instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 17:14

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 98 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 13 4 5 6 7 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 18:02 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Якро розуміти що робиш - пів біди, а от якщо ні - тут проблема. Я не розумію. В мене є знайомий механік - поставив на 318 бмв компрессор - поїхала веселіше за 320, це при тому що налаштувань ніяких не було - дув він щось порядка 0,4, щоб налаштувати треба було дурити розходомір - там стояв "лопата", останнє що знаю - він замовив з Казахстана ємулятор розходоміра - чим закінчилось не знаю. Бюджет - б/у копрессор від мерседеса, все інше городив самий (це і я можу), от тільки налаштування... Думаю абф на компрессорі, шнековому - мав би бодряково лупити.
Проблема, згоден.
Можна і компресор - можливо навіть нічого правити не доведеться якщо МАП сенсор нормально сприйме додатні значення тиску у впуску. Якщо ні, то МАП від Г60 і сподіватися, що мозок адекватно сприйме додатні значення.
А можливо й доведеться. Ну і залежить від того які саме додатні - 0.2 бара чи бар - то різниця :)
Але тоді вже логічніше турбу ставити. В теорії можна й психанути і не лізти для того в двигун (ступінь стискання 2.0ТФСІ у Г5 ГТІ така саме, як у АБФ і він чудово їздить), але обережно з тиском наддуву та дуже обережно з картами.
А можна й дві прокладки під голову кинути.
Ті ж чехи обіцяли, що зможуть налаштувати рідний Дігіфант під турбу, але для того треба їхати до них.
Цитата:
Свои 5 коп. вставлю в вашу дискуссию:
говорили, что АБФ с чипом с низов чуть веселее становиться, расход на грамульку меньше становиться.. совсем ничего, кроме более поздней отсечки, из этого не ощущается?
а то я откладывать на чип начал - есть ли толк?
Свої відчуття: став цікавішим у всьому діапазоні, однак це якось "розмазалось" і одразу відчуття "ах!" немає - сам був розчарованим одразу як поставив. Однак, 180-сильний Леон виїхати від Г3 не може.
З 1000 їде собі, з 1600 досить впевнено. Другий підхват десь на 2800.
Витрата знизилась десь на "до літра" за тої ж манери їзди по Києву. Однак, на низах дуже лиє пальним і їхати 1500 значно менш економно, ніж на 3000 (режим миттєвої витрати в панелі приладів дуже наочно то демонструє).
Я не жалкую.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 19:45 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Я для об'єктивності провів заїзд з вр6 до і після. Не сказав би щоб щось змінилося, як тікав від мене вр6, так і тікав після того, і не сказав би що менше. Я це зробив для того щоб це не було на рівні здогадок, хоча 20 обіцяних сил, чи хоча б 10, думаю було би відчутно навіть жопоміром, і особливо у заїзді з тою самою машиною мало би відобразитись. Виробник каже що особливий ефект буде якщо впуск і випуск будуть доопрацьовані. Впуск в мене сток, вихлоп - коллектор сток, і задня банка, на місці ката стронгер.
Скажу більше - їздив до одного кулібіна - діагноста. Заговорили про впуски/випуски... Він зняв одну свічу, закрутив якусь приблуду, підключив осцилограф, чи шо воно таке - хз. Сказав він мені газнути так/сяк, ще раз, і заглушити на піку обертів. Потім те саме але без фільтра взагалі - показав два однакові графіка, лише на тому що без фільтра на оборотах за 7000 трохи вища крива.
От він і пояснив, що цей мотор з рідним фільтром, цілком задоволенний кількістю повітря що забезпечує рідний впуск, а на обертах за 7000 воно ваги не має, так як туди крутити мотор сенсу нема, адже момент в нього куди раніше починає затухати, і то - різниця там нікчемна.
Не знаю на скільки цей тест правильний, адже двигун не під навантаженням, але так... Після цього холодний впуск городити я передумав.

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 21:48 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Отого я й кажу, що суперечливий. А їхати на стенд заради галочки сенсу не бачу ))
Я зустрічав на Вортексі тему одного хлопа, що на накрученому АФН у Г3 міряв на стенді різні впуски-фільтри (включно з конусами, термоекранами тощо).
Результат: штатний впуск із штатним фільтром та cheese-box (просвердленою коробкою фільтру під фільтром) дає найкращий результат. Та ще й звучить приємно :)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 10 травня 2018, 22:48 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Отого я й кажу, що суперечливий. А їхати на стенд заради галочки сенсу не бачу ))
Я зустрічав на Вортексі тему одного хлопа, що на накрученому АФН у Г3 міряв на стенді різні впуски-фільтри (включно з конусами, термоекранами тощо).
Результат: штатний впуск із штатним фільтром та cheese-box (просвердленою коробкою фільтру під фільтром) дає найкращий результат. Та ще й звучить приємно :)
ХЗ, але насверлені в корпусі отвори, будуть забирати повітря з підкапотки, а там тепленько...

До речі, підкажіть ще номерок патрубка, що йде від пластиково корпуса, до клапана вентиляції картера, в мене він якийсь колхозний - з двох частин...

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
ПовідомленняДодано: 11 травня 2018, 16:33 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
ХЗ, але насверлені в корпусі отвори, будуть забирати повітря з підкапотки, а там тепленько...

До речі, підкажіть ще номерок патрубка, що йде від пластиково корпуса, до клапана вентиляції картера, в мене він якийсь колхозний - з двох частин...
А якщо насвердлити з боку крила та фари ;)

Від клапана вентиляції йда пластикова трубка в район дросселя.
До коробки фільтра (чи, в залежності від років, до впускного патрубка після коробки фільтра) йде патрубок на клапан ХХ.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 11 травня 2018, 20:56 
Офлайн
Прижился

З нами з: 17 липня 2017, 23:11
Повідомлень: 216
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BMM 2,0
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Киев
Цитата:
Свої відчуття: став цікавішим у всьому діапазоні, однак це якось "розмазалось" і одразу відчуття "ах!" немає - сам був розчарованим одразу як поставив. Однак, 180-сильний Леон виїхати від Г3 не може.
З 1000 їде собі, з 1600 досить впевнено. Другий підхват десь на 2800.
Витрата знизилась десь на "до літра" за тої ж манери їзди по Києву. Однак, на низах дуже лиє пальним і їхати 1500 значно менш економно, ніж на 3000 (режим миттєвої витрати в панелі приладів дуже наочно то демонструє).
Я не жалкую.
Цитата:
Я для об'єктивності провів заїзд з вр6 до і після. Не сказав би щоб щось змінилося, як тікав від мене вр6, так і тікав після того, і не сказав би що менше. Я це зробив для того щоб це не було на рівні здогадок, хоча 20 обіцяних сил, чи хоча б 10, думаю було би відчутно навіть жопоміром, і особливо у заїзді з тою самою машиною мало би відобразитись. Виробник каже що особливий ефект буде якщо впуск і випуск будуть доопрацьовані. Впуск в мене сток, вихлоп - коллектор сток, і задня банка, на місці ката стронгер.
Теперь мне разобраться, без бутылки, будет сложно :D
У меня АБФ правда стоит на пассате, хватать начинает +/- с 2400 (это если чуть резче жмешь педаль). Если же плавно давишь газ, то подхват почти не ощутим, гудит сильнее, а ехать не едет (это норма :?: ). 1я передача не едет от слова совсем, если конечно не нажать в секунду до 2800, тогда начинает переть..

По расходу на МФАшке - так она же в 90%, наверное, показывает не верно. Ну по крайней мере у меня точно врет, и судя по отзывам с драйва2.
Это моя поездка по западной на майские, онли трасса, 4 человека в салоне + багажник, средняя 100 км\ч. Маловероятно короче.
Ну и по моим фактическим рассчетам, выходит 9л бензина Объясните мне, малопонимающему, почему Леон 180сильный (это ж auq имеется в виду?) не выезжает от г3 на АБФе, пускай и с чипом? При том, что тот же АБФ с чипом (в случае max`а уступает вр6.
У меня пока женское понимание всего этого: 180сил с турбой- огонь, вр6 6 горшков - звучик хорошо но и ест много, АБФ типа четкий двигатель, только в чем четкость я еще не понял.

По выпуску моему - коллектор понятное дело сток, вместо ката пламегаситель, дальше резонатор и банка. Кстати, часть с пламегасителем у меня устала, буду менять в ближайшее время. Стоит отдавать предпочтения чему то конкретному при выборе этой части выхлопа или же не принципиально?

_________________
̶G̶o̶l̶f̶ ̶I̶I̶ ̶-̶ ̶1̶9̶8̶9̶,̶ ̶1̶.̶6̶ ̶г̶а̶з̶/̶б̶е̶н̶з̶и̶н̶
̶P̶a̶s̶s̶a̶t̶ ̶B̶3̶ ̶-̶ ̶1̶9̶9̶0̶,̶ ̶2̶.̶0̶ ̶A̶B̶F̶ ̶1̶6̶V̶
̶G̶o̶l̶f̶ ̶I̶V̶ ̶ ̶-̶ ̶2̶0̶0̶1̶,̶ ̶1̶.̶6̶ ̶A̶K̶L̶ ̶г̶а̶з̶/̶б̶е̶н̶з̶
Golf V - 2008, 2.0 TDI BMN, R-line


Востаннє редагувалось 11 травня 2018, 23:18 користувачем polo33, всього редагувалось 2 разів.

Догори
ПовідомленняДодано: 11 травня 2018, 21:47 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 13 грудня 2010, 20:24
Повідомлень: 2109
Год выпуска:: 1993
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: Павел
Звідки: Жопа таун
Цитата:
а то я откладывать на чип начал - есть ли толк?
толк есть откладывать на AFN :lol: сорри что не по теме :lol:

_________________
Golf 3 AFN GTE.

Зображення


Догори
ПовідомленняДодано: 11 травня 2018, 21:54 
Офлайн
Прижился

З нами з: 17 липня 2017, 23:11
Повідомлень: 216
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BMM 2,0
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Киев
Цитата:
Цитата:
а то я откладывать на чип начал - есть ли толк?
толк есть откладывать на AFN :lol: сорри что не по теме :lol:
наслышан об этом)
я пока морально не готов к такому свапу. сам я потолку не перекину это, а еще нное количество средств отдавать за работу для меня сомнительное удовольствие.
хотя уверен, что ездить на чипованом АФНе веселее чем на АБФе

_________________
̶G̶o̶l̶f̶ ̶I̶I̶ ̶-̶ ̶1̶9̶8̶9̶,̶ ̶1̶.̶6̶ ̶г̶а̶з̶/̶б̶е̶н̶з̶и̶н̶
̶P̶a̶s̶s̶a̶t̶ ̶B̶3̶ ̶-̶ ̶1̶9̶9̶0̶,̶ ̶2̶.̶0̶ ̶A̶B̶F̶ ̶1̶6̶V̶
̶G̶o̶l̶f̶ ̶I̶V̶ ̶ ̶-̶ ̶2̶0̶0̶1̶,̶ ̶1̶.̶6̶ ̶A̶K̶L̶ ̶г̶а̶з̶/̶б̶е̶н̶з̶
Golf V - 2008, 2.0 TDI BMN, R-line


Догори
ПовідомленняДодано: 11 травня 2018, 22:50 
Офлайн
Прижился

З нами з: 28 березня 2010, 21:21
Повідомлень: 150
Год выпуска:: 1993
Код мотора: ABF 2,0
КПП: МКПП
Звідки: Киев
Поезди на монике на газу, а еще лучше с полным салоном народу попробуй обогнать кого то на трассе, абф покажется тебе не то, что четким а просто божественным. Насчет неуезжания г3 от леона, так г3 легче пассата, динамика лучше. У меня сейчас в джетте абф, руль и одно сиденье, едет она хорошо))

_________________
passat B3
jetta 2


Догори
ПовідомленняДодано: 11 травня 2018, 23:07 
Офлайн
Прижился

З нами з: 17 липня 2017, 23:11
Повідомлень: 216
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BMM 2,0
КПП: МКПП
Имя: Роман
Звідки: Киев
Цитата:
Поезди на монике на газу, а еще лучше с полным салоном народу попробуй обогнать кого то на трассе, абф покажется тебе не то, что четким а просто божественным. Насчет неуезжания г3 от леона, так г3 легче пассата, динамика лучше. У меня сейчас в джетте абф, руль и одно сиденье, едет она хорошо))
Насколько я понял, то леон не может уехать от г3.
То, что г3 легче пассата, это понятно. + у меня климат, ГБОшка - всё это дает + к массе, может поэтому у меня смешанные чувства по поводу АБФа

П.с. Мне было бы интересно посмотреть на разницу пассата с АБФ и чего то полегче с этим же движком)

_________________
̶G̶o̶l̶f̶ ̶I̶I̶ ̶-̶ ̶1̶9̶8̶9̶,̶ ̶1̶.̶6̶ ̶г̶а̶з̶/̶б̶е̶н̶з̶и̶н̶
̶P̶a̶s̶s̶a̶t̶ ̶B̶3̶ ̶-̶ ̶1̶9̶9̶0̶,̶ ̶2̶.̶0̶ ̶A̶B̶F̶ ̶1̶6̶V̶
̶G̶o̶l̶f̶ ̶I̶V̶ ̶ ̶-̶ ̶2̶0̶0̶1̶,̶ ̶1̶.̶6̶ ̶A̶K̶L̶ ̶г̶а̶з̶/̶б̶е̶н̶з̶
Golf V - 2008, 2.0 TDI BMN, R-line


Догори
ПовідомленняДодано: 12 травня 2018, 11:14 
Офлайн
Освоился
Аватар користувача

З нами з: 14 березня 2010, 15:35
Повідомлень: 92
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Звідки: Киев-Боярка
Цитата:
Цитата:
Поезди на монике на газу, а еще лучше с полным салоном народу попробуй обогнать кого то на трассе, абф покажется тебе не то, что четким а просто божественным. Насчет неуезжания г3 от леона, так г3 легче пассата, динамика лучше. У меня сейчас в джетте абф, руль и одно сиденье, едет она хорошо))
Насколько я понял, то леон не может уехать от г3.
То, что г3 легче пассата, это понятно. + у меня климат, ГБОшка - всё это дает + к массе, может поэтому у меня смешанные чувства по поводу АБФа

П.с. Мне было бы интересно посмотреть на разницу пассата с АБФ и чего то полегче с этим же движком)

У меня толедо с абф, и чип как у Жени (d.lus). Так вот как только я установил чип, изменения заметил сразу. Мотор поехал снизу бодрее, после 4500 бодрый подхват. Отсечка на чипе где то 7400. Ну и расход упал в среднем на 1,5 литра.

_________________
SEAT Toledo GT 1L 2.0i 16v ABF powered by Powerchips 1995 г.в.
Зображення


Догори
ПовідомленняДодано: 12 травня 2018, 11:59 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Розкажу від себе.
Я не вважаю Г3 на АБФі гонкою чи дуже "валящим". Як на мене, то він є просто комфортним для пересування як містом, так і трасою коли ти не особливо обираєш обставини для обгону фури.
З 1 пасажиром по місту можна цілком комфортно пересуватися в діапазоні 1500-2000-2500 (не можу сказати, що він такий режим дуже любить). Хоча веселіше, звісно, в режимі 3000-4000 :)
Так і 180-сильний Леон - то не гонка )))
Гонка в кузові Г2/Г3 - це 250+ сил, як на мене. В ідеалі, з 4 циліндрів. Але ж нормально і надовго зняти 250к.с. з 1.8Т теж однією прошивкою не вийде. Мене катали у Г2 1.8Т на десь 250к.с. :)

МФА. Так, бреше. Але він бреше в абсолютних цифрах, а не відносних. І у мене він бреше стабільно однаково в перерахунку на бак :)
З чіпом витрата знизилась як по МФА (відносно), так і з розрахунку пробігу на баку.

Я не можу дати чітку відповідь чому різні машини так по різному себе ведуть і для мене загадка чому ВРШ виїзжає від Джетти АБФ. На стенді я не був і усі порівняння виключно "на асфальті" з машинами, потужність яких відома.
Не забуваємо про: різна вага машин, різний стан заліза, різне пальне. Якщо ще й ГБО домішується, то порівнювати теж не дуже коректно, особливо якщо налаштовано воно "кимось якось".

"Чіткість" АБФа я бачу в тому, що він простий і йде не гірше за сучасні двигуни подібного об'єму. При тому без наворотів типу багатошарового впорскування, змінних геометрій тощо.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 12 травня 2018, 11:59 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
У меня толедо с абф, и чип как у Жени (d.lus). Так вот как только я установил чип, изменения заметил сразу. Мотор поехал снизу бодрее, после 4500 бодрый подхват. Отсечка на чипе где то 7400. Ну и расход упал в среднем на 1,5 литра.
О, Саня!
Може, на Толеди (мій же з Толеди) ставили інші АБФи? :mrgreen:

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 12 травня 2018, 13:05 
Офлайн
Освоился
Аватар користувача

З нами з: 14 березня 2010, 15:35
Повідомлень: 92
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Звідки: Киев-Боярка
Цитата:
Цитата:
О, Саня!
Може, на Толеди (мій же з Толеди) ставили інші АБФи? :mrgreen:
У нас с тобой АБФы рестайловые, может в этом секрет... :mrgreen: :mrgreen:

_________________
SEAT Toledo GT 1L 2.0i 16v ABF powered by Powerchips 1995 г.в.
Зображення


Догори
ПовідомленняДодано: 12 травня 2018, 15:38 
Офлайн
Я тут живу

З нами з: 31 серпня 2009, 12:07
Повідомлень: 3177
Год выпуска:: 1988
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: MAX
Цитата:
Цитата:
Цитата:
а то я откладывать на чип начал - есть ли толк?
толк есть откладывать на AFN :lol: сорри что не по теме :lol:
наслышан об этом)
я пока морально не готов к такому свапу. сам я потолку не перекину это, а еще нное количество средств отдавать за работу для меня сомнительное удовольствие.
хотя уверен, что ездить на чипованом АФНе веселее чем на АБФе
А лучше на BAM, пусть даже сток-овом...

_________________
Jetta mk2 coupe 2.0 16v ABF / 8 050 622 10 33


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 98 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 13 4 5 6 7 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited