instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 14:44

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 19 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 09 грудня 2018, 23:39 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Ну і закупив масло 5-50w mobil те що оригінал мейд ін юса, при навалювані на кр масло влітку до 130 нагріти просто, в ідеалі маслорадіатор з термостатом в 90 гр. буде ідеально, багато хто скаже що мотор гарячий бо кути запалення не ті, кути вилизані по ДД, суміш по широкополосці, теплообмінник масла новий.
Нахіба йому 50 в'язкість?
Тим-паче, гідрокрекінгова та з MB 229.3.
І не треба розповідати про "повну синтетику". Зайди на німецький сайт (в Німеччині жорсткіше за все ставляться до написів про синтетичність) і - вуалля: Mobil SHC Synthese Technology™

Густина оливи регламентується при температурі 100*.
При 130* вона не регламентується нічим. 50 в'язкість при такій температурі може запросто бути рідкішою за 40.
Плюс гідрокомпенсатори не дуже люблять на стільки задрану в'язкість.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 10 грудня 2018, 01:53 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Та хз, всі розказують що при високій температурі 5-50 густіша за 5-40, а то все актуально при 100 гр. виявляється, я взагалі то купив того арал що ти рекомендуєш, поклав на полку, вмовили знайомі залити цей американський мобіл що в квартах продається та і взагалі є сумніви чи справді в мене то масло так гріється, ще подивлюсь до проводки (по вдо датчикам орієнтуюсь), заодно провірю тиск масла манометром, щось на холостих малувато показує і поміняю форсунки масла що на поршні пшикають, мож з ними що, надіюсь що мотор сам живий) але гідрики якось цокотять не альо...

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 10 грудня 2018, 02:03 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 15 грудня 2012, 14:18
Повідомлень: 1095
Год выпуска:: 1987
Код мотора: JR 1,6
КПП: МКПП
Звідки: Вінниця
Ну добре, залию арал 5-40, 5-50 на полку покладу :D

_________________
golf 2 1.8 KR dellorto 40, cady mk1 1.6d
О63 181 О 181 Саша


Догори
ПовідомленняДодано: 12 грудня 2018, 15:47 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Та хз, всі розказують що при високій температурі 5-50 густіша за 5-40, а то все актуально при 100 гр. виявляється, я взагалі то купив того арал що ти рекомендуєш, поклав на полку, вмовили знайомі залити цей американський мобіл що в квартах продається та і взагалі є сумніви чи справді в мене то масло так гріється, ще подивлюсь до проводки (по вдо датчикам орієнтуюсь), заодно провірю тиск масла манометром, щось на холостих малувато показує і поміняю форсунки масла що на поршні пшикають, мож з ними що, надіюсь що мотор сам живий) але гідрики якось цокотять не альо...
Вони перевіряли? ))
"Гарячий" індекс за стандартом SAE актуальний виключно при 100*. Все, що више (130-140*), не регламентується нічим, тож перевіряти самостійно або полагатись на віру.
50 в'язкість гідрокомпенсатори не дуже люблять плюс складніше прокачування, а через це гірший (повільніший) термоперенос.

50 в'язкість - не запорука стабільності за високих температур. Якщо основний критерій - це виключно стабільність за високих температур, то логічніше шукати оливу з високим індексом в'язкості (viscosity index) - це вказано у TDS (тех.аркуші) на продукт, на каністрі не вказується.
І це буде так звана "повна синтетика" - ПАО база - 0w30, 0w40.
І дуже бажано із чесним допуском MB 229.5.

У мене температура не перевищувала 110-115* (на 40).
При цьому, температура 30 нижча на 5-10*, ніж 40.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 19 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited