instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 16 травня 2024, 03:52

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 110 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 14 5 6 7 8 Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 27 лютого 2016, 02:58 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Цитата:
Сань що хочеш V16 на карбах??
багато хочу, зупиняюсь на гбц 027 (кр) як самомій прогресивній, дуже подобаються карби/дроселі своєю агресивністю :D . Я не збираю 16в бо набираюсь досвіду, буду робити все онлі сам. А поки чудовим досвідом є аналіз впливу довжини впуску, вичення роботи карбів, розрізна шестерня, налаштування запалення по ДД, датчику температури, ДПКВ, ДАД, ДПДЗ...
До того ж fozzi напрягає роботою з наступного місяця так що зараз би добити криву запалення, а до 16v повернусь нескоро і поки покайфую тим що вже є :D

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 27 лютого 2016, 10:01 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 16 березня 2011, 14:39
Повідомлень: 3115
Год выпуска:: 1990
Код мотора: RP 1,8
КПП: МКПП
Имя: Сергій
Звідки: Вінниця
Цитата:
До того ж fozzi напрягає роботою з наступного місяця :D
Динам його ))) :mrgreen:

_________________
Винницкий регион 0Б7-ББ3-29-99
VW KDF-82 1943 1.1 - жаль, очень жаль но продан
Golf 2 GTI Wolfsburg Edition (USA)
Зображення


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 04 березня 2016, 10:16 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Поюзав різні криві, поексперентував, крива нічим не схожа на траблерну, розбіг в десяток градусів, авто стало набагато жвавіше, роботи по гольфу призупиняю, хочу ще намалювати криву порогу детонації і ще поексперентувати. А так покатаюсь трохи і як тільки куплю 3-тє авто для свого сімейства тоді в планах-2.0 16в (гбц кр та блок 9а+ті ж карби)

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 12 березня 2016, 23:15 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 15 жовтня 2012, 22:03
Повідомлень: 363
Год выпуска:: 1984
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Винница
прочитав=)
"теперь я видел все"

_________________
VW Jetta mk2 '84, 1.8 GU+RV
ЗображенняЗображення


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 13 березня 2016, 00:20 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 21 вересня 2009, 09:18
Повідомлень: 1526
Год выпуска:: 2003
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
Имя: Павел
Звідки: \/Соломенка\/
Саня вот и я бортовик прочитал, так ты авто маньяк)) Круто, слежу за темкой.

_________________
Renault Safrane 1994г 3.0 V6- эвакуирован без возврата
Citroen Xantia 1996г 1.8 16v- продан
Mazda Xedos 6 1996г 2.0 V6 - продан
Mazda 323F 1997г 1.8 16v- продан с трудом
VW Jetta 1987г 1.6 TD- продан
VW Passat B3 1989г 1.8 ABS- продан
VW Jetta 2 1990г 1.8 - продана


Зображення Зображення


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 15 березня 2016, 21:33 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 15 жовтня 2012, 22:03
Повідомлень: 363
Год выпуска:: 1984
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Винница
Цитата:
Саня вот и я бортовик прочитал, так ты авто маньяк)) Круто, слежу за темкой.
він уже за дросєля мені сьогодні весь день розказував....

_________________
VW Jetta mk2 '84, 1.8 GU+RV
ЗображенняЗображення


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 18 березня 2016, 16:31 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Доїздився лузер, вирішив погазюрити за повної відсутності руху інших авто на розвязці, після чергового входу в той же поворот банально нажав на тормоз, перебрав зі швидкостю, так і в високий бордюр заїхав та ще й на тормозі. Результат- резина порізана, надіюсь геометрія диска ціла, візуально все гуд, ковка, може й витримала, ще постраждали бампер, птф жовта оригінал та покапало з патрубка гідропідсилювача, буде наука що такому як я між фішок треба ганяти а не в вузьких поворотах...


Вкладення:
Photo0215.jpg
Photo0215.jpg [ 213.28 Кіб | Переглянуто 2423 разів ]

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша
Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 18 березня 2016, 22:32 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 01 серпня 2011, 23:05
Повідомлень: 1912
Год выпуска:: 1987
Код мотора: EX 1,8
КПП: МКПП
Имя: Дмитро
Звідки: ПолтаVWа-СупруніVWка
Дуже прикро :(

_________________
Зображення
Golf2 1985 azurim blau(HK 1.3/2e3/084 кпп)=>
=>(PN 1.6/2e2/ 4s кпп) Мой любимый овощ:) - Продан после ДТП.Скучаю.
Golf2 1987 sirius(EZ 1.6/2e2/ 4s кпп/ ГБО) Gedzik - Катаюсь

Меняю проигрыватель на выигрыватель.
Собираю плюсы в карму.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 20 березня 2016, 16:49 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 15 жовтня 2012, 22:03
Повідомлень: 363
Год выпуска:: 1984
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Винница
Цитата:
Доїздився лузер, вирішив погазюрити за повної відсутності руху інших авто на розвязці, після чергового входу в той же поворот банально нажав на тормоз, перебрав зі швидкостю, так і в високий бордюр заїхав та ще й на тормозі. Результат- резина порізана, надіюсь геометрія диска ціла, візуально все гуд, ковка, може й витримала, ще постраждали бампер, птф жовта оригінал та покапало з патрубка гідропідсилювача, буде наука що такому як я між фішок треба ганяти а не в вузьких поворотах...
лузер!

_________________
VW Jetta mk2 '84, 1.8 GU+RV
ЗображенняЗображення


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 8v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 07 січня 2017, 17:23 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Під новий рік вирішив нарешті виїхати на KR з карбами, мотор на борту, перед встановленням було пророблено трохи роботи:
- опора кпп з нуля для кпп 02а
- перехідна плита для тросикової куліси гольф 3 в гольф 2
- вигрібання каші зі шківами
- трійники для ОЖ з нержавійки хендмейд
- кілька разів вкорочував впускний коллектор, врешті зупинився на довжині впуску як з коллектором Dbilas(+карби+дудки 60 мм), в мене коллектор на 2см довший і дудки 40 мм для виходу на туж довжину
- і ще кучу всього...

На 8в протягом року карби працювало шикарно, впуск був задовгий і авто підривало мало не з холостих на КР ці ж карби працюють хреново, проїхав 100 км в економному режимі(поставив інший набір жиклерів) але вихлопна не прочистилась хоч і лямбда показувала 15,4 AFR буду, далі авто в гараж, буду ставити діфузори 34-35 мм, калібрувати жиклери, спробую поставити інші дросеоьні заслонки з фрезеруванням зі сторони канвлу перехідної системи (перехідна включається запізно і є провал на переході холостих і перехідної) гідрокомпенсатори стукають, поміряю тиск масла (на приборці лампа не горить, все підключено)

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 16v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 13 травня 2017, 11:14 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
По дурості перегрів мотор...
Відкапіталив мотор, в ГБЦ замінено все що можна поміняти, залишився тільки корпус...
Вже майже пройшов обкатку.
Так сталось що отримав травму і з'явилось трохи часу для авто, поки не знайшов бороду вотекс встановив головні для мене датчики вдо в стару бороду
Є велике бажання навести марафет в підкапотці а то проводка і все інше працює чудово але розкинуте як небудь на скору руку


Вкладення:
IMG_20170513_104221.jpg
IMG_20170513_104221.jpg [ 606.12 Кіб | Переглянуто 1961 раз ]
IMG_20170513_104430.jpg
IMG_20170513_104430.jpg [ 656.37 Кіб | Переглянуто 1961 раз ]

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша
Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 16v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 13 травня 2017, 11:21 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Спробував замовити на амазоні радіатор фірмовий до хонди цівік, він вузький і має не заважати доступу холодного повітря для карбів і надати гарного вигляду підкапотці, вперше замовляю щось з штатів, чекаю)


Вкладення:
71Ns-+rLO2L._SL1500_.jpg
71Ns-+rLO2L._SL1500_.jpg [ 215.58 Кіб | Переглянуто 1959 разів ]

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша
Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 16v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 02 серпня 2017, 22:07 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Гольфик знову стоїть, мотор на ремонті дубль 2))), потік сальник, далі зрозуміли що попередній ремонт неякісний). Тепер нові поршні, новий маслонасос оригінал, НОВИЙ МОТОРИСТ))).Наразі міняю мізки запалювання, замість реперного на шківу ставлю сальник задній з репером і датчиком колінвалу. Планую поставити катушки відразу на свічки як нарив на фото з нету. Думаю так буде надійніше і ефективніше


Вкладення:
e63fa5c65646.jpg
e63fa5c65646.jpg [ 78.95 Кіб | Переглянуто 1750 разів ]

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша
Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 16v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 21 серпня 2017, 21:52 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 25 жовтня 2007, 12:31
Повідомлень: 2739
Год выпуска:: 1990
Код мотора: PG 1,8
КПП: МКПП
Звідки: Киев - Вышгород
Ого...
А що коштує новий маслонасос оригінал?

_________________
Golf 2 1,8 GTI 16V PL


Догори
 Тема повідомлення: Re: Golf 2 16v dellorto 40
ПовідомленняДодано: 21 серпня 2017, 22:40 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 09 жовтня 2011, 23:44
Повідомлень: 379
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: GTI Edition
Звідки: VWClub Черкаси
Цитата:
Гольфик знову стоїть, мотор на ремонті дубль 2))), потік сальник, далі зрозуміли що попередній ремонт неякісний). Тепер нові поршні, новий маслонасос оригінал, НОВИЙ МОТОРИСТ))).Наразі міняю мізки запалювання, замість реперного на шківу ставлю сальник задній з репером і датчиком колінвалу. Планую поставити катушки відразу на свічки як нарив на фото з нету. Думаю так буде надійніше і ефективніше
Эта конфигурация была у её автора промежуточной при постройке турбо мотора.
В конце концов не сработало. (насколько я помню).


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 110 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 14 5 6 7 8 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited