instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 13:36

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 37 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 16 квітня 2015, 20:06 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 01 липня 2009, 23:52
Повідомлень: 3513
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AFN 1,9
КПП: МКПП
Имя: Юрій
Звідки: Тернопіль-Київ-Gdansk-St.Johns
Ну що ж, провів я "майже" таку саму процедуру.
Симптоми були такі ж як і у автора, і до того ж задовбав свист турбіни на холостих (ніби стіралка в режимі віджиму). Останньою каплею стало те, що авто почало навіть з першої передачі їхати з підгазовкою.
Значить прочитав цей звіт, і пішов купив дві банки ведешки, та замовив прокладочки та шайбочки. Більше тижня поливав всі болти та гайки отим "чудо-спреєм", і на холодну і на гарячу, і перед сном...
Настав день "Хе", поїхав в гараж і почав все те добро розкручувати. В результаті відкрутилась лише одна гайка кріплення вихлопної до турбіни, і навіть не гайка а болт (хтось викрутив одну шпильку і вкрутив туди болт). Решту гайок кріплення вихлопу, та кріплення турбіни до колектору довелось зрубувати велетенським зубилом. На заміну зрубанам гайкам були куплені нові мідні.
Витягнули турбіну, геометрія закисла повністю, навіть не дригалась. Повідкручували болти, почали відділяти гарячу улітку, а вона ну ні як. Замочили на кілька годин у ведешці (поки їздили за новими гайками) і все рівно не допомогло. Розділили лише після того як трішки нагріли гарячого равлика автогеном.
Сажі в середині було дуже багато. Був зварений супчик і все почищено.
Почав збирати все до купи, і тут я зрозумів, що не памятаю як стояло кільце геометрії. Поставив так як на фото Dimon коли він розібрав турбіну:
Вкладення:
геометрія Dimon.jpg
геометрія Dimon.jpg [ 119.23 Кіб | Переглянуто 4431 раз ]
і виявилось що то не правильно, бо ричажок геометрії не доходить до стопорного болта на турбіні міліметрів 4-5.
Довелось знову розбирати турбіну і перевертати кільце геометрії ось так:
Вкладення:
a072e1u-960.jpg
a072e1u-960.jpg [ 157.84 Кіб | Переглянуто 4431 раз ]
(Фото не моє а з просторів інтернету)
Стрілочками відмічено в чому різниця. Тобто якщо дивитись на це місце з такого положення, то більший овал має бути з ліва, а маленький овал з права.
Після встановлення турбіни, перше на що звернув увагу, так це те, що зник свист на холостих, тай в процесі їзди турбіну майже не чути. Проїхався трасою, так от, автомобіль як підмінили. З місця просто рве, розгін у всьому діапазоні, швидкість набирає дуже швидко, 160 на "одному диханні" (більше не ризикнув бо наразі на авто ще стоїть досить лиса і стара зима)..

_________________
Зображення

Щоб розбиратись у всьому на світі, достатньо знати дві речі: звідки світить сонце, та куди дме вітер. Моя EXдружина.

"Усі з дитинства знають, що певні речі не можливі. Але завжди знаходиться невіглас який цього не знає. Ось він і робить відкриття". А. Ейнштейн.


Догори
ПовідомленняДодано: 16 квітня 2015, 20:41 
Офлайн
Гольфоман
Аватар користувача

З нами з: 05 листопада 2012, 19:36
Повідомлень: 2092
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Имя: DимОN
Звідки: ~Berd'yansk~
s12: s12: s12: s12:
Цитата:
Після встановлення турбіни, перше на що звернув увагу, так це те, що зник свист на холостих, тай в процесі їзди турбіну майже не чути. Проїхався трасою, так от, автомобіль як підмінили. З місця просто рве, розгін у всьому діапазоні, швидкість набирає дуже швидко, 160 на "одному диханні" (більше не ризикнув бо наразі на авто ще стоїть досить лиса і стара зима)..
Красава!!!! I шо тепер менi у гаражi оселитися :roll: :mrgreen:

_________________
my TDI


Догори
ПовідомленняДодано: 15 вересня 2015, 18:25 
Офлайн
новенький

З нами з: 15 вересня 2015, 18:22
Повідомлень: 4
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Александр
Доброго времени суток :-)
Скажите отцы, а масло надо сливать перед снятием турбы?


Догори
ПовідомленняДодано: 15 вересня 2015, 18:45 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 01 липня 2009, 23:52
Повідомлень: 3513
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 1987
Код мотора: AFN 1,9
КПП: МКПП
Имя: Юрій
Звідки: Тернопіль-Київ-Gdansk-St.Johns
Не потрібно

_________________
Зображення

Щоб розбиратись у всьому на світі, достатньо знати дві речі: звідки світить сонце, та куди дме вітер. Моя EXдружина.

"Усі з дитинства знають, що певні речі не можливі. Але завжди знаходиться невіглас який цього не знає. Ось він і робить відкриття". А. Ейнштейн.


Догори
ПовідомленняДодано: 15 вересня 2015, 18:53 
Офлайн
новенький

З нами з: 15 вересня 2015, 18:22
Повідомлень: 4
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Александр
Цитата:
Не потрібно
Спасибо :)


Догори
ПовідомленняДодано: 15 вересня 2015, 21:19 
Офлайн
Освоился

З нами з: 22 січня 2012, 21:19
Повідомлень: 66
Год выпуска:: 1992
Код мотора: AEY 1,9
КПП: МКПП
Имя: Сергей
Звідки: Днепропетровск
Респект за отчет, снял\поставил за 5 часов :)
Турбину с запасного двигателя ставил, поэтому процедуру чистки еще нужно будет пройти

_________________
Passat B3 1.9 AFN@~150hp
Passat B4 1.9 1Z@112hp
Sharan 2001 2.8 AYL@204hp


Догори
ПовідомленняДодано: 30 березня 2017, 06:51 
Офлайн
Авторитетный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 06 травня 2011, 22:31
Повідомлень: 1317
Год выпуска:: 1995
Код мотора: AEY 1,9
КПП: DSG 7
Эхх,снимал не сам,но суп варил сам :mrgreen:
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

_________________


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 37 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited