http://www.golf-club.org.ua/forum/

Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning
http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=62965
Сторінка 12 з 12

Автор:  d.lus [ 14 липня 2015, 09:23 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Я співпрацюю напряму з чехами. Що там на ібеї достовірно знати не можу.

Автор:  Александр че [ 18 лютого 2016, 13:55 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Є графіки зі стенду до і після чіпування для АБФ?

Автор:  d.lus [ 18 лютого 2016, 16:07 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Ні. Чи я не знаю :)

Автор:  Shon+++>Mk2 [ 19 лютого 2016, 00:40 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Для двигателя 1.8(2Н) возможна чиповка?

Автор:  d.lus [ 22 лютого 2016, 23:14 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Що за тип вприску?

Автор:  Shon+++>Mk2 [ 25 лютого 2016, 00:52 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Цитата:
Що за тип вприску?
Как на 2Е.

Автор:  d.lus [ 25 лютого 2016, 18:57 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Цитата:
Цитата:
Що за тип вприску?
Как на 2Е.
В теорії можливо.
Але відсилати свій чіп до Чехії, чекати. Після тест-драйву, можливо, ще підправляти прошивку.
Проходили таке на ADD.

Автор:  Boyscout [ 08 квітня 2016, 02:03 ]
Тема повідомлення:  Re: Чиптюнинг G2, G3, B3, B4, Corrado. G3 odo tuning

Цитата:
Отзыв о чипе на моноврыск (AAM) от andrus.
Копипастю без правок, в оригинале.
Цитата:
Начну с начала: забрал чип с Новой почты, сделал контрольные заезды (разгон до 100км/час составлял 16 секунд) .Ездили вдвоем и в багажнике был не тяжелый груз. Снял ливневку, достал мозги и тут разочарование-чип припаян....
Казалось бы выпаять старый, впаять новый и все.. Пошел к мастеру с опытом, который сказал - двухстороняя пайка не так все просто. Заводскую плату прийдется поломать, откусывая ножки, что бы не повредить дорожки (блин в рифму). На место микросхемы надо впаять колодку, что бы вставить , а может снова выннуть чип. Ну раз ничего не придумаешь, так и быть этому. Забирать на следующий день...
Через пару часов - звонок от него -забирай!
Класс , сделал отлично. Пайку от заводской не отличишь и дает старую микросхему -целую.... Новая стоит в колодке...
Поставил мозги на место, завелась сразу. Показание тахометра, на холодном движке, чуть больше (1150-1170 об.)
Выехал, проехался, сразу разницы не почувствовал, пока не прогрелся.
Недостатков я не нашел.
Преимущества: Перестал дергаться авто на первой передаче(почти на холостых).Очень четко и ровно работает. На прогретом двигателе холостые опустились до 870-900 об., что скажется на экономии. Стал резвее двигатель на 1, 2, 3 передаче. Ну и до сотни с другом проехали за 14 секунд (-2с). По общему расходу ничего не скажу, так как нет мфа.
Я думаю, что эта маленькая победа, без переделок ... Толком еще не ездил, напишу если что .
Вибачте, якщо не по темі, але більш подібної не знайшов.
В мене AAM, випуск стоїть від ABS, планую шліфанути ГБЦ на пару мм, і, можливо, поставити розподільчий вал від АBS.
Таке питання, якщо замовити у Вас чіп від ABS і поставити в ЕБУ від AAM, то в результаті вийде ніби ЕБУ від ABS, чи треба повністю мізки міняти?
Дякую.

Автор:  Boyscout [ 13 квітня 2016, 07:39 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Хочу спробувати, чи подружиться мозок ААМ з чіпом від АБС.
Якщо хтось має зайвий чіп від АБС, дайте в оренду, щоб перевірити... якщо все вийде, всі бажаючі прокачати ААМ до АБС будуть приємно здивовані.

Автор:  d.lus [ 18 квітня 2016, 08:44 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Я вже відповідав у ПП :)
В теорії мізки ABS та AAM різняться лише прошивкою.
На практиці - не пробували ще

Автор:  Александр че [ 04 травня 2016, 10:59 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Чіткої розгадки чіпу не прочитав в темі
На скільки я розумію карти вприску заводські максимально наближені до 14,7:1 afr що на трасі і при навалювані (з того що я перевіряв 13,6 при повністю відкритому дроселі на dijifant 2). Все це аби влізти в норми викидів. Після чіпу суміш стає більш економною на малих навантаженнях та потужнішою при навалюванні як у таблиці нижче. На свому авто на відкритих дроселях виставляв 11,5 - перестає їхати, 12.8 - агонь, 14,5 знов не то!
Цікаво яке точно afr на цих чіпах? думаю близькі до табл.(по таблиці "1" - це 14,7)

Вкладення:
8ba9de4s-960.jpg
8ba9de4s-960.jpg [ 143.71 Кіб | Переглянуто 4990 разів ]

Автор:  Chera [ 21 листопада 2016, 00:38 ]
Тема повідомлення:  Re: Чіптюнінг Powerchips для VAG (G2, G3). G3 ODO tuning

Цитата:
Є графіки зі стенду до і після чіпування для АБФ?
Може вже є графік диностенду до та після для ABF ?

Прошу викласти в тему.

Черкаси вже мають мінімум 3 гольфа з стандартними АБФ та черкають на реальні відгуки та графіки!

Хіба в Києві немає диностенду?

170 кінський сил та 210 Нм на яких обертах двигуна досягаються?

Розподільчі вали лишаються стандартні?

Сторінка 12 з 12 Часовий пояс UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/