instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 12:40

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 39 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 18 січня 2018, 23:21 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 16 лютого 2014, 19:56
Повідомлень: 162
Год выпуска:: 1991
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Олексій
Звідки: Тернопіль
Цитата:
Ось знайшов парочку фоток того реле
Якщо це твій блок, тоді зрозуміло чого воно в тебе не працює)
Там має бути запобіжник 50А, ав тебе він тупо згорів)


Вкладення:
G76sWAXyR_E.jpg
G76sWAXyR_E.jpg [ 394.52 Кіб | Переглянуто 1092 разів ]
PBwtqJuclQU.jpg
PBwtqJuclQU.jpg [ 230.01 Кіб | Переглянуто 1092 разів ]

_________________
И мудрец из тысячи раз, один раз да ошибается.

В чем сила брат? - В 1.3 с..ка
Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 19 січня 2018, 09:11 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 03 червня 2010, 22:44
Повідомлень: 587
Год выпуска:: 1996
Код мотора: AEX 1,4
КПП: МКПП
Имя: Тарас
Звідки: Київ
Цитата:
Цитата:
Ось знайшов парочку фоток того реле
Якщо це твій блок, тоді зрозуміло чого воно в тебе не працює)
Там має бути запобіжник 50А, ав тебе він тупо згорів)
Це не мій. Це просто знайшов фото в інеті. До свого доберуся на вихідних.
Ще у мене підозра на те що ДТОЖ не працює, що основні свічки не включаються при увімкнені запалювання.

_________________
Skoda fabia sedan 1.4 16V (101 лс) 2006 - перший VAG в сім'ї - Продана
Skoda octavia А5 1.9 TDI (105 kc) 2008 - другий VAG в сім'ї - У тата
Golf III 1.9 SDI (AEY) 1996 RED - Малыш

068 591 09 05 - Тарас
093 130 47 31
Зображення


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 19 січня 2018, 09:27 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2011, 15:35
Повідомлень: 1148
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Василь
Звідки: м. Золочев
Цитата:
Цитата:
Якщо порушувати заводську установку то краще купити підігрів універсальний 1,5 - 2 кВт Северн, вот тоді двигун можна нагріти. Три маленьких свічечки що вони нагріють навіть через кнопку.
Одна "свiчечка" :D маэ опiр 0.5Ом, вiдповiдно при 12В струм 24А i потужнiсть 288Вт, 3 разом дають майже 900 Вт. А при 14В майже 1.2кВт. Все грiэ чудово. :wink:
Вже робили лабораторні роботи з тими свічами, алгоритм міняли на блоку, а результату не дуже...

"реле выполняет исполнительную функцию, решает все ЭБУ. Чтоб он включал свечи как вам хочется то надо изменять сам алгоритм...

Делал себе так на EDC15, результат есть но не значительный. Свечей тех мало просто..."

Звичайно вони гріють і не погано, повинен бути відчутний результат саме головне. Я собі такого ще не встановив, тому мені дуже цікаво, вартує їх встановлювати і взагалі як вони підключені по заводу це релле, яким чином здійснити перевірку.

_________________
Гольф ІІІ AFN - 1,9 TDI


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 19 січня 2018, 18:15 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2012, 19:36
Повідомлень: 2092
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: DимОN
Звідки: ~Berd'yansk~
Цитата:
Ці свічки не прогрівають а допомагають прогріти швидше запущений двигун в холодну пору.
они больше для прогрева салона полезны :D

_________________
my TDI


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 22 січня 2018, 12:31 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 03 червня 2010, 22:44
Повідомлень: 587
Год выпуска:: 1996
Код мотора: AEX 1,4
КПП: МКПП
Имя: Тарас
Звідки: Київ
Цитата:
Питання по 1.9TDI
Хто вкурсі, як працюють свічки накалу ті що йдуть на антифриз? Їх три штуки зліва від блоку.
Маю підозру що вони не включаються, хоча самі свічки робочі. Знаю що біля бачка ож є блочок з запобіжником, на вигляд він тоже цілий

Отже. Ковиряв машину в неділю. Машина стоїть на стоянці з понеділка, не прогрівалася і не заводилася на протязі тижня. В суботу десь в 6:30 ранку, заскочив на стоянку і заміряв показники акума. 12,28 В. Акум 5 років, Varta SILVER 77 Аh/ 780 пусковий. В неділю десь о 134:00 прийшов на стоянку і понеслося.

1. Заразу показники акума зробив. 12.18В.
2. Перевірив чи всі свічки накалу працюють. Працюють всі 7 шт (4 двигун, 3 на ОЖ).
3. Поліз до реле свічок ОЖ. І як виявило "вскритие", перегорів запобіжник і дуже окислилися і обгоріли контакти. Почав все відкручувати і зачисчати. Але від обгоріння і окислення, болтик що зажимає "+" провік від акума обломався і провід просто віддійшов з його кріпленням.
4. Прозвонив фішку на три контакта чи немає обриву подачі сигналу на свічки. Все гуд.
5. Тимчасово поставив провідок на 0,75 квадрату Далі хочу поставити блок з запобіжником або буду шукати реле.
6. Перед тим як запускати двигун, під'єднав мультиметр до основних свічок і увімкнув запалення. На свічки подавалась напруга, через сек. 5-7 реле клацнуло і відключило напругу на них. Отже ДТОЖ працює. Свічки прогріваються нормально.
7. Все зібрав назад. Запустив двигун і погнав заміряти все.
8. Основні свічки працювали. Свічки на ОЖ не працювали, був засмучений. Через півтори хв. відключилися основні свічки, свічки ОЖ так і не працювали.
9. Пішов в салон з розчаруванням налаштовувати мафон, бо знімав клему коли зачисчав контакти.
10. Десь через 3-4 хв після запуску двигуна на холостих, коли налаштовував мафон пішла незрозуміла нагрузка, припіднялися оберти. З очима як 5 коп зі словами ВотТаФак? відкриваю капот бачу що від проводка пішов димок, ізоляція почала плавитися. Бігом заміряю показники на свічках ОЖ. І о ЧУДО, вони працюють. Працювали дві.
11. Поїхав зі стоянки додому, це 2.3 км. Двигун працював за весь період десь хв 10 і коли приїхав додому уже стрілка показувала десь 68 градусів. Двигун прогрівався десь в 2.5 рази швидше. На вулиці було десь -2. Раніше стойочи прогріваючись на стоянці хв 10, потім 2.3 км додому і стрілка навіть і не думала підійматися. А тут уже майже 70. Радості було як у маленької дитини s3: :D
12. На протязі дня ще катався. І результат реально помітний, але включалася уже одна, машина остивала десь до 30-50 градусів.

За основу ще брав інфу:
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=199304
https://www.drive2.ru/l/955568/


Вкладення:
Опис файлу: ОБЛОМАНИЙ БОЛТИК
IMAG47231111111.jpg
IMAG47231111111.jpg [ 874.17 Кіб | Переглянуто 1049 разів ]
Опис файлу: ЗАЧИСТКА КОНТАКТІВ
IMAG4724[1].jpg
IMAG4724[1].jpg [ 1.09 МіБ | Переглянуто 1049 разів ]
Опис файлу: ВСКРИВ РЕЛЕ
IMAG4721[1].jpg
IMAG4721[1].jpg [ 981.78 Кіб | Переглянуто 1049 разів ]
Опис файлу: ПОКАЗНИКИ НЕДІЛЯ В ОБІД
IMAG4722[1].jpg
IMAG4722[1].jpg [ 1.16 МіБ | Переглянуто 1049 разів ]
Опис файлу: ПОКАЗНИКИ СУБОТА ЗРАНКУ
IMAG4719[1].jpg
IMAG4719[1].jpg [ 1.06 МіБ | Переглянуто 1049 разів ]

_________________
Skoda fabia sedan 1.4 16V (101 лс) 2006 - перший VAG в сім'ї - Продана
Skoda octavia А5 1.9 TDI (105 kc) 2008 - другий VAG в сім'ї - У тата
Golf III 1.9 SDI (AEY) 1996 RED - Малыш

068 591 09 05 - Тарас
093 130 47 31
Зображення
Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 24 січня 2018, 11:09 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 03 червня 2010, 22:44
Повідомлень: 587
Год выпуска:: 1996
Код мотора: AEX 1,4
КПП: МКПП
Имя: Тарас
Звідки: Київ
Учора в вечері катався. На вулиці було десь -8. Машина простояла два дні. Коли запустив двигун і після відключення основних свічок увімкнулися уже три свічки ОЖ. Провідок нагрівся і став червоний. Поки на на нього дув щоб остудити то машина прогрівалася майже в 2,5 рази швидше. Але все таки він перегорів.
Була дороботка. І замінив провід уже на 1.5 квадрата. При підключенні одної свічки, він був ледве теплий.

Але так і досі не з'ясував алгоритм увімкнення реле. Як воно керується мозгами через один провід.
Здогадка, що швидше за все по ньому подається змінна напруга. Типу 7В - одна свічка, 10В - дві свічки, 13В - три свічки.

І що помічено, вони відключаються коли температура ОЖ доходить до 60-65 градусів.

В планах: якщо знайду принцип увімкнення по поставлю окремо кнопку для ручного їх увімкнення щоб доводити температере ОЖ до 80 градусів і виведу контрольки на кожну свічку.

_________________
Skoda fabia sedan 1.4 16V (101 лс) 2006 - перший VAG в сім'ї - Продана
Skoda octavia А5 1.9 TDI (105 kc) 2008 - другий VAG в сім'ї - У тата
Golf III 1.9 SDI (AEY) 1996 RED - Малыш

068 591 09 05 - Тарас
093 130 47 31
Зображення


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 24 січня 2018, 11:46 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2011, 15:35
Повідомлень: 1148
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Василь
Звідки: м. Золочев
Цитата:
В планах: якщо знайду принцип увімкнення по поставлю окремо кнопку для ручного їх увімкнення щоб доводити температере ОЖ до 80 градусів і виведу контрольки на кожну свічку.
Якщо ставити окрему кнопку принцип вже неважливий, виведи на плюс грубий дріт через це релле на кнопку і все. А якщо забудиш що включив ці свічки, заглушиш автомобіль, а вони будуть працювати бо будуть включені на пряму через АКБ?

_________________
Гольф ІІІ AFN - 1,9 TDI


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 24 січня 2018, 12:50 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 03 червня 2010, 22:44
Повідомлень: 587
Год выпуска:: 1996
Код мотора: AEX 1,4
КПП: МКПП
Имя: Тарас
Звідки: Київ
Цитата:
Цитата:
В планах: якщо знайду принцип увімкнення по поставлю окремо кнопку для ручного їх увімкнення щоб доводити температере ОЖ до 80 градусів і виведу контрольки на кожну свічку.
Якщо ставити окрему кнопку принцип вже неважливий, виведи на плюс грубий дріт через це релле на кнопку і все. А якщо забудиш що включив ці свічки, заглушиш автомобіль, а вони будуть працювати бо будуть включені на пряму через АКБ?
Про це думав. І хочу підключити кнопку через ключ запалення. Коли витяг ключ щоб усе вирубало.

_________________
Skoda fabia sedan 1.4 16V (101 лс) 2006 - перший VAG в сім'ї - Продана
Skoda octavia А5 1.9 TDI (105 kc) 2008 - другий VAG в сім'ї - У тата
Golf III 1.9 SDI (AEY) 1996 RED - Малыш

068 591 09 05 - Тарас
093 130 47 31
Зображення


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2018, 21:17 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2011, 15:35
Повідомлень: 1148
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Василь
Звідки: м. Золочев
Щоб не створювати іншу тему напишу тут.
Хочу собі встановити цей штатний підігрів ОЖ. Проводку маю, питання які дроти№ піну від блоку управління тягнути до БРП, не вмію читати електросхему! Схема на фото.


Вкладення:
IMG-ef287eec09194b596d925f446969d15b-V.jpg
IMG-ef287eec09194b596d925f446969d15b-V.jpg [ 181.73 Кіб | Переглянуто 967 разів ]

_________________
Гольф ІІІ AFN - 1,9 TDI
Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 12 лютого 2018, 22:19 
Офлайн
Освоился

З нами з: 19 травня 2009, 10:40
Повідомлень: 104
Год выпуска:: 2011
Код мотора: BYD 2,0
КПП: DSG 6
Имя: Сергій
На блочку додаткових свічок накалювання (БДСН) є три клеми(30, GK,RV) і один роз'єм на три піни
пін №1 (3-х контактного роз'єма БДСН) на ЕБУ пін №6
пін №2 (3-х контактного роз'єма БДСН) (на схемі йде на пін №6 реле К46 ), реле знаходиться в БРП в 3-му гнізді, короче цей провід чіпляти до колодки - G1/10 у БРП
пін №3 (3-х контактного роз'єма БДСН) на ЕБУ пін №48
на клему 30 - силовий провід до плюса аккума
на клему GK - одну свічку накалювання
на клему RV - дві інших свічки накалювання
Якось так.
Вкладення:
IMG-ef287eec09194b596d925f446969d15b-V.jpg
IMG-ef287eec09194b596d925f446969d15b-V.jpg [ 193.54 Кіб | Переглянуто 961 раз ]

_________________
G6 tsi, T3 tdi


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 13 лютого 2018, 13:56 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2011, 15:35
Повідомлень: 1148
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Василь
Звідки: м. Золочев
Дякую. Я так і розумів що два проводи тільки від блоку управління, але потрібно було підтвердження. І за всі остальні дроти дякую, я теж не знав.
І ще уточню. Пін №2 (3-х контактного роз'єма БДСН) цей провід йде до блоку БРП до колодки G1 ячейка10?
Від блоку керування я лише тягну два проводи(кольори уточню) до цього 3-х контактного розєму.

_________________
Гольф ІІІ AFN - 1,9 TDI


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 13 лютого 2018, 20:01 
Офлайн
Освоился

З нами з: 19 травня 2009, 10:40
Повідомлень: 104
Год выпуска:: 2011
Код мотора: BYD 2,0
КПП: DSG 6
Имя: Сергій
Так.

_________________
G6 tsi, T3 tdi


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 20 лютого 2018, 16:10 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2011, 15:35
Повідомлень: 1148
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Василь
Звідки: м. Золочев
В інструкції написано як ці свічки працюють і там було сказано що ще залежно від запасу генератора до нього приєднано елемент (клєма DF) і до блоку керування (пін 39 на блоці керування). Як знати в мене ця клєма є, бо я переробляв колись з турбодизеля?, що за клєма?


Вкладення:
IMG_20180220_152520_новый размер.jpg
IMG_20180220_152520_новый размер.jpg [ 129.79 Кіб | Переглянуто 897 разів ]

_________________
Гольф ІІІ AFN - 1,9 TDI
Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2018, 10:21 
Офлайн
Освоился

З нами з: 19 травня 2009, 10:40
Повідомлень: 104
Год выпуска:: 2011
Код мотора: BYD 2,0
КПП: DSG 6
Имя: Сергій
Це цікавий момент. В мене на донорі небуло підігріва свічками, і до ЕБУ на цей пін приходила "масса" і я його, так як на донорі було, так і підключив.
Але в модифікації з підігрівом має теж бути підключеним (по ідеї).
П.С. Я собі реле керування встановив і підключив, правда не поставив флянець із свічками і не підключив оцей провід від генератора.
Вкладення:
АФН.jpg
АФН.jpg [ 185.94 Кіб | Переглянуто 886 разів ]

_________________
G6 tsi, T3 tdi


Догори
 Тема повідомлення: Re: Свічки накалу антифризу 1.9
ПовідомленняДодано: 21 лютого 2018, 12:07 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2011, 15:35
Повідомлень: 1148
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Василь
Звідки: м. Золочев
В мене пін 39 зайнятий вже, ще не вияснював з якою метою, можливо він і підключений десь через БРП. Але що це за клема DF?, просто назва клеми. Я дивився на донор звичайний генератор як у мене, немає там ніякого приспособлення. Я думаю що ЕБУ просто бере заміряє ток в мережі як вольтметр, у разі втрати току він просто не включає ці свічки, також ЕБУ може їх не включити через втрати току десь по проводах. Ці свічки повинні працювати вже при -8 градусів, принаймі одна з них так написано в інструкції.
В тебе все підключено, а напруга йде на провода до свічок, пробував?

_________________
Гольф ІІІ AFN - 1,9 TDI


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 39 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited