільним саме такий варіант, двигун TSI з невеликим пробігом і бережною експлуатацією.
Поки він був в США я купив цей авто, ціна була невелика за такий екземпляр і власники люди з достатком, тому все обслуговування за регламентом у дилера.
Мені авто сподобалося.
Так це ГТІ в своїй красі, це орігінальний автомобіль який є наслідком кропіткої праці кращих інженерів ВАГ. І я хочу сказати що як завжди їм це вдалося, а саме залишити дійсних прихильників ГТІ задоволеними. Я мав батато ГТІ, майже усі окрім Мк5. На жаль він мені не подобається зовнвшнім виглядом, і як виявилося мав деякі проблеми з двигунами та дсг, все ж таки першопроходець, а бути першим не так легко. Завжди є шанс спіткнутися, і потрібно піднятися щоб йти далі. Так було з першими двигунами ТФСІ і першими версіями коробок ДСГ.
На відміну від ТФСІ двигуни ТСІ не мають проблем з насосом високого тиску, також проведена повна ревізія паливної системи. Принцип роботи двигуна і філосовія безпосередньго вприску(використаю це слово, тому що аналогічне українське мені ріже слух) залишилися такіж самі але з певними змінами на краще. Більш точний контроль горіння паливної суміші що дозволяє змінювати час запалювання, зовсім другий турбонагнітач який без провалів і дуже еластично реагує на ваші забаганки з акселератором. Вдосконалена система охолодження, так цей двигун доя більшої віддачі спроектований працювати в більш високій температурі охолоджувальної рідини.
І саме основне, це те що момент та потужність безперервно передаються на колеса за допомогою прогресивної трансмісії ДСГ яка також має оновлене програмне забезпечення в порівнянні з попередньою версією. ДСГ працює бездоганно, що є результатом правильної експлуатації та своєчасного сервісу за регламентом. Займаючись сервісом ДСГ я зустрічав чимало зломаних через неналежну експлуатацію то сервіс.
Але то таке. Про ГТІ багато сказано, і навіть на драйві Русік цікаво все написав)
Курування це ще один плюс ГТІ6. Я звичайно перевірив його на 6км де у нас кільцева траса і без проблем для інших учасників руху є можливість перевірити авто і в першу чергу себе. Що я маю сказати...я задоволений.
Відмінна керованість на прямих, це саме те для чого він проектувався швидкий рух по шляху з рівним покриттям) коливання керма на швидкості 220 км на годину дає віддчуття коли автомобіль вперто держиться за покриття, різкий маневр не дав можливості зірвати його на такій швидкості , спрацбвла ситема стабілізації.
Гальма, два круги вони витримали, окрім самої складної конфігурації де при швидкості 200 км потрібно розвернутися на 180 градусів, але цю чикану не витремують гальма в автомобілів за 300 000)) а так дуже збалансовані гальма які дают відчуття впевненості контролю над потужністю ГТІ.
Ходова частина. Дуже жорстка але без екстремізму) відпрацьовує нерівності і завжди залишає всі 4 колеса в контакті з покриттям.
Для спорту не підходить, але для міста в якому є рівні шляхи вона принесе чимало задоволення від управляння на швидкості.
Для далеких подорожей по нашим реаліям не зовсім комфортна)
І звичайно я провірив як вона себе поводить в поворотах, як на мене то вона далека від спорту і має налаштування для безпеки пересічних водіїв.
прогнозований занос задньої частини на апексі повороту, корекція акселератором та правильний вибір дуги повороту дає можливість контролювати автомобіль, якщо зрівнювати з С2000 по 5 бальній системі то я поставлю 3. Немає такої впевненості та відчуття що ти єдине ціле з автомобвлем. Але він і проектувався для іншого, не для бойових заїздів а для комфортного та швидкого пересування по шляхам загального користування.
Це коротко що я мав та які відчуття були коли зустрічав свого сина в пів першої ночі в аеропорту)
Автомобіль був в мене декілька днів і я мав намір його подарувати якщо він йому сподобається.
Не буду розказувати про емоції молодого чоловіка який мав довгий переліт з США. Він досвідчений водій але присутність його коханої з ним мене і моєї жінки(в іншому авто) не дала можливості зрозуміти автомобіль.
Все трапилося на наступний день. Тест драйв до відсічок і смачне перемикання ДСГ під аккомпонет ситеми випуску.
Залишився задоволений.
Так при такій потужності потрібний повний привід, незважаючи на напівсліки спортивні з мягким складом гуми трапляється букс.
Так потужності мало) це самий слабенький гольф з нашого гаражу.
Так ДСГ довго не проживе при активній їзді, буде перегріватися і можливо диференціал вийде з ладу.
Коротко обговорили плани.
Першою чергою ДСГ.
Вже куплено щеплення яке може витримати 600НМ, куплений диференціал який також витримає ці 600нм.
В процесі проектування системи охолодження з виносним радіатором та винсним насосом який буде перкачувати масло з коробки в радіатор, насос та радіатор з армованими шлангами вже придбали, але усе це потрібно встановити під капотом ГТІ щоб не порушити його зовнішній вигляд.
Пізніше добавимо потужності до 260-280 сил.
Що буде далі я не знаю, мабудь повний привід щоб перетворити ГТІ в Р20) але то вже не залежить від мене.Ідея перетворити ГТІ в Р20 і навіть більш потужний авто подобається нам, але рішегня в цьому випадку приймаю не я)

Вибачаюсь що так довго не відповідав, в сімї 9 автомобілів і ще цей зявився)

Так що хлопцям дарують авто...

Будуть питання з задоволенням буду відповідати.

Трохи складно, часом форум не зберігає відповіді, чомусь знову потрібно входити через логін, але то таке...

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 16 жовтня 2016, 05:26 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Автомобіль обслуговувався в офіційного ділера до моменту покупки.
Скажу правду, це і було основним фактором який мав вплив на мій вибір. Тому що поїздка за автомобілем в Німеччину могла принести несподіванки. Ні ля кого не є секретом що в Німеччині авто мають великий пробіг або попадають в руки перекупив турків поляків та інших. Вияснити історію обслуговування автомобіля часом не так просто. В моєму випадку вся історія була представлена на екрані комп'ютера в офіційного ділера фольксваген. Всі роботи виконувалась вчасно і всі матеріали були оригінальні.
Так я я трохи не згодний з регламентом заміни масла в двигуні було прийнято рішення міняти частіше. Фольксваген встановлює такий регламент для того щоб відповідати нормам екології і не забруднювати навколишнє середовище продуктами переробки які залишаються від використаного масла. Звичайно я підтримую таку політику та філософію Фолксваген, але маючи досвід експлуатації турбомоторів не погоджусь з таким інтервалом для заміни масла.
Тому не дивлячись на те що від останньої зміни масла пройшло всьго 6000км я його поміняв. На ненавантажених двигунах як то 3.0тді на мойому Туарегу я міняю масло раз в 8000км навіть якщо регламент від Фольксваген майже в два рази більший. Но 2.0тсі раз в 6000км. Як показує практика це є оптимальним для міського авто який не має великих пробігів а пересувається на короткі відстані.
Перевагу як завжди віддаю оригінальним матеріалам.

Звичайно всі роботи проводились не в офіційного ділера а в себе на СТО.
Маю можливість робити розширений аналіз використаних мастила, це звичайна практика для великих і потужних двигунів з якими мені доводиться працювати. Так і свій семь і відіслав разом з пробами в Х'юстон. Чекаю відповіді щоб побачити скільки в процентному відношенні в маслі частин металів та домішок які утворилися в процесі експлуатації.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 16 жовтня 2016, 05:27 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Цікавий момент. Автомобіль не буде мати пробіг більш ніж 5000-6000 в рік. Доведеться міняти масло на 3000?)))

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 30 грудня 2016, 12:44 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Замислився над повним приводом до ГТІ.
Є питання, чи підходить ДСГ і ходова частина від гольф7 R до ГТІ6?

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 30 грудня 2016, 13:13 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Цитата:
Замислився над повним приводом до ГТІ.
Є питання, чи підходить ДСГ і ходова частина від гольф7 R до ГТІ6?
Навряд чи. Там інша платформа взагалі...
Кажуть на мк6 від ТТхи передостанньої все стає класно.

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
 Тема повідомлення: Re: GTI MK6.
ПовідомленняДодано: 30 грудня 2016, 17:59 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Від мк7 невеликий пробіг , вони відносно нові авто , саме тому і шукаю такий варіант. А від мк6 вже можуть бути загнані до краю.
Сьогодні міряли коробку, на перший погляд кріплення співпадають. Після нового року планую придбати собі.
мехатрон звичайно під заміну, він працює зовсім по іншому алгоритму. А от саме залізо виглядає однаковим.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 30 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited