instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 03 травня 2024, 13:32

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 163 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 511 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 05 червня 2015, 04:57 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 08 березня 2007, 10:58
Повідомлень: 7210
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Звідки: Odessa
Для фільтру халдекс є спеціальний ключ.

_________________
golf1,golf2,golf2 16vt,golf4 24v 4motion, scoda fabia, S2000, dukati 696,Tuareg 3.0 TDI, MB sprinter, Ford escort MK1,
Чип тюнинг, Overload
o984601088


Догори
ПовідомленняДодано: 05 червня 2015, 09:54 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Цитата:
Для фільтру халдекс є спеціальний ключ.
так, ключ я бачив, але є питання, як до цього фільтру дістатись ))
ось знайшов фото розташування фільтра)
Зображення

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 05 червня 2015, 10:38 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Блін, поняв, цим ключом знімають фільтр без зняття інших елементів..
але вартість ключа - 30$ s5: s5:
мабуть все ж таки пошукаю СТО, яке зможе поміняти масло з фільтром..

Upd. Офіциали VW в Черкасах назвали вартість роботи по заміні - 100 грн. Їду до них, короче ))

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 05 червня 2015, 14:47 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Приїхало тут... :)


Вкладення:
PBDOzIy66XloNCzP1b5eoi5vQmqNc5nUs2BEQT-K9WA.jpg
PBDOzIy66XloNCzP1b5eoi5vQmqNc5nUs2BEQT-K9WA.jpg [ 113.5 Кіб | Переглянуто 2724 разів ]

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"
Догори
ПовідомленняДодано: 05 червня 2015, 17:45 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 19 серпня 2008, 20:34
Повідомлень: 5817
Год выпуска:: 2000
Код мотора: AQP 2,8
КПП: МКПП
Звідки: Харьков
цикаво, это не Vyk-a машина? уж больно похожа.

Leniviy, а зачем раскоксовка? что-то беспокоит в двигателе?


Догори
ПовідомленняДодано: 05 червня 2015, 18:02 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Цитата:
цикаво, это не Vyk-a машина? уж больно похожа.
брав в Чернівцях у Tonysp
Цитата:
Leniviy, а зачем раскоксовка? что-то беспокоит в двигателе?
думаю, для профілактики зробити. З двигуном наче все ок, не подобається тільки, що коли на бензині, то при перемиканні передач бува стріляє в глушак. Поки що грішу на невеличку дірку в стронгері, на вихідних поїду заварювати

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 05 червня 2015, 18:08 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 19 серпня 2008, 20:34
Повідомлень: 5817
Год выпуска:: 2000
Код мотора: AQP 2,8
КПП: МКПП
Звідки: Харьков
а Tonysp у кого брал, не в курсе?

у меня тоже е агн+гбо4.
раскоксовку без замера компрессии - какой смысл? масло жрет?
если дыра недалеко от лямбды - то вот тебе и ответ на расход бенза и, возможно, пальбу в трубе.
диагностика также может лажу писать.


Догори
ПовідомленняДодано: 05 червня 2015, 21:59 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Антон казав, що брав на фольксваген клубі, десь в 2010-му)
Компресія 13-12-13-12.3, міряв на тому тижні. Масло не хавала. Але наразі капає з-під зливної пробки, тому важко сказати на 100%, бо доливав, коли рівень сильно падав. Але приблизно тисячу км рівень був на максимумі, а потім потекло) буду міняти масло на днях, заодно і проблему з пробкою вирішу :)

Дірка в лівій банці стронгера, десь сантиметрів 5 від переднього краю банки. На лямбду я давно криво дивлюсь) але все ніяк не можу взяти ноут поганяти, щоб поміряти що там як)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 06 червня 2015, 09:33 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 19 серпня 2008, 20:34
Повідомлень: 5817
Год выпуска:: 2000
Код мотора: AQP 2,8
КПП: МКПП
Звідки: Харьков
пока дыра в трубе лямбда может выписывать хз что. начни с трубы.

судя по всему - тачка таки vyk-a ))

ну-ко. але-оп )


Догори
ПовідомленняДодано: 06 червня 2015, 11:22 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Ну, важко сказати) бризговиків у мене нема, молдинги у мене пофарбовані, тягового крюка немає, омивача фар теж немає, а гбо, наскільки я знаю, ставив Антон) вияснити на 100% можна хіба ща порівнявши VIN :)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 06 червня 2015, 11:48 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 19 серпня 2008, 20:34
Повідомлень: 5817
Год выпуска:: 2000
Код мотора: AQP 2,8
КПП: МКПП
Звідки: Харьков
или таки спросить Антона. бо в клубе чет не припомниться других.

вангую, что молдинги не на заводе красили)


Догори
ПовідомленняДодано: 07 червня 2015, 18:35 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Сьогодні майже весь день провів в ямі...
Почистив движок раскоксовкой. Дві години потримав ту жижу в циліндрах, а коли намагався відібрати залишки, то оказалось, що нічого не лишилось) все стекло в картер. І коли завів движок, то майже не диміло, тільки трохи воняло хімією.
Поміняв обратний клапан в масляному кронштейні. Облився маслом, антифрізом і шию заклинило в положенні "голова вверх" :D якби знав, який це гемор - віддав би цю роботу майстрам...настільки незручно розташований цей кронштейн, що я взагалі прокляв все, поки робив)) але все пройшло успішно. Попутно помінявпрокладку між кронштейном і движком, а також уплотнююче кільце.
Потім злив старе масло, поміняв фільтр і залив нове - Motul X-cess 8100.
Чисто суб'єктивно - движок став тихіший і днамічніший.

Також поставив нову магнітолу. Тепер можна викинути всі диски і возити одну флешку.

А ще добавив один жирок..
Так було:
Вкладення:
Опис файлу: Було
IMG_20150607_112039.jpg
IMG_20150607_112039.jpg [ 670.56 Кіб | Переглянуто 2603 разів ]
Так стало
Вкладення:
IMG_20150607_113319.jpg
IMG_20150607_113319.jpg [ 807.44 Кіб | Переглянуто 2603 разів ]
А ще так:
Вкладення:
IMG_20150607_115947.jpg
IMG_20150607_115947.jpg [ 717.94 Кіб | Переглянуто 2603 разів ]
І ось так:
Вкладення:
IMG_20150607_142218.jpg
IMG_20150607_142218.jpg [ 1.34 МіБ | Переглянуто 2603 разів ]

Апгрейд бардачка пройшов успішно :D тепер можна возити холодне пиво!
Окрема подяка Stefan за ідею і номера деталей :)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 17 червня 2015, 15:50 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
На вихідних зайнявся ремонтом склопідйомника задньої правої двері, поміняв пластикову втулку-тримач. Потім змазав механізм передніх сидінь, бо важкувато стали рухатись. Потім розібрав передню частину торпеди під кермом - надоїв скрип коли при торканні коліном кута панелі. Думав, що проблему вирішить проклейка м'якою ізолентою місць з'єднання, але ні - проблема була в тому, що були відсутні скоби (відмітив на скріні).
Вкладення:
2015-06-17_1545.png
2015-06-17_1545.png [ 92.52 Кіб | Переглянуто 2489 разів ]
Замовив, зараз чекаю коли прийдуть.

Крім того, днями прийшла рідина для гідропідсилювача керма (оригінал). Попередній власник казав, що її ніколи не міняв, тому важко сказати, чи мінялась вона взагалі колись). Я думаю, що, як і будь-яку рідину, масло ГПК треба обов'язково міняти). Тепер справа за малим - зробити це :)

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
ПовідомленняДодано: 17 червня 2015, 16:04 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 січня 2014, 20:31
Повідомлень: 4350
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BVY 2.0
КПП: АКПП
Имя: Вольдемар
Звідки: Киев
там ничего хитрого нет, проливом проще всего, в сети описаний полно. главное иметь шустрого помощника :-)

_________________
Колличество разума на Земле вещь константная, а население постоянно растет...
Golf mk4, 1,6 акпп. Продал, скучаю...
Seat Altea XL 2.0 FSI акпп, "гламурный гольф" Продан.
Skoda Octavia A7 TDI DSG и все такое :-)
Skoda Superb II TDI DSG L&K


Догори
ПовідомленняДодано: 17 червня 2015, 16:16 
Офлайн
Завсегдатай
Аватар користувача

З нами з: 14 жовтня 2013, 19:59
Повідомлень: 327
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2013
Код мотора: CBFA
КПП: DSG 6
Имя: Maksim
Звідки: Черкаси
Цитата:
там ничего хитрого нет, проливом проще всего, в сети описаний полно. главное иметь шустрого помощника :-)
до речі, чи варто чимось промити систему? Те що я буду знімати бачок і мити його - це 100%, а от чи треба промивати всю систему підсилювача?

_________________
VW Golf IV 1.8 AGN 4motion "Сріблястий штик"


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 163 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 511 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited