instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 16:03

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 7 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Холодний нижній патрубок
ПовідомленняДодано: 12 листопада 2012, 00:29 
Офлайн
новенький

З нами з: 12 листопада 2012, 00:14
Повідомлень: 2
Год выпуска:: 1985
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Доброго дня. У мене Jetta 2 1985 р. 1,6 бензин. Підкажіть будь ласка хто знає у наступному: машина прогрівається, але нижній патрубок завжди холодний, навіть після тривалої поїздки, і стрілка датчика пізно піднімається. Ще до цього: міняв антифриз на сервісі, відчепили нижній патрубок з помпи, і верхній з місця, де кріпиться в мотор, так злили, скоріше за все, що не весь, на скільки я розумію, бо говорили, що у цій машині, десь 7 л тосолу, а залив нового приблизно 4, більше не влізло. Міняти термостат чи правильно поміняти тосол? Дякую.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Холодний нижній патрубок
ПовідомленняДодано: 12 листопада 2012, 20:34 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 07 листопада 2012, 22:17
Повідомлень: 26
Год выпуска:: 1987
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Ваня
Звідки: Франківськ
Привіт.
Попробуй провір термостат в домашніх умовах.
Більш за все він міг накритися жіночим статевим органом!!!!!!
від тосола неможе бути холодний нижній патрубок, в тебе не відкриває велике коло!

_________________
-------------


Востаннє редагувалось 12 листопада 2012, 21:57 користувачем golf_1.6, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Тема повідомлення: Re: Холодний нижній патрубок
ПовідомленняДодано: 12 листопада 2012, 21:25 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 19 листопада 2011, 21:14
Повідомлень: 971
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1991
Код мотора: RV 1,8
КПП: МКПП
Имя: Тарас
Цитата:
Доброго дня. У мене Jetta 2 1985 р. 1,6 бензин. Підкажіть будь ласка хто знає у наступному: машина прогрівається, але нижній патрубок завжди холодний, навіть після тривалої поїздки, і стрілка датчика пізно піднімається. Ще до цього: міняв антифриз на сервісі, відчепили нижній патрубок з помпи, і верхній з місця, де кріпиться в мотор, так злили, скоріше за все, що не весь, на скільки я розумію, бо говорили, що у цій машині, десь 7 л тосолу, а залив нового приблизно 4, більше не влізло. Міняти термостат чи правильно поміняти тосол? Дякую.
я проверял термостат следующим образом:
бросал его в кастрюлю начинал варить, засовывал в воду градусник и смотрел при какой температуре открывается
для большей наглядности можно когда он откроется протянуть веревку, дать остыть потом снова варить и держать на весу: когда упал-открылся.
по моему он должен открываться при 87 градусах

_________________
MK2 TORNADOROT-SOLD
Golf 2 1,8 GTI 8V PB


Догори
 Тема повідомлення: Холодний нижній патрубок
ПовідомленняДодано: 13 листопада 2012, 00:19 
Офлайн
новенький

З нами з: 12 листопада 2012, 00:14
Повідомлень: 2
Год выпуска:: 1985
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
golf_1.6, так і попробую, дякую.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Холодний нижній патрубок
ПовідомленняДодано: 14 листопада 2012, 08:42 
Офлайн
Прижился

З нами з: 08 грудня 2011, 23:04
Повідомлень: 221
Год выпуска:: 1988
Код мотора: MF 1,6
КПП: МКПП
Не спіши відразу все розбирати. Я теж грішив на термостат бо завжди, коли ловив за нижній патрубок він був холодний. Просто запусти двигун і чекай поки прогріється щоб включився вентилятор раріатора. На рахунок тосолу, він точно в твоєму випадку на температуру нижнього патрубка не впливає, але густину перевірити не зашкодить, оскільки замінив не весь тосол на новий, та і новий буває такий, що замерзає. Успіхів.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Холодний нижній патрубок
ПовідомленняДодано: 14 листопада 2012, 22:54 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 16 жовтня 2010, 15:28
Повідомлень: 710
Год выпуска:: 2010
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Имя: Андрій
Звідки: Івано-Франківськ
Буває ще система завоздушена. Попробуй поробити з відкритим бачком ох.рідини


Догори
 Тема повідомлення: Re: Холодний нижній патрубок
ПовідомленняДодано: 14 листопада 2012, 23:10 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 21 вересня 2009, 09:18
Повідомлень: 1526
Год выпуска:: 2003
Код мотора: RH 1,8
КПП: МКПП
Имя: Павел
Звідки: \/Соломенка\/
Цитата:
Не спіши відразу все розбирати. Я теж грішив на термостат бо завжди, коли ловив за нижній патрубок він був холодний. Просто запусти двигун і чекай поки прогріється щоб включився вентилятор раріатора. На рахунок тосолу, він точно в твоєму випадку на температуру нижнього патрубка не впливає, але густину перевірити не зашкодить, оскільки замінив не весь тосол на новий, та і новий буває такий, що замерзає. Успіхів.
+100 самый верный способ проверить термостат на работоспособность. Когда патрубок будет горячий, то все гуд, если теплый, лучше поменять.

_________________
Renault Safrane 1994г 3.0 V6- эвакуирован без возврата
Citroen Xantia 1996г 1.8 16v- продан
Mazda Xedos 6 1996г 2.0 V6 - продан
Mazda 323F 1997г 1.8 16v- продан с трудом
VW Jetta 1987г 1.6 TD- продан
VW Passat B3 1989г 1.8 ABS- продан
VW Jetta 2 1990г 1.8 - продана


Зображення Зображення


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 7 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited