instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 17:54

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 19 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Джерман Авто Тернопіль
ПовідомленняДодано: 06 січня 2013, 10:04 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 09 серпня 2009, 22:49
Повідомлень: 134
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AJM 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Тернопіль
Останні новини для тих кому цікаво! Тернопільських представників досі нечути, київ дальше зі мною довго переписувався і дійшов цікавого рішення, а саме що вони хочуть провести експертизу мого авто на покраску, і після результатів будуть дальше думати що робити! Як на мене це дивно і я їм відповів що аатомобіль у мене просив дилер, сам я не проявляв ініціативи його віддати їм, який автомобіль прийняли то такий і верніть, я не буду плвтити за те що сталося без моєї присутності та участі! Поки відповіді не поступило.


Догори
 Тема повідомлення: Re: Джерман Авто Тернопіль
ПовідомленняДодано: 06 січня 2013, 11:33 
Офлайн
Site Admin
Аватар користувача

З нами з: 11 березня 2007, 19:55
Повідомлень: 29698
Автомобиль: Touareg
Год выпуска:: 2011
Код мотора: CJMA
КПП: Aisin
Имя: Юра
Звідки: Київ
А с кем в Киеве переписываешься?

_________________
Правила Форума Атрибутика Реклама у нас
G7 200 HP 440 Nm Yes! It`s a diesel
G5 170 HP 390 Nm Yes! It`s a diesel
T-4 2.5 TDI
Touareg 3.0 NF
Туры и путевки в любую точку мира. Пишите


Догори
 Тема повідомлення: Re: Джерман Авто Тернопіль
ПовідомленняДодано: 06 січня 2013, 20:37 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 09 серпня 2009, 22:49
Повідомлень: 134
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AJM 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Тернопіль
З Порше Україна, ось наша переписка...
Листи виділив крапками, по українськи пишу я, а їхні відповіді по російськи, читайте та коментуйте! На даний час це све, всі листи в хронології від початку і до кінці, наразі більше немає )

Назва дилера*: ТОВ "Джерман Авто-Тернопіль"
Місто: Тернопіль
Контактна особа: Віталік (менеджер)
Моє повідомлення*: Я Біскупський Володимир Романович. 29 листопада 2012р, надав свій автомобіль до підготовки презентації нового покоління гольфа 1грудня у дилерську мережу, акту прийому та передачі авто мені ніхто не дав а тим більше сказали що такого не існує. 1 грудня перед презентацією я приїхав у автосалон і замітив на мому автомобілі дефекти яких не було. Представники дилера пообіцяли що все виправлять за свій кошт. Після довгих розмов мені сказали що я маю сам платити за виправлення даних дефектів і мені відмовили у співпраці. Мене цікавить питання: хто буде відшкодовувати мені завданні збитки? Є свідки а також фото авто до того... на яких дефектів немає.

.................................................................................................................................................................
Владимир, добрый день.

Мы уточнили у дилера детали дела, не могу сказать, что все совпадает.
Для урегулирования проблемы просим предоставить:
- фото авто до передачи и после (фото аналогичных частей кузова, авто чистое, свет - дневной).
- экспертную оценку/выдержку о проводимых с авто ремонтно-кузовных работах на официальных станциях (за качество неофициальных работ мы не отвечаем и с первым таким случает теряется гарантия)

и главное требование: прекратите писать на форумах ложные сведения и перекрученную информацию, до нас дошли ваши громкие заявления от VW-клубов.

С уважением,
Команда Volkswagen.


----- noreply@www.volkswagen.ua, писал(а): -----Кому: vw@porscheukraine.com.ua
От: noreply@www.volkswagen.ua
Дата: 12.23.2012 03:18 PM
Тема: Відгук про дилерів
.................................................................................................................................................................
доброго дня! нічого я не перекручую а пишу всн так як в дійсності було! менеджер Віталік який відповідав за організацію презннтації знає все як є але чи він надасть правдиві дані це друге питання! фото авто до і після є в дилера, ввечері вам ще скину, бо на даний час пишу з телефона! Дякую за розуміння!
.................................................................................................................................................................
Прикріпляю фото до і після... вибачайте якщо трішки не такі як би хотілось, але основне буде видно! Я теж вірю про те що ніхто не робив цього спеціально... просто якщо виникла дана ситуація то я б хотів її мирно вирішити, хоча взамін мені сказали що це мої проблеми і я маю за них платити. Ось саме це мене і обурило. Я ж довгий час нічого не вивішував в інтернеті і тд, спілкувався з представниками дилера... а інформація на форумах появилася тоді коли мені в очі відповіли "допобачення". Доречі мій автомобіль переїжав без мене з мойки до автосалону це десь 3-4км, так для справки. Ще образило те що в астосалоні після того коли я відтирав капот своєї машини невідомо від чого і замітив ці дефекти мені пообіцяли що поправим і все буде добре, иотім сказали що зроблять знижку але це буде за мій кошт а в кінці сказали що ні знижки ні робіт мені не бачити. Якщо вам треб якісь потробиці запитуйте письмово, можем зустрітися всі + менеджер який організовував презентацію, можем по телефону. Є багато свідків які можуть підтвердити що авто віддавалося їм без даних дефектів а також інші учасники які надавали свої автомобілі можуть це підтвердити. Дякую
................................................................................................................................................................
- экспертную оценку/выдержку о проводимых с авто ремонтно-кузовных работах на официальных станциях (за качество неофициальных работ мы не отвечаем и с первым таким случает теряется гарантия)

Добавлю ще до цих слів... я з власної волі нікого не просим мені мити, ремонтувати і щось робити з автомобілем не просив. Коли автомобіль був на території Джерман Авто-Тернопіль і ключі від авто я попросив що б мені дали акт прийому-передачі автомобіля щоб потім не було ні в кого і ні до кого притензій, на що мені відповіли що такого не видають. Його не дали ніодному автомобілю який був наданий в автосалон для презентації. По документах ніодного з 5 авто вони не отримували але фото і відео фіксація доказує що презентація відбулася з присутністю даних автомобілів.

...............................................................................................................................................................
Добрый день,

Фото получены, но есть одна проблема: те две фото, которые сделаны до презентации - общий план, а после - детали.
Да, действительно на общем плане не видно дефектов, но при увеличении фото детали расплываются. Нет ли у Вас фото аналогичных частей до презентации.

Дополнительный вопрос: а почему под дефектами, как я понимаю отсутствием краски, я вижу синюю двугую синюю краску? Авто перекрашивалось?
................................................................................................................................................................
до прещентації фото немає, я неміг передбачити що потрібно буде взагалі щось фотографувати. вибачайте! кришку багажника краще видно ніж арку крила! є ще один дефек який до презентації не фотографувався взагалі, тому по ньому взагалі немкє фото.
................................................................................................................................................................
Владимир,

Вопрос о покраске остался открытым, почему под дефектами синяя краска, авто красилось?
................................................................................................................................................................
авто не красилось, краска осталася як була, пошкодили лише лакове покриття кузова
................................................................................................................................................................
Доброго дня та з Новим Роком! Скажіть будь-ласка по мому питанню, тема ще відкрита чи можна про неї забути?
................................................................................................................................................................
Добрый день,

Проводит проверка информации о том, какие ТО и кузовные работы проводились с Вашим авто.
Ждем результата и выдержки из базы.
Чтобы сделать заключение.
................................................................................................................................................................
29 листопада ввечері я віддав авто і отримав його назад 2 грудня в обід
................................................................................................................................................................
Правильно ли утверждение, что на Вашем авто не проводились ТО и кузовные работы на официальных сервисных станциях, ни разу, с момента приобретения?
................................................................................................................................................................
я мав на увазі що коли я віддавав авто то мені нічого не мали там робити, я вас не так зрозумів про ТО і роботи!
................................................................................................................................................................
Добрый день,

Очевидно, что авто мыли и должны были помыть перед и после. Это презентация, авто - выставочный экспонат, на всех вставках автомобили всегда натерты до блеска и т.д. Это очевидные вещи.
Касательно химчисток и т.д. - это уже частный случай, но в нашем случае не о том речь, а о внешнем повреждении.

Сложно сказать, что дилерское предприятие нашло Вас, взяло авто для проведения презентации, а оказывается, что взяло для того, чтобы его поцарапать и отдать Вам обратно - это не похоже на истину.
Нам известно какие процедуры проводились с авто. Дальше стоит вопрос кто виноват в том, что лак отслоился?

В продолжение, наш вопрос об истории ТО и кузовных работах, озвученный в предыдущем письме, остался открытым.
................................................................................................................................................................
кажу ще раз що я не кажу що мені навмисне пошкодили автомобіль, але якщо таке сталось не з моєї вини і без моєї участі то хотілось щось це питання владнали, бо платити мені з свого кармана за чужі промашки не хочеться. Про ТО, даним авто я володію не повні 2 роки до офіційних жилерів заїжав на діагностики, а де його обслуговував попередній власник то я незнаю
................................................................................................................................................................
Мы с Вами согласны, но заводская краска и лак не при каких условиях не могли так отслоится.
Из чего следует, что возможно Ваш автомобиль перекрашивался или вскрывался лаком не на официальном Сервисе и с использованием несертифицированных материалов.

Если это так, то в момент когда авто передается на неофициальный сервис происходит 2 события:
1. Автоматически заканчивается гарантия - это общеизвестный факт. Мы не можем нести ответственность за то, что делали не мы.
2. Ответственность за происходящее возлагается на того, кто принял данное решение, потому что он действует на свой страх и риск.

Ввиду этого, если авто перекрашивалось или вскрывалось лаком где-либо, то претензию по случившемуся нужно предоставить станции, которая это сделала.
Потому что налицо некачественная кузовная работа, а не халатность предприятия и наше желание взять и поцарапать Вам авто.

Так как Вы не знаете историю Вашего авто, то мы Вам сообщаем, что записей по данному автомобилю не числится в архивах всех официальных сервисных центров Volkswagen на территории Украины, а также
а аналогичной базе европейских сервисных центров.
Мы свяжемся с Дилером на месте, с тем, чтобы провести диагностику кузова на предмет перекрашивания или вскрытия лаком.
Приборы и экспертное заключение покажет результаты, а потом мы пойдем дальше в нашем деле.
................................................................................................................................................................
Можли ви праві про заводську краску та лак, але варто зважити що автомобілю 14 років і покриття вже немає тих свастивостей з якими авто зійшло з конвеєра. Також замічу до ваших вищенаписаних слів! Ніхто мене ні в усній ні в письмовій формі не попереджав про можливі такі наслідки автомийки та переміщення мого авто без моєї присутності, і згоди про можливу появу дефектів я не давав! Мене завірили 3-5 разів що нічого не станеться і вони відповідають за це. Я нераз мив автомобіль з так званого каршера і ніколи нічого не пошкоджувалось, навіть наклейка на вікні яка теж стала "надгриженою". Можливо працівник який мив авто занадто близько до кузова проводив свої дії що й спричинили дані наслідки. Відео з камер стостереження в приміщенні де знаходився автомобіль мені відмовились показати, хоча на ньому могло б бути видно той самий момент про який ми довго переписуємся. І ще раз наголошую що мені відмовили видати акт прийому-передачі автомобіля де повинні були в письмовій формі зазначені наявні дефекти та підкріплені фото, що б у разі винекнення спірних питань можна було би знайти хто неправий в даній ситуації, та можливо там мали бути застереження про моменти які можуть бути і за які дилер не несе відповідальності, і я б знаючи цю інформацію яку мені ніхто ненадавав поставив свій підпис, чим підтвердував згоду! Цього небуло! Це є грубе порушення зі сторони дилера.Та й скажіть мені будь-ласка... зі слів менеджера 500 гривень, а саме така ціна собівартості робіт по вивравленню даних дефектів кришки багажника у дилера для нього є мізерна сума для компанії, невже ці "копійки" варті того щоб витрачати мені та вам стільки нервів та часу?!
Якщо б мене дилер не просив надати йому своє авто просто так, я б його ненадавав, немав би дефектів на кузові та не мав би витрачатии свої гроші на його ремонт. Надавши авто я нічого не отримав окрім зіпсованих елементів кузова та спорченого настрою! Я ж віднісся лояльно до дилера: надав безкоштовно авто тоді коли йому було потрібно, неотримав підмінного автомобіля який мені обіцяли (на роботі без автомобіля я як без рук), надав дилеру 4 ящика напоїв на фуршетний стіл безкоштовно! То чому до мене відносяться зовсім не лояльно!?
P.S. Зі всьо вище написаного я хочу щоб мені випралили дані дефекти або компенсували вартість робіт та матеріалів на іншому сервісі! Яке авто віддав, таким і хочу його зараз бачити! Мене запевняли при свідках що так і буде.

................................................................................................................................................................
Автомобіль я не красив і ніяких кузовних робіт я не проводив, за майже 2 роки мого використання, не одній сотні мийок та наїзджених 45000км ніяких частин з лако-красочного поктиття не відпадали, чому це сталося саме тоді коли моє авто знаходилось у офіційного дилера. Що з ним робили, як мили, як витирали, де воно було та як їхало з мийки до автосалону я незнаю, присутнім небув! Але факти є такі що пошкодження появилися саме у цей період!


Догори
 Тема повідомлення: Re: Джерман Авто Тернопіль
ПовідомленняДодано: 22 січня 2013, 20:50 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 09 серпня 2009, 22:49
Повідомлень: 134
Год выпуска:: 1998
Код мотора: AJM 1,9
КПП: МКПП
Звідки: Тернопіль
До сьогоднішнього дня мені нічого не відповіли!


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 19 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited