instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 16:23

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 7 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Штатний вакуумний ЦЗ. Need help :)
ПовідомленняДодано: 23 липня 2018, 16:12 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
У когось, у кого стоїть штатний вакуумний ЦЗ, були проблеми з неадекватною роботою компресора?
Деталі - якщо у когось були (лінь просто так розписувати).

пс. ні, я не помилився розділом.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 23 липня 2018, 18:07 
Офлайн
Освоился

З нами з: 19 травня 2009, 10:40
Повідомлень: 104
Год выпуска:: 2011
Код мотора: BYD 2,0
КПП: DSG 6
Имя: Сергій
Дивно, в Г2 стоїть ЦЗ, який, по ідеї, керується від пневмомашинки в водійських дверях, він має просто робити: закрив/вдкрив, на відміну від Б3 Г3, де блок розрізняє внутрішнє/зовнішнє замикання, проникнення ззовні (охорона), зєднується з блоком комфорта(склопідйомників).
Напиши в чому проблема. Проблема в ЦЗ в Г2 чи в Г3?
Трійники знайшов? Є штук шість.

_________________
G6 tsi, T3 tdi


Догори
ПовідомленняДодано: 23 липня 2018, 22:36 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Я знаю чим вони відрізняються і з розділом я не помилився :)

Не можу розібратися що лажає.
ЦЗ за схемою - Толедо / Г2. Керується саме вакуумною машинкою в водійській дверці + кнопкою ЦЗ + сигналкою, які дублюють функцію "машинки" (схема - Толедівська).
Дуже часто компресор після відкриття чи закриття може до 10 хвилин тупити - не "обнулятися", а потроху намагатися докачати ще кудись.
По черзі відключав та глушив магістралі до дверей - не допомагає.

При цьому при заведеному двигуні все працює адекватно.
Просадки напруги на компресор немає.
Сам компресор міняв.
Коли почалося вже не можу згадати, але колись все працювало ідеально.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 23 липня 2018, 23:21 
Офлайн
Освоился

З нами з: 19 травня 2009, 10:40
Повідомлень: 104
Год выпуска:: 2011
Код мотора: BYD 2,0
КПП: DSG 6
Имя: Сергій
Розбери компресор, в ньому має бути вакуумний перемикач, який вимикає мотор, бо у водійській машинці перемикач, наприклад на відкривання, замкнувся і залишається бути замкнутим, а компресор накачав і відключився, от там мабуть контакти на ньому треба почистити, або він втратив герметичність. Заодно зроби фото нутрощів.
У водійській "машинці" перемикач працює чітко?

Може спробувати відключити частини по електриці: кнопку, сигналку, вірніше її частину, що відповідає за цз.
Чудес не буває, треба вичислити проблемний елемент.

_________________
G6 tsi, T3 tdi


Догори
ПовідомленняДодано: 23 липня 2018, 23:31 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
У мене є три компресори і всі працюють ідентично )))

Так, плаваючий контакт у замку працює нормально. Та й його відключення ні на що не впливає.
Так само, як і відключення кнопки чи сигналки - вони лиш так само дають +12В на той чи інший дріт, як то робить "машинка" в водійському замку. Тобто доки їх не використовувати, вони на схему не впливають.

Ага, от я й вираховую вже кілька тижнів. Думав, може у когось траплялось подібне.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 24 липня 2018, 09:38 
Офлайн
Освоился

З нами з: 19 травня 2009, 10:40
Повідомлень: 104
Год выпуска:: 2011
Код мотора: BYD 2,0
КПП: DSG 6
Имя: Сергій
Спробуй підключати до компресора вакуумні магістралі по одному елементу, із заглушками на кінці. Може десь одна із трубок голову морочить.
Якщо компресор із заглушкою не буде правильно працювати то проблема не у пневмо системі.
Або замість компресора підєднати насос, накачати і якщо тиск буде падати, слухати де шипить.

_________________
G6 tsi, T3 tdi


Догори
ПовідомленняДодано: 24 липня 2018, 11:53 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Так і робив.
Якщо підключене все, то стабільно "не нормально".
Якщо підключено частково (при тому незалежно - лише правий борт, лівий борт, передні двері) - то "майже нормально".
Єдине, що ще толком не перевірив - це єдина трубка від насосу до заднього дивану.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 7 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited