instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 12 травня 2024, 06:58

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 3 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 29 серпня 2016, 11:33 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Маю наступну проблему з мк1. Мотор 1.6EG, коробка FM. Як тільки купив машину то спідометр брехав на 20-30 км/год. Думав, що проблема в пластиковій конусоподібній шестерні "моркві", що стоїть на кінці тросика. Після того як закінчив реставрацію і зборку машини підібрав по таблиці правильну шестерню в якої на 1 зуб більше ніж в тій що стояла, купив, поставив, але ситуація не змінилась, спідометр далі бреше. В мене вже починають виникати підозри, що коробка в мене тюнена, а саме замінена головна пара, бо на 5 передачі при 3 тис оборотів показує 100 км/год, але реально швидкість 80км/год! Наскільки я знаю, то 3 тис оборотів на 5 передачі має бути при реальних 100, а не 80. Наприклад на 4 ступці на 1.1 в мене на 4 передачі при 3 тис було 80, а тут виходить на 5 передачі 80 і 3 тис.
Щось не то, і не можу розібратись... Може хтось порадить що робити. І ще питання, чому не працює одометр, тобто ні загальний пробіг не крутиться, ні добовий пробіг не крутиться. Це проблема в самій приборці?

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
ПовідомленняДодано: 29 серпня 2016, 19:50 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 25 грудня 2009, 19:53
Повідомлень: 1694
Год выпуска:: 1979
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Лємберг
Все дуже просто (на мою думку)
Зіштовхувався неодноразово, або морква кпп або стрілка спідометра.
Якщо в моркві впевнений, то треба правильно виставити стрілку.
Розбираєш приборку, витягуєш спідометр і побачиш що нижче 20-ки є біла мітка "нуля", перекинь стрілку через обмежувач, вона повинна в горизонтальному положенні спідометра вказати на цю мітку.
Якщо не вказує, то виделкою АКУРАТНО(!) знімаєш стрілку і виставляєш її на "нуль"

_________________
VW Golf mk1 Cabrio `89
VW Scirocco 16V 1.8 `91
VW Scirocco 16V 1.8 `79
VW Scirocco GTE 1.1 `75
VW Golf Country 16V для наших доріг


Догори
ПовідомленняДодано: 29 серпня 2016, 23:32 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2010, 18:58
Повідомлень: 845
Год выпуска:: 2018
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 6
Звідки: Львів
Цитата:
Все дуже просто (на мою думку)
Зіштовхувався неодноразово, або морква кпп або стрілка спідометра.
Якщо в моркві впевнений, то треба правильно виставити стрілку.
Розбираєш приборку, витягуєш спідометр і побачиш що нижче 20-ки є біла мітка "нуля", перекинь стрілку через обмежувач, вона повинна в горизонтальному положенні спідометра вказати на цю мітку.
Якщо не вказує, то виделкою АКУРАТНО(!) знімаєш стрілку і виставляєш її на "нуль"
Дуже дякую за пораду! Буду розбиратись...

_________________
Das Auto GTI mk6 Tornado Rot
Das Auto GTI mk1 Schwarz Black


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 3 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited