instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 11:09

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 1 повідомлення ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 09 квітня 2017, 09:00 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 14 листопада 2011, 19:46
Повідомлень: 303
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2016
КПП: МКПП
Имя: Олександр
Звідки: Чернівці
Передісторія : весняна діагностика сказала, що під заміну задні диски та колодки, а також тросики ручника.
Рішив робити сам - всі інструменти для цього маю.
Для початку рішив поміняти тросики ручника, один з яких клинив (правда не той на який вказав сервісмен), щоб нові диски з колодками зразу не правильно не прироблялись.
Процес досить простий. Зняти задню попільничку, ключиком на 10 ослабити 2 тросика та вийняти їх зі скоби. На супорті зжимаєм скобу ручника і витягуєм кінець троса. Знімаєм прижимну скобу і витягуєм тросик зі скоби повністю.
Вкладення:
Опис файлу: прижимна скоба
IMG_20170401_132419.jpg
IMG_20170401_132419.jpg [ 1.15 МіБ | Переглянуто 3569 разів ]
Потім розжимаєм малою плоскою викруткою це кріпленя (воно напевне одноразове, але залишив його повторно), причому залізна перемичка на тросі, як старому так і новому встає рівно посередині цього кріплення.
Вкладення:
Опис файлу: кріплення ручника
IMG_20170401_132354.jpg
IMG_20170401_132354.jpg [ 810.92 Кіб | Переглянуто 3569 разів ]

І витягуєм старий трос з алюмінієвої трубки, що йде в салон
Вкладення:
Опис файлу: алюмінієва трубка
IMG_20170401_134124.jpg
IMG_20170401_134124.jpg [ 1.2 МіБ | Переглянуто 3564 разів ]
Закладаєм новий трос і регулюєм його. Я замовляв трос NK 904774, однак від навантаження він вилітав зі скоби ручника на супорті, прийшлось трошки заколгоспити
Вкладення:
IMG_20170401_181949.jpg
IMG_20170401_181949.jpg [ 852.34 Кіб | Переглянуто 3564 разів ]
Як виявилось при заміні, з правої сторони клинив не тросик, а супорт, тому рішив перед заміною дисків і колодок перебрати ще супорта.
Для цього було куплено ремкомплекти Ert 401380, монтажну пасту Ate 03.9902-0501.2 і приступив до переборки. Все стандартно: зняв колесо, витягнув трос ручника зі скоби, відкрутив направляючі супорта(перед цим можна послабити болт кріплення тормозного шлангу) та витягнув супорт.
Вкладення:
IMG_20170408_181501.jpg
IMG_20170408_181501.jpg [ 1.25 МіБ | Переглянуто 3563 разів ]
Перед викручуванням поршня супорта збив йоно від грязі кархером. Заклав у тиски і приспособою для викручуванням/вкручування поршня викрутив його
Вкладення:
IMG_20170408_182417_01-1920x1080.jpg
IMG_20170408_182417_01-1920x1080.jpg [ 576.11 Кіб | Переглянуто 3560 разів ]
І от поршень у мене в руках, старий пильник довіри зовсім не викликав
Вкладення:
IMG_20170408_182513-1080x1920.jpg
IMG_20170408_182513-1080x1920.jpg [ 540.9 Кіб | Переглянуто 3560 разів ]
І механізм ручника в супорті
Вкладення:
IMG_20170408_182645-1080x1920.jpg
IMG_20170408_182645-1080x1920.jpg [ 529.09 Кіб | Переглянуто 3560 разів ]
Без зйомника стопорних кілець до супорта раджу не лізти
Вкладення:
Опис файлу: зйомник стопорних кілець
IMG_20170408_182746-1920x1080.jpg
IMG_20170408_182746-1920x1080.jpg [ 593.47 Кіб | Переглянуто 3560 разів ]
Для того щоб витягнути механізм ручника потрібно зняти стопорне кільце,
Вкладення:
IMG_20170408_182922-1920x1080.jpg
IMG_20170408_182922-1920x1080.jpg [ 536.2 Кіб | Переглянуто 3558 разів ]
головкою на 13 відкрутити, але не повністю скобу ручника та молотком вибити його
Вкладення:
Опис файлу: акуратно вибиваєм
IMG_20170408_182957-1920x1080.jpg
IMG_20170408_182957-1920x1080.jpg [ 617.34 Кіб | Переглянуто 3560 разів ]
та торксом на 30 викручуєм ще одну деталь
Вкладення:
IMG_20170408_183256-1080x1920.jpg
IMG_20170408_183256-1080x1920.jpg [ 483.51 Кіб | Переглянуто 3560 разів ]
цей пильник також в поганому стані
Вкладення:
IMG_20170408_183347.jpg
IMG_20170408_183347.jpg [ 926.89 Кіб | Переглянуто 3558 разів ]
Тепер маєм на руках супорт, поршень та механізм ручника. Для початку відчистив посадочні місця резинок супорта, промив зсередини кархером та продув компресором його. Змастив монтажною пастою та заклав всередину новий сальник поршня та пильник механізму ручника і відклав його в сторону.
Вкладення:
IMG_20170408_194805.jpg
IMG_20170408_194805.jpg [ 1.22 МіБ | Переглянуто 3558 разів ]
Сам механізм ручника був в непоганому стані, причому пильник з ремкомплекту для нього мені менше сподобався чим старий.
Вкладення:
IMG_20170408_183100-1920x1080.jpg
IMG_20170408_183100-1920x1080.jpg [ 468.98 Кіб | Переглянуто 3557 разів ]
Змастив його шток монтажкою, вставив(потрібно звертати увагу на фіксатор всередині супорта. Та позакручував скобу і фіксатор скоби, щоб легше було вставити стопорне кільце механізму ручника.
Вкладення:
IMG_20170408_194812.jpg
IMG_20170408_194812.jpg [ 1001.4 Кіб | Переглянуто 3557 разів ]
При вставленні кільця допомагав собі тонкою деревяшкою.
Розбір поршня зробити просто, але треба звернути увагу як ідуть деталі всередині.
Вкладення:
IMG_20170408_190239.jpg
IMG_20170408_190239.jpg [ 685.94 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Вкладення:
IMG_20170408_190310-1080x1920.jpg
IMG_20170408_190310-1080x1920.jpg [ 300.45 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Вкладення:
IMG_20170408_190328.jpg
IMG_20170408_190328.jpg [ 760.18 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Вкладення:
IMG_20170408_190352.jpg
IMG_20170408_190352.jpg [ 722.28 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Вкладення:
IMG_20170408_190444.jpg
IMG_20170408_190444.jpg [ 978.72 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Вкладення:
IMG_20170408_190517.jpg
IMG_20170408_190517.jpg [ 808.57 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Вкладення:
IMG_20170408_190550.jpg
IMG_20170408_190550.jpg [ 881.09 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Вкладення:
IMG_20170408_190912-2880x1620.jpg
IMG_20170408_190912-2880x1620.jpg [ 720.79 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Для порівняння старий та новий поршень
Вкладення:
IMG_20170408_191850-1080x1920.jpg
IMG_20170408_191850-1080x1920.jpg [ 341.23 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Сам шток поршня був досить закисший чистим його, і збираєм назад, використовуючи монтажну. Також допогав собі деревяшкою, щоб закласти стопорне кільце. Буде чути характерний звук, коли кільце сяде на місце.
Тепер берем новий пильник поршня, надіваєм його знизу та закладаєм пильник в поршень
Вкладення:
IMG_20170408_200228-1080x1920.jpg
IMG_20170408_200228-1080x1920.jpg [ 367.63 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
І закручуєм приспособою - все йде дуже легко завдяки пасті від Ate.
Поки йшов процес переборки, тормозний шланг був піднятим догори і тормозуха капала в пластикову бутилку, а в бачок я доливав вже нову, щоб менше при прокачці заморочуватись.
Ну і те задля чого перебирав супорта - нові диски та колодки TRW
Вкладення:
IMG_20170408_201311.jpg
IMG_20170408_201311.jpg [ 788.06 Кіб | Переглянуто 3550 разів ]
Поміняв диск, змастив антискрипною пастою місця притягання колодок в скобі, заклав колодки та все зібрав. Прокачав тормоза. Тепер буду акуратно їздити для обкатки дисків та колодок).
Для повного феншую хотів ще поміняти пальці(направляючі) супорта та перемастити їх правильною змазкою, однак скоба реально відмовилась викручуватись, тому замовлю нові болти та в ближчому майбутньому дороблю так як треба

_________________
VW Golf 7 Variant Highline 2.0 CRLB 2016
VW Jetta mk 6 USA1.4 CZTA 2017 була
Vw Golf 6 Variant 1.6 BSE 2010 ГБО - 4 був
VW Bora 1.6 BFQ 2003 ГБО-4 Був
Audi A6 2.6 1995 ГБО-4 - була
Nissan 1.6 P10 1997 ГБО-3 - був
VW Golf 3 1.4 1996 ГБО-3 - був
VW Vento 1.8 1995 -був


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 1 повідомлення ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited