http://www.golf-club.org.ua/forum/ |
|
Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівництва http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=83044 |
Сторінка 1 з 3 |
Автор: | Davydov [ 21 квітня 2016, 20:06 ] |
Тема повідомлення: | Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівництва |
Пропоную тут розповідати і ділитись досвідом, адже, я для себе ніде в одному місці не знайшов відповіді, на цікавлячи мене питання. Також у моїй темі про Гольфа, було 10+ сторінок спору щодо фізики гальм. Продублюю сюди, найважливіші, як на мене, вислови. Як на мене, то це найпонтовитіши гальма, які я бачив |
Автор: | Davydov [ 21 квітня 2016, 20:15 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
власне як виробляються ці керамічні гальмівні диски |
Автор: | Smart_ua [ 22 квітня 2016, 10:23 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
Місця нормально, можна не боятися =) Так в тебе ж на супорті написано "s5" ? |
Автор: | Davydov [ 22 квітня 2016, 11:19 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
у мене два набори: перший від А5, без напису і скоба на 320, а другий чорний, S5 скоба на 345. Це на фото "виворіт" - сторона, яка прилягає до авта, а не з боку вулиці 320 набір продається |
Автор: | Smart_ua [ 22 квітня 2016, 11:41 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
зрозумів =) |
Автор: | d.lus [ 22 квітня 2016, 13:32 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
Цитата: а власне при 345 - палець ледь пролазе
А зовні як виглядає?Так, здається, нормальний зазор. Як у 288мм гальм в 15" дисках |
Автор: | Admin [ 22 квітня 2016, 18:16 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
Цитата: власне як виробляються ці керамічні гальмівні диски
Ну вот как это можно было придумать ?
|
Автор: | Davydov [ 25 квітня 2016, 20:36 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
Начитавшись тонну літератури, зрозумів, що бажано б зі зміной гальм, треба замінити гальмівну жижу, да ще, оскільки супорти уживані, то треба зробити невеличке оновлення чи регенерацию. Пройтись по всім гумкам та змастити лубрикантом усі діючи вузли супорта. Що ми маємо. Заміна жижи. Для чого (ааа, певен що і без мене тут багато хто про це знає, але інфи мало, тому і пишу). Головне, для чого треба замінювати рідину - це "гігроскопічність", це означає, що під час гальмування в рідину потрапляє волога. Це відбувається разом із повітрям, хоча ми також знаємо що система замкнута, але повітря такі туди потроху потрапляє. До чого це все. До того, що коли рідина містить воду, то температура закіпання станє нижча. Не рекомендують також змішувати різні рідини, бо їх складники різні. Короче кажучи, перед доливанням треба знати яка саме там була залита. Тепер, яка періодичність заміни рідини? Цей параметр має бути описаний в мануалі, зараз під рукою не має, але взагалі раз на два роки, або 40 000 км |
Автор: | d.lus [ 26 квітня 2016, 06:19 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
Цитата: Не рекомендують також змішувати різні рідини, бо їх складники різні. Короче кажучи, перед доливанням треба знати яка саме там була залита.
Не треба.Dot3, Dot4 та Dot5.1 абсолютно взаємозмішувані бо мають однакову основу. А от Dot5 змішувати із Dot 3/ 4/ 5.1 категорично не можна. Як і не можна застосовувати Dot5 в системах, де передбачено Dot 3/ 4/ 5.1. Ну і навпаки. Цитата: Тепер, яка періодичність заміни рідини?
Регламентом передбачено Dot4 раз на два роки, Dot5.1 - раз на три роки.Цей параметр має бути описаний в мануалі, зараз під рукою не має, але взагалі раз на два роки, або 40 000 км Плюс не забувайте про в'язкість рідини на холодну. Якщо для простих систем цей параметр не дуже критичний, то для сучасних а/м із системами ABS, ESP, інтелектуального векторингу тяги та інших розумних слів він важливий. Отже, на мою думку, варті уваги: Dot4 Class6 та Dot5.1. Бренд - за власним бажанням. У мене від TRW Dot5.1 вельми позитивні враження. |
Автор: | Davydov [ 16 травня 2016, 07:02 ] | ||
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц | ||
не можу знайти де питав чи налізуть на 320ті гальма 16ті диски. - Відповідь - так, налізуть
|
Автор: | d.lus [ 16 травня 2016, 07:43 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
Цитата: не можу знайти де питав чи налізуть на 320ті гальма 16ті диски. - Відповідь - так, налізуть
Нерідко відповіді на подібні питання доводиться знаходити методом власного досвіду Чудово, отже 312мм - не єдиний варіант під 16" колеса. |
Автор: | Davydov [ 18 травня 2016, 07:24 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
Ребята, Рудер, Лус, хто може підказати, як мені замовити всі гумки (номер комплекту чи що?) на ці супорта, хоч і вигляд мають добрий, але все таки якщо вже лізу туди, хочу максимально все оновити. Ще із фоток Рудера бачу що ще треба дрібниці замінити, так от, які номери деталей ще треба докупити? На скільки зрозумів, то ці болти тримають суппорта, які мають бути, короткий чи довгий? треба мені більший купувати чи меньший? що це за скобки? вони зараз у мене стоять? |
Автор: | Davydov [ 18 травня 2016, 08:24 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
дааа, ще один парадокс. Мені кажуть що на 320 та 345 диски колодки ідуть одинакові, але мій мозок не може збагнути, хіба може колодка не покривати весь робочий радіус диска? Аргумент - діаметр поршня супорта що на 320 що на 345 однаковий, то якщо збільшити площу колодки - ефективність буде меньша, але ж буде велика кромка диску, в частині, ближчей до центру. Як справи з 312 ти гальмами? Чи там колодкине покривають весь корисний радіус, адже супорт там такий як і на 288? Це питання скоріше до Стара та Чіверела |
Автор: | d.lus [ 18 травня 2016, 08:36 ] |
Тема повідомлення: | Re: Гальма.Диски.Колодки.Питання та відповіді гальмобудівниц |
Цитата: Ребята, Рудер, Лус,
Дай, будь ласка, трчну інфу з якого а/м гальма - ввечері в ЕТКА подивлюсь.хто може підказати, як мені замовити всі гумки (номер комплекту чи що?) на ці супорта, хоч і вигляд мають добрий, але все таки якщо вже лізу туди, хочу максимально все оновити. Ще із фоток Рудера бачу що ще треба дрібниці замінити, так от, які номери деталей ще треба докупити? Цитата: Мені кажуть що на 320 та 345 диски колодки ідуть одинакові, але мій мозок не може збагнути, хіба може колодка не покривати весь робочий радіус диска?
Цілком можливо. І вона таки вкриватиме всю робочу площину диска.Цитата: Як справи з 312 ти гальмами? Чи там колодкине покривають весь корисний радіус, адже супорт там такий як і на 288?
Така сама ситуація із 288 - 312. Колодки там однакові, робоча площина диску однакова.Однак у 312мм робоча площина винесена далі від ступичної частини. [/quote]але ж буде велика кромка диску, в частині, ближчей до центру.[/quote] Саме так. Відмінність у плечі застосування сили. Тільки там не кромка. Зліва - 288, справа - 312 (не в масштабі) Вкладення:
|
Сторінка 1 з 3 | Часовий пояс UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |