instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 17:38

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 125 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 15 6 7 8 9 Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 06 грудня 2017, 17:09 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2011, 15:35
Повідомлень: 1148
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Василь
Звідки: м. Золочев
По при кризу і ціни за свого Гольфа не забуваю.Після заміни КПП взявся за турбіну. І так було придбано установочний комплект з двигуна AFN: турбіна, колектора, впускний, випускний, трубка подачі масла, патрубки турбіни, вихлоп (штани), ну і звісно прокладки, гайки, гофру, перепрошив мозги в Олександра rt5, як завжди зробив в кращому вигляді, дякую йому. Вот тепер все є як і планував в оригіналі, ще потрібно дрібниці до працювати, немає в мене отворів на балці для планки з резинками що тримає вихлоп.


Вкладення:
IMG_20171120_115035_новый размер.jpg
IMG_20171120_115035_новый размер.jpg [ 79.05 Кіб | Переглянуто 2876 разів ]
IMG_20171205_192502_HHT_новый размер.jpg
IMG_20171205_192502_HHT_новый размер.jpg [ 99.56 Кіб | Переглянуто 2876 разів ]
IMG_20171201_184845_новый размер.jpg
IMG_20171201_184845_новый размер.jpg [ 98.89 Кіб | Переглянуто 2876 разів ]

_________________
Гольф ІІІ AFN - 1,9 TDI
Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 06 грудня 2017, 17:30 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 12 квітня 2012, 18:40
Повідомлень: 886
Год выпуска:: 1996
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Алексей
Звідки: г.Кривой Рог
Клас! Без EGR значно краще.
Ще фільтр без обратки і буде повний феншуй :) Але то вже краще влітку.

_________________
Golf-III 1996г.в. 1,9TDi AFN GTI "20 Jahre Edition" фаршированный трактор
http://golf-club.org.ua/forum/viewtopic ... 25&t=78568


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 06 грудня 2017, 17:40 
Офлайн
Реальный гольфовод

З нами з: 26 жовтня 2010, 00:16
Повідомлень: 685
Год выпуска:: 1991
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Виталий
Звідки: Вышгород
Без егр краще однозначно. А фільтр без обрати нах? Я щось не шарю

_________________
golf 2 1.9TDI


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 06 грудня 2017, 18:00 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 12 квітня 2012, 18:40
Повідомлень: 886
Год выпуска:: 1996
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Алексей
Звідки: г.Кривой Рог
Цитата:
Без егр краще однозначно. А фільтр без обрати нах? Я щось не шарю
Є окрема тема про ТДі і т.і. Фільтр з обраткою з одного боку - дуже гарна річ, розігріте паливо перед тим як потрапити шляхом обратки в паливний бак проходить через паливний фільтр і тим самим підігріває його, взимку то є дуже добре. Але при цьому є й недоліки, як то - через пластиковий трійник може бути підсос повітря і пухирки повітря потрапляють в ПНВТ, що є не зовсім добре для потужності і самого ПНВТ. Також влітку гаряча солярка з обратки потрапляє в фільтр і з фільтра вже гарячою потрапляє в ПНВТ. Без обратки гаряча солярка йде в бак і в ПНВТ йде вже холодне паливо. Тобто, холодна соляра - термін служби ПНВТ буде більший.

_________________
Golf-III 1996г.в. 1,9TDi AFN GTI "20 Jahre Edition" фаршированный трактор
http://golf-club.org.ua/forum/viewtopic ... 25&t=78568


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 07 грудня 2017, 12:11 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2012, 19:36
Повідомлень: 2092
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: DимОN
Звідки: ~Berd'yansk~
Цитата:
немає в мене отворів на балці для планки з резинками що тримає вихлоп.
я сверлил себе :wink:

_________________
my TDI


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 07 грудня 2017, 13:46 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2011, 15:35
Повідомлень: 1148
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Василь
Звідки: м. Золочев
Цитата:
Цитата:
немає в мене отворів на балці для планки з резинками що тримає вихлоп.
я сверлил себе :wink:
Але ці отвори мають бути на краю балки, потрібно доварувати пластину до краю, можеш скинути фото як у тебе є?

_________________
Гольф ІІІ AFN - 1,9 TDI


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 07 грудня 2017, 13:52 
Офлайн
Прижился

З нами з: 12 квітня 2012, 14:24
Повідомлень: 120
Год выпуска:: 1983
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Також влітку гаряча солярка з обратки потрапляє в фільтр і з фільтра вже гарячою потрапляє в ПНВТ. Без обратки гаряча солярка йде в бак і в ПНВТ йде вже холодне паливо. Тобто, холодна соляра - термін служби ПНВТ буде більший.
Ерунда.
клапан на фильтре как раз и выполняет роль переключателя, если температура соляры ниже +15, то клапан открывается и обратка идёт в фильтр. Если же температура соляры выше +31 то клапан закрывается и обратка течёт в бак мимо фильтра. А чтобы не было подсосов через клапан, поменяйте под ним колечко.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 07 грудня 2017, 16:22 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2012, 19:36
Повідомлень: 2092
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: DимОN
Звідки: ~Berd'yansk~
Цитата:
потрібно доварувати пластину до краю, можеш скинути фото як у тебе є?
та ниче там не надо доваривать, притуляешь ту пластину и отмечаешь...
У мня щас там ниче нету, другая турба и другой выхлоп соответственно...
Цитата:
Ерунда.
клапан на фильтре как раз и выполняет роль переключателя, если температура соляры ниже +15, то клапан открывается и обратка идёт в фильтр. Если же температура соляры выше +31 то клапан закрывается и обратка течёт в бак мимо фильтра. А чтобы не было подсосов через клапан, поменяйте под ним колечко.
Инфа откуда такая? Фантазия или что?

Сам лично езжу уже очень давно на фильтре без обратки и вообще никогда не было никаких проблем.

_________________
my TDI


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 07 грудня 2017, 17:02 
Офлайн
Прижился

З нами з: 12 квітня 2012, 14:24
Повідомлень: 120
Год выпуска:: 1983
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
Цитата:
Инфа откуда такая? Фантазия или что?
Ага, фантазия инженера, разрабатывавшего топливную для этого мотора. Инфа откуда? Книжки по дизельным моторам, обучалки, эльза и т.д.
Цитата:
Сам лично езжу уже очень давно на фильтре без обратки и вообще никогда не было никаких проблем.
Ну и отлично. Кто-то делает так, как считает нужным, а кто-то делает так, как предписывает завод-изготовитель.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 07 грудня 2017, 17:39 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 12 квітня 2012, 18:40
Повідомлень: 886
Год выпуска:: 1996
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Алексей
Звідки: г.Кривой Рог
Цитата:
Сам лично езжу уже очень давно на фильтре без обратки и вообще никогда не было никаких проблем.
Ну и отлично. Кто-то делает так, как считает нужным, а кто-то делает так, как предписывает завод-изготовитель.[/quote]

1. Завод изготовитель предусматривает ЕГР. Во что превращается "впуск" и турбокомпрессор со временем - объяснять , думаю, не нужно?
2. Никакого "температурного" клапана в Г-3.

_________________
Golf-III 1996г.в. 1,9TDi AFN GTI "20 Jahre Edition" фаршированный трактор
http://golf-club.org.ua/forum/viewtopic ... 25&t=78568


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 07 грудня 2017, 17:52 
Офлайн
Прижился

З нами з: 12 квітня 2012, 14:24
Повідомлень: 120
Год выпуска:: 1983
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
1. Да, ЕГР имеено для этого и стоит на двигателе, чтобы загадить впуск и турбину.
2. Я ж писал, это фантазии инженера который делал топливную для этого мотора.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 07 грудня 2017, 19:46 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 05 грудня 2011, 15:35
Повідомлень: 1148
Год выпуска:: 1993
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Василь
Звідки: м. Золочев
Цитата:
Цитата:
потрібно доварувати пластину до краю, можеш скинути фото як у тебе є?
та ниче там не надо доваривать, притуляешь ту пластину и отмечаешь...
У мня щас там ниче нету, другая турба и другой выхлоп соответственно....
Добре доварувати не потрібно Мені ця планка не залазить, тому що заваджає стабілізатор, балка під двигун AAZ була, є якась різниця між балками ТД і ТДІ?, не маю особливого бажання щось колхозити, виходить так що потрібно різати цю планку по краях, приварувати дві пластини по середині до балки, тоді ця планка вкорочена влізе. :?

_________________
Гольф ІІІ AFN - 1,9 TDI


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 08 грудня 2017, 00:07 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 12 квітня 2012, 18:40
Повідомлень: 886
Год выпуска:: 1996
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Алексей
Звідки: г.Кривой Рог
Цитата:
1. Да, ЕГР имеено для этого и стоит на двигателе, чтобы загадить впуск и турбину.
2. Я ж писал, это фантазии инженера который делал топливную для этого мотора.
Вы, уважаемый, прекрасно поняли, что я хотел сказать. Удачи Вам в следовании инструкциям производителя.

PS Василю, сорi за флуд в темi.

_________________
Golf-III 1996г.в. 1,9TDi AFN GTI "20 Jahre Edition" фаршированный трактор
http://golf-club.org.ua/forum/viewtopic ... 25&t=78568


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 08 грудня 2017, 01:20 
Офлайн
Прижился

З нами з: 12 квітня 2012, 14:24
Повідомлень: 120
Год выпуска:: 1983
Код мотора: SB 1,6
КПП: DSG 7
В тех части надо разбираться, и не будет флуда, а не с надутыми щёками говорить о том, что я так сделал и у меня всё харашо, а вот производитель - идиот. Я просто нелюблю этого, потому и "встрял". Но, как вижу, тут своя "песочница" и "чужих" в ней не любят.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Мій чорний Golf 3
ПовідомленняДодано: 08 грудня 2017, 10:54 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 12 квітня 2012, 18:40
Повідомлень: 886
Год выпуска:: 1996
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Алексей
Звідки: г.Кривой Рог
Цитата:
В тех части надо разбираться, и не будет флуда, а не с надутыми щёками говорить о том, что я так сделал и у меня всё харашо, а вот производитель - идиот. Я просто нелюблю этого, потому и "встрял". Но, как вижу, тут своя "песочница" и "чужих" в ней не любят.
Как "своему" советую приобщиться:
http://golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=20&t=7732

ПС там и контраргументы можно обсудить dop4:

_________________
Golf-III 1996г.в. 1,9TDi AFN GTI "20 Jahre Edition" фаршированный трактор
http://golf-club.org.ua/forum/viewtopic ... 25&t=78568


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 125 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 15 6 7 8 9 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited