instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 19 березня 2024, 08:44

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 16 повідомлень ]  На сторінку 1 2 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 02 квітня 2018, 11:34 
Офлайн
новенький
Аватар користувача

З нами з: 02 квітня 2018, 10:14
Повідомлень: 6
Год выпуска:: 2010
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Имя: AJ5
Доброго дня. Мабуть тема ненова і більшість для себе висновки зробили, але чомусь для Г6 не знайшов.
А так як новачок, то хотів би почути думку людей з досвідом. Авто Golf 6 Variant 1.6 TDI.

Цікавлять такі питання:
1) Оригінал чи не оригінал, то мабуть вирішує кожний. Купував оригінальні, бо була проблема з форсункою і вирішив, що краще на фільтрах не економити. Але виявилось, що фільтри для VAG роблять інші фірми. То мабуть не має сенсу платити майже в двічі більше, аби отримати коробочку оригінальну з MANN або MAHLE в середині. Причому маркування на коробочці та фільтрі не співпадає, що якось дивно. Єдиний аргумент, що для VAG відбирають кращі фільтри, або їх якось перед тим тестують чи щось таке.
Масляний фільтр по коробці: 03L 115 562
Масляний фільтр на самому фільтрі: MAHLE OX388(а також VW AG 03L 115 466)

Паливний фільр по коробці: 1K0 127 434 B
Паливний фільтр на самому фільтрі: MANN PU 936/1(а також 1K0 127 177 B)

2) Але тут питання, як мали перевіряти цей паливний фільтр, якщо він весь в ворсинках? Я його вже трохи почистив, але як він себе в майбутньому поведе? І наскільки то взагалі критично для авто, можливо не треба тим заморочуватись? Ось таку знайшов статтю https://passatworld.ru/showthread.php/2 ... em-s-foto) , то тут кажуть, що якщо є ворсинки, то недобре.

3) Як часто потрібно змінювати паливний фільтр? Якщо з масляним все зрозуміло, раз в рік(або кожні 15 000 км), то паливний так само чи все ж кожні 30 000 км або знову ж таки раз в рік, чи в два роки?

Дуже дякую за відповіді.


Вкладення:
Palyvnyi_4.png
Palyvnyi_4.png [ 458.03 Кіб | Переглянуто 1961 раз ]
Palyvnyi_3.png
Palyvnyi_3.png [ 524.22 Кіб | Переглянуто 1961 раз ]
Palyvnyi_2.png
Palyvnyi_2.png [ 568.06 Кіб | Переглянуто 1961 раз ]
Опис файлу: Ворс на паливному фільтрі
Palyvnyi_1.png
Palyvnyi_1.png [ 536.4 Кіб | Переглянуто 1961 раз ]
Опис файлу: Паливний фільр
Palyvnyi filter.png
Palyvnyi filter.png [ 456.18 Кіб | Переглянуто 1961 раз ]
Опис файлу: Масляний фільтр
Maslyanyi filter.png
Maslyanyi filter.png [ 377.91 Кіб | Переглянуто 1961 раз ]
Догори
ПовідомленняДодано: 02 квітня 2018, 11:59 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 13 серпня 2017, 18:41
Повідомлень: 41
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Юрий
Звідки: Житомир
1. нет смысла гнаться за оригинальными фильтрами, хорошие фильтры Knecht, Mann, UFI.
2. ворсинки на наружной стороне фильтра, в топливную не должны попасть.
3. Меняйте согласно рекомендации завода изготовителя.


Догори
ПовідомленняДодано: 02 квітня 2018, 15:41 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 25 грудня 2009, 19:53
Повідомлень: 1694
Год выпуска:: 1979
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Лємберг
Цитата:
1. нет смысла гнаться за оригинальными фильтрами, хорошие фильтры Knecht, Mann, UFI.
100%

_________________
VW Golf mk1 Cabrio `89
VW Scirocco 16V 1.8 `91
VW Scirocco 16V 1.8 `79
VW Scirocco GTE 1.1 `75
VW Golf Country 16V для наших доріг


Догори
ПовідомленняДодано: 02 квітня 2018, 15:51 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Але різницю між масляним оригіналом та Манном й Кнехт-Малє я, все ж, відчув.
Повітряні мені WIX подобаються більше за Кнехт.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 02 квітня 2018, 16:00 
Офлайн
новенький
Аватар користувача

З нами з: 02 квітня 2018, 10:14
Повідомлень: 6
Год выпуска:: 2010
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Имя: AJ5
Цитата:
Але різницю між масляним оригіналом та Манном й Кнехт-Малє я, все ж, відчув.
Повітряні мені WIX подобаються більше за Кнехт.
Але ж якщо дивитись на моє фото, то масляний оригінал і є Малє, чи не все так просто) ?
Ще цікавить, що скажете за якість паливного фільтра Mann, який на фото, нічого страшного, що він такий трохи волохатий?


Догори
ПовідомленняДодано: 02 квітня 2018, 16:46 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Але ж якщо дивитись на моє фото, то масляний оригінал і є Малє, чи не все так просто) ?
Ще цікавить, що скажете за якість паливного фільтра Mann, який на фото, нічого страшного, що він такий трохи волохатий?
Не виключаю, що "VW-Mahle" та "Mahle" - дещо відрізняються.
На оригіналі у мене лампочка масла після запуску блимає максимум 1 раз. На будь-якому якісному неоригіналі (Кнехт-Малє, Манн) може двічі-тричі блимнути.
Моя думка: масло - оригінал, пальне та повітря - якісний неоригінал.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 12 квітня 2018, 14:03 
Офлайн
Прижился

З нами з: 29 листопада 2012, 14:32
Повідомлень: 171
Год выпуска:: 1977
Код мотора: HZ 1,1
КПП: МКПП
Для дизеля найкритичнішим буде паливний фільтр, за його якість я переживаю найбільше. Наразі взяв Mahle, бо в оригіналі як правило запаковка Mann - по відгукам з СТО Mahle якісниший. Поки що не чув про нього поганих відгуків.

А ось судити про якість фільтра по загоранню лампочки на панелі приладів - це як по телевізору оцінювати смачність приготування страви.

_________________
mk1 1.5 jb
mk6 1.6tdi


Догори
ПовідомленняДодано: 12 квітня 2018, 16:01 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
А ось судити про якість фільтра по загоранню лампочки на панелі приладів - це як по телевізору оцінювати смачність приготування страви.
Так, сам фільтруючий елемент може бути й не гіршим (і лампочка його якість не оцінить), а от роботу зворотнього клапана і швидкість прокачування лампочка чудово відображає.

І якщо на одному фільтрі проходить 1.5-2 секунди після запуску до досягнення мінімально-необхідних значень тиску, а на іншому - чверть секунди (чи він взагалі досягається за час роботи стартера), то висновки щодо якості фільтру в цілому для мене очевидні.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 18 квітня 2018, 21:43 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 15 листопада 2012, 22:30
Повідомлень: 48
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Подходит время планового ТО. Так как у меня дизель и масло постоянно в цвета антрац, то хотелось бы сделать предварительную чистку масляной системы перед заливкой нового масла. Покупать 4,5 промолотить его и сразу слить не катит, так как дорого.
Кто что может посоветовать из личного опыта?


Догори
ПовідомленняДодано: 19 квітня 2018, 08:19 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 13 серпня 2017, 18:41
Повідомлень: 41
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Юрий
Звідки: Житомир
Цитата:
Подходит время планового ТО. Так как у меня дизель и масло постоянно в цвета антрац, то хотелось бы сделать предварительную чистку масляной системы перед заливкой нового масла. Покупать 4,5 промолотить его и сразу слить не катит, так как дорого.
Кто что может посоветовать из личного опыта?
Какой в этом смысл? В дизельном моторе масло после замены вскоре опять почернеет. Просто меняйте масло каждые 10000км. Я бы переживал, если бы на дизельном двигателе масло оставалось длительное время прозрачным и не чернело.

Если очень хочется или есть подозрения, что двигатель загажен, то воспользуйтесь мягкой промывкой двигателя, например LIQUI MOLY 1990 или COMMA ENGINE FLUSH.
Другой вариант, залить промывочное масло, например Comma FLUSH OUT. после промывки залить что-то из недорогого масла с допуском 504/507, например Comma Prolife 5W-30 или ENI I-Sint 5W-30 и сменить его через 1000км, а затем залить масло получше: Fuchs Titan, Aral, Motul и пр. и менять каждые 10000км.


Востаннє редагувалось 19 квітня 2018, 08:31 користувачем 4bibiki, всього редагувалось 1 раз.

Догори
ПовідомленняДодано: 19 квітня 2018, 08:24 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Если очень хочется, то воспользуйтесь мягкой промывкой двигателя, например LIQUI MOLY 1990 или COMMA ENGINE FLUSH.
Хто може дати відповідь як залишки тої "промивки" вплинуть на склад свіжого масла?

Oleg_UA, автівка з сажовим фільтром? Якщо так, то все ускладнюється.
Якщо ні, то беремо масло з допуском MB229.5 та міняємо через 2-3 тисячі декілька разів.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 19 квітня 2018, 08:51 
Офлайн
Заглянул

З нами з: 15 листопада 2012, 22:30
Повідомлень: 48
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Цитата:
Цитата:
Если очень хочется, то воспользуйтесь мягкой промывкой двигателя, например LIQUI MOLY 1990 или COMMA ENGINE FLUSH.
Хто може дати відповідь як залишки тої "промивки" вплинуть на склад свіжого масла?

Oleg_UA, автівка з сажовим фільтром? Якщо так, то все ускладнюється.
Якщо ні, то беремо масло з допуском MB229.5 та міняємо через 2-3 тисячі декілька разів.
Да вот тоже интересно как эта промывка потом влияет на свежее масло, так как после слития всё равно в каналах остается старое масло с промывкой.
Двигатель с сажевым, допуск на масло вроде только 507 можно если не ошибаюсь, так что промывка маслом будет дороговато)
Цитата:
Какой в этом смысл? В дизельном моторе масло после замены вскоре опять почернеет. Просто меняйте масло каждые 10000км. Я бы переживал, если бы на дизельном двигателе масло оставалось длительное время прозрачным и не чернело.

Если очень хочется или есть подозрения, что двигатель загажен, то воспользуйтесь мягкой промывкой двигателя, например LIQUI MOLY 1990 или COMMA ENGINE FLUSH.
Другой вариант, залить промывочное масло, например Comma FLUSH OUT. после промывки залить что-то из недорогого масла с допуском 504/507, например Comma Prolife 5W-30 или ENI I-Sint 5W-30 и сменить его через 1000км, а затем залить масло получше: Fuchs Titan, Aral, Motul и пр. и менять каждые 10000км.
Да вот у самого ответа особо нет, какой смысл) Себе шифровал так как я себе с дуру поставил дизельгейтовскую прошивку, а при ней количество отработанных газов на рециркуляцию идет больше, то хочется просто произвести чистку.
Масло меняю каждые 10000 км.


Догори
ПовідомленняДодано: 19 квітня 2018, 09:47 
Офлайн
Заглянул
Аватар користувача

З нами з: 13 серпня 2017, 18:41
Повідомлень: 41
Год выпуска:: 2008
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Юрий
Звідки: Житомир
Цитата:
Да вот тоже интересно как эта промывка потом влияет на свежее масло, так как после слития всё равно в каналах остается старое масло с промывкой.
...
Да вот у самого ответа особо нет, какой смысл) ...
Масло меняю каждые 10000 км.
После промывки масло лучше сменить через одну-две тысячи км, максимум пять, чтобы убрать остатки присадок от промывки, поэтому залить можно масло подешевле, но с необходимым допуском, примеры я указал выше.

Мой Вам совет, не надо ничего промывать, продолжайте лить качественное масло и меняйте с положенным интервалом.


Догори
ПовідомленняДодано: 19 квітня 2018, 09:56 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Двигатель с сажевым, допуск на масло вроде только 507 можно если не ошибаюсь, так что промывка маслом будет дороговато)
Також MB 229.51 можна, не лише 504/507.
Але це малозольні допуски зі зниженими миючими властивостями - вони особливо не помиють там нічого навіть новими.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 19 квітня 2018, 10:35 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 27 листопада 2009, 15:22
Повідомлень: 1118
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2015
КПП: DSG 6
Звідки: Brovary- Kyiv - Oslo
Цитата:
1. нет смысла гнаться за оригинальными фильтрами, хорошие фильтры Knecht, Mann, UFI.
2. ворсинки на наружной стороне фильтра, в топливную не должны попасть.
3. Меняйте согласно рекомендации завода изготовителя.
1 Knecht, Mann, UFI + BOSCH, WIX
2
3 с топливом - лотерея, если заправляться на той же АЗС - посмотреть состояние (можно разрезать аккуратно ножёвкой старый если он в алюминиевом патроне). если АЗС новая, следят за качеством - то регламентный срок отходит 100%. если заправляешься на разных АЗС - вероятность того что будет загаженный - очень высока, поэтому я менял бы раньше регламента (just to be on the safe side)

_________________
___
ZAZ Slavuta 2007 -> bifuel Jetta mk5 2008 TE -> Golf 7 SportWagen SEL (2.0TDI, DQ250)

73!


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 16 повідомлень ]  На сторінку 1 2 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited