http://www.golf-club.org.ua/forum/ |
|
дизель міні-тест 2017 http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=88014 |
Сторінка 1 з 3 |
Автор: | pokep [ 13 грудня 2017, 20:01 ] |
Тема повідомлення: | дизель міні-тест 2017 |
всім привіт надихнувся я оцим відео: https://youtu.be/38dKqmpGPSY і вирішив перевірити АЗС в своєму дельта-околі (Київ, Бровари) купував по 3л кожного зразка, наливав в пляшечку з-під дитячого йогурта попередньо промаркувавши її (малярний скотч+маркер). рештки зливав в бак. всі зразки (крім ОККО) куплені в 1 день - 10 грудня 2017 року. окко я тарив на кілька днів раніше. всі пляшки я витер ззовні карбклінером, склав в пластиковий пакет і поклав в морозилку на 2 доби. морозилка видала -19*С, перевіряв 12 годин коло-лабораторним термометром (термопара+ мультиметр UniT) почну з вражень під час заправки: всі зразки без зауважень, окрім Авіас. я не ДП-гуру, але це пальне мені здалося ну дуже рідким в порівнянні з іншими. вся соляра така ніби тягуча, а ця скоріше нагадує воду або бензин. хоча запах солярочний тепер мої враження від огляду зразків які пролежали 2 доби в морозилці при температурі -19 градусів цельсія: - зразки ВОГ (обидва), СОКАР - мали якісь кристалики, які було видно на пляшках при обертанні. при обертанні речовина була ніби поділена і знизу плескався більш густий розчин, ніби як осад, але він був рідкий - зразки ОККО і обидва зразки КЛО - явних кристалів не містили, але мали те саме розслоєння - зразки Авіас і обидва Шелл - були абсолютно прозорі. авіас продовжував залишатися самим рідким з усіх. мені ці три сподобалися візуально більше всього питання в студію до знавців: чи може бути таке що паливо розведене керосином чи ще чимось? що воно таке ріденьке з самого початку? я для себе зробив певні висновки щодо пального і щодо організації такого роду тестів ті хто знають мене особисто в курсі чим я займаюся та наскільки я далекий від дизельної і паливної теми взагалі стикнувся з дизелем місяць тому і шукаю що краще як можу. звісно, цей тест не претендує ні на що і я розумію що: 1) цей тест не відображає ще одну не менш важливу характеристику - кількість сірки 2) цей тест проведений в один із 365 днів року, а нове паливо з різних партій може завозитися з різних заводів, з різних нафтобаз і тп. 3) на будь-яку заправку може приїхати поганий дизель з тих чи інших причин (порушення тех процесу, втручання співробітників у процес, втручання власників бізнесу у процес і тп) 4) на будь-якій заправці в паливо може потрапити вода 5) тестував при -19 а в реалі буває -30 (пардон, маємо що маємо - морозильна камера не може краще) 6) інші причини але цей тест дає розуміння +/- дотримання якихось норм, хоча б поверхневих. Вкладення:
Опис файлу: КЛО ДП, КЛО ВентусДП , ВОГ ДП, ВОГ ДП+
IMG_6084.JPG [ 128.92 Кіб | Переглянуто 5162 разів ] Вкладення:
Опис файлу: ВОГ ДП, ВОГ ДП+, Шелл ДП, Шелл ВПауерДП
IMG_6085.JPG [ 128.92 Кіб | Переглянуто 5162 разів ] Вкладення:
Опис файлу: ВОГ ДП+, Шелл ДП, Шелл ВПауерДП, ОККО
IMG_6086.JPG [ 162.06 Кіб | Переглянуто 5162 разів ] Вкладення:
Опис файлу: Шелл ДП, Шелл ВПауерДП, ОККО, АвіасДП
IMG_6087.JPG [ 144.97 Кіб | Переглянуто 5162 разів ] Вкладення:
Вкладення:
кому цікаво як я їх оглядав - додаю відос. він довгий і нудний, резюме вище. щодо організації я зрозумів що: 1) камеру треба встановлювати стаціонарно і проводити з'йомку на якомусь столі чи верстаті 2) з'йомку бажано проводити на вулиці в мороз - бо пляшки дуже сильно обмерзають в жилому приміщенні де +22 - це погіршує картинку. відео-ряд тут, звук видалений. https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 6oK0WZ6U5y |
Автор: | d.lus [ 13 грудня 2017, 20:09 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Дивно, що відрізняються ВОГ та ОККО, а також Сокар та КЛО. Принаймні по бензину, ОККО та ВОГ завжди продавали одне й те саме: колись Майжек'ю/ Орлен, десь з 14 року - білоруський Мазир (тоді я від них і відмовився). КЛО та Сокар за їх твердженнями та документацією продають Орлен (95 Супер та Вентус на КЛО). Хоча то самий Орлен може надходити з різних джерел (до складу концерну Орлен входить і Майжек'ю) |
Автор: | starchild [ 13 грудня 2017, 21:56 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Почему не положил пробы с добавлением антигеля?!!! |
Автор: | pokep [ 13 грудня 2017, 22:15 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Цитата: Почему не положил пробы с добавлением антигеля?!!!
я думаю как-то повторить тест с учётом имеющегося опыта, но это будет поближе к лютым морозам. малой продолжает интенсивно кушать йогурты из стеклянных бутылочек - так что я надеюсь увеличить разнообразие проб в принципе все заправки \ бренды которые лично меня интересовали - я "окучил". разве что я завтыкал позавчера залить пробничек ОККО ДП Пульс и во время теста у меня не хватало ёмкости для "покращеного" Сокаровского топлива. еще чисто по-приколу попробовать топливо с "левых" АЗС - если получится, обязательно попробую и с тем же - я теперь знаю, в какое топливо точно нужно заливать антигель |
Автор: | pokep [ 13 грудня 2017, 22:26 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Цитата: Дивно, що відрізняються ВОГ та ОККО, а також Сокар та КЛО.
нажаль я ніяк прокоментувати окремо не можу - я нажаль не глянув на сертифікати палива з АЗС. жоден... коли буду повторювати тест - спробую виправити і цей недолік.Принаймні по бензину, ОККО та ВОГ завжди продавали одне й те саме: колись Майжек'ю/ Орлен, десь з 14 року - білоруський Мазир (тоді я від них і відмовився). КЛО та Сокар за їх твердженнями та документацією продають Орлен (95 Супер та Вентус на КЛО). Хоча то самий Орлен може надходити з різних джерел (до складу концерну Орлен входить і Майжек'ю) можливо, власні присадки які вони додають в паливо відрізняються? можливо, мішають з якоюсь дешевшою - я без поняття яку магію вони там роблять в принципі - мені абсолютно пофігу, звідки вони його везуть - головне якість. колега по роботі який кілька років як пересів на трактор - ллє у свій маздай UPG. каже що ціна нижча а якість нічим не гірша за ОККО, Шелл - з тої самої Білорусі (Мозир чи Мазир). однак мої екземпляри Шелла обидва дуже відрізняються від всіх інших зразків, у мене сумніви щодо слів колеги після побаченого. буду дивитися в сертифікати на АЗС при наступних заправках. |
Автор: | 1_из_ОД [ 13 грудня 2017, 23:12 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Немного из личных наблюдений. Есть у нас клиент, называется Приватбанк, само собой вся его инкассация заправляется на Авиасе, так вот я не помню ни одной их машины с замерзшим топливом зимой. И в целом на их машинах не было проблем с топливной. |
Автор: | P3k-Z [ 14 грудня 2017, 00:05 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Скажу несколько слов. Дизель очень часто разбавляют керосином (низкопробные бренды), причина проста, растаможивание керосина значительно дешевле так как он в основном используется в авиации. Бодяги очень много. Я лично понимая весь процесс доставки топлива, и его заправки, пренебрежено отношусь к сертификатам на АЗС, и их заявками откуда топливо =) Особенно не на топовых АЗС |
Автор: | d.lus [ 14 грудня 2017, 13:44 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Цитата: ВОГ: дизель мустанг - Израиль (на другой был Мозырь), дизель мустанг плюс - Литва;
Про ізраїльський дизель на ВОГ на півдні України я чув від друга десь у 2012 році. Невже досі не змінили Смайлик (теперь Glusco, бывший Укртатнефть) - дизель простой - Мозырь. В Києві Гласко - це ТНК Вкладення:
|
Автор: | d.lus [ 14 грудня 2017, 13:47 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Цитата: Я лично понимая весь процесс доставки топлива, и его заправки, пренебрежено отношусь к сертификатам на АЗС, и их заявками откуда топливо =) Особенно не на топовых АЗС
Знову по Києву та по бензину: на ВОГ та ОККО - однакове "нормально". КЛО (95 Супер) - "дуже добре". Сходиться з заявленим походженням "Мазир" та "Орлен".
|
Автор: | pokep [ 14 грудня 2017, 17:55 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Цитата:
Знову по Києву та по бензину: на ВОГ та ОККО - однакове "нормально". КЛО (95 Супер) - "дуже добре". Сходиться з заявленим походженням "Мазир" та "Орлен".
без образ, але1) тут ніби про дизель 2) які критерії оцінки? "нормально" і "дуже добре". згідно чого ці висновки? які індикатори? (оффтопну: моє 4-тактне 1-циліндрове мотовесло дійсно найкраще переварює КЛО-95супер. На їхньому Вантузі-95, Щєлі ві-пауер - глохне при різкому газі в пол; вважаю це плюсом, але це /оффтоп) 3) мій нано-мікро-нікчемний тест - ВОГ-"незалік" обидва зразки, ОККО,КЛО (у кло і покращений зразок "вантуз")- "залік із зауваженнями", але все це можна списати на ньюанси транспортування\зберігання\збагачення присадками і усушкою/утряскою яка відбувається на всіх стадіях "харчового ланцюга" від нафтобази до вашого бака. |
Автор: | d.lus [ 14 грудня 2017, 20:44 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Цитата: Цитата:
Знову по Києву та по бензину: на ВОГ та ОККО - однакове "нормально". КЛО (95 Супер) - "дуже добре". Сходиться з заявленим походженням "Мазир" та "Орлен".
без образ, але1) тут ніби про дизель 2) які критерії оцінки? "нормально" і "дуже добре". згідно чого ці висновки? які індикатори? (оффтопну: моє 4-тактне 1-циліндрове мотовесло дійсно найкраще переварює КЛО-95супер. На їхньому Вантузі-95, Щєлі ві-пауер - глохне при різкому газі в пол; вважаю це плюсом, але це /оффтоп) 3) мій нано-мікро-нікчемний тест - ВОГ-"незалік" обидва зразки, ОККО,КЛО (у кло і покращений зразок "вантуз")- "залік із зауваженнями", але все це можна списати на ньюанси транспортування\зберігання\збагачення присадками і усушкою/утряскою яка відбувається на всіх стадіях "харчового ланцюга" від нафтобази до вашого бака. 1. Так, я читав. Бензину заморожування не загрожує Але певне розуміння хто що продає також може дати. Навряд на ВОГ/ ОККО буде польське ДТ, враховуючи, що бензин весь виключно білоруський. 2. Витрата та динаміка - достатні показники? Якщо динаміку ще можна спробувати списати на суб'єктивізм (хоча якщо ти знаєш як твоя автівка має їхати, то не такі вже й суб'єктивні), то показники МФА (різниця сягала 1.0-1.5 літри) за декілька баків однакового маршруту - штука досить об'єктивна, особливо для порівняння. |
Автор: | Aleksandr [ 15 грудня 2017, 00:36 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Подпишусь на темку, интересно. Лью с антигелем, по талонам ОККО. Пока ок. Армия заправляется вроде здесь. Найду талоны Авіас попробую заправиться у них.. Ещё: Говорят киевские мусоровозы заправляются лучшим топливом... Найти бы где и протестировать. |
Автор: | GSW17 [ 15 грудня 2017, 21:16 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Цитата: А кто может сказать Авиас и АНП одного поля ягоды по качеству и источнику топлива?
По Киевской области да одного. http://avias.com.ua/site/set_azs/kievskaya_obl ДТ EN и ДТ EURO наливают из разных бочек По Николаевской не подскажу. |
Автор: | GSW17 [ 15 грудня 2017, 21:20 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Цитата: Немного из личных наблюдений.
На их машинах и не может быть проблем с топливной Там в топливо добавлено всё, что нужно от BASF.
Есть у нас клиент, называется Приватбанк, само собой вся его инкассация заправляется на Авиасе, так вот я не помню ни одной их машины с замерзшим топливом зимой. И в целом на их машинах не было проблем с топливной. |
Автор: | pokep [ 18 грудня 2017, 16:13 ] |
Тема повідомлення: | Re: дизель міні-тест 2017 |
Цитата: Цитата: Немного из личных наблюдений.
На их машинах и не может быть проблем с топливной Там в топливо добавлено всё, что нужно от BASF.Есть у нас клиент, называется Приватбанк, само собой вся его инкассация заправляется на Авиасе, так вот я не помню ни одной их машины с замерзшим топливом зимой. И в целом на их машинах не было проблем с топливной. цена приятная, ничего не сказать - но настолько дешевле конкурентов и лучше? в чём подвох? |
Сторінка 1 з 3 | Часовий пояс UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |