instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 16:33

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 53 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 15:05 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 15 травня 2012, 14:23
Повідомлень: 1975
Год выпуска:: 1986
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: Алексей
Звідки: Одесса
то есть ты не по этому алгоритму отображал мгновенный???

_________________
Golf2 2.0ABF revival+ Powerchip


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 15:20 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
то есть ты не по этому алгоритму отображал мгновенный???
Затиснути кнопку МФА, увімкнути, вимкнути, увімкнути запалення, відпустити кнопку, завести - буде сервісний режим МФА із трьома показниками: миттєва витрата, t масла та t повітря.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 15:25 
Офлайн
Я тут родился

З нами з: 02 жовтня 2011, 16:21
Повідомлень: 7128
Год выпуска:: 1987
Код мотора: GU 1,8
КПП: АКПП
Имя: Тарас
Звідки: Погребы (Броварской р-он)
В мене показує все, про що описано вище - і оберти, і розрідження в колекторі та інше, правда на панелі мк2.. Може це інструкцію до мк2 я дав?..Чи, може на мк3 різні панелі?

_________________
golf II 1.8 i cat GX акпп 87 г.в.K-Jetronic
Счастье - это когда люди, которые вам не подходят, к вам не подходят..
0679040189


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 15:31 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
В мене показує все, про що описано вище - і оберти, і розрідження в колекторі та інше, правда на панелі мк2.. Може це інструкцію до мк2 я дав?..Чи, може на мк3 різні панелі?
ХЗ, можливо.
У Г3 нема ніяких прив'язок до двигунів, а оберти та коефіціент спідометру показує у тестовому режимі панелі.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 15:43 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Задам простой вопрос:

Расход определяется временем открытия форсунок. На более высоких оборотах форсунки открываются чаще. Соответственно, снизиться расход может ТОЛЬКО за счет снижения времени открытия. Так вот, может ли оно (время открытия) снизиться ПРИ ОДИНАКОВОЙ ЗАГРУЗКЕ и остальных условиях? Карты впрыска такое допускают вообще?

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 15:47 
Офлайн
Гольф фанат
Аватар користувача

З нами з: 15 травня 2012, 14:23
Повідомлень: 1975
Год выпуска:: 1986
Код мотора: ABD 1,4
КПП: МКПП
Имя: Алексей
Звідки: Одесса
Цитата:
Цитата:
то есть ты не по этому алгоритму отображал мгновенный???
Затиснути кнопку МФА, увімкнути, вимкнути, увімкнути запалення, відпустити кнопку, завести - буде сервісний режим МФА із трьома показниками: миттєва витрата, t масла та t повітря.
все равно в каком положении будет переключатель мфа 1 или 2???

_________________
Golf2 2.0ABF revival+ Powerchip


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 15:57 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Задам простой вопрос:

Расход определяется временем открытия форсунок. На более высоких оборотах форсунки открываются чаще.
Виділив кольором

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 15:58 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
все равно в каком положении будет переключатель мфа 1 или 2???
Не можу точно сказати, у мене "дефолтне" положення - 1.
На 2 перемикаю інколи подивитись статистику з останньої заправки пальним.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 15:59 
Офлайн
Я тут родился

З нами з: 02 жовтня 2011, 16:21
Повідомлень: 7128
Год выпуска:: 1987
Код мотора: GU 1,8
КПП: АКПП
Имя: Тарас
Звідки: Погребы (Броварской р-он)
А, спробуйте друге положення? Цікаво..

_________________
golf II 1.8 i cat GX акпп 87 г.в.K-Jetronic
Счастье - это когда люди, которые вам не подходят, к вам не подходят..
0679040189


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 16:00 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Цитата:
Задам простой вопрос:

Расход определяется временем открытия форсунок. На более высоких оборотах форсунки открываются чаще.
Виділив кольором
То есть ты намекаешь на то, что правильнее было бы написать "Расход определяется временем открытия форсунок и частотой их открытия"? Или что ты имел виду?

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 16:49 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
То есть ты намекаешь на то, что правильнее было бы написать "Расход определяется временем открытия форсунок и частотой их открытия"? Или что ты имел виду?
Ну звісно, адже час кожного відкриття форсунки та частота їх відкриття - то є різні поняття.
Загальний час відкриття форсунок за певний проміжок часу - то є "час кожного відкриття х частоту відкриття".
Ну і плюс до того, час кожного відкриття форсунок вираховується не лише з куту відкриття дросельної заслонки, а й з фактичної кількості повітря, що було засмоктано двигуном, з обертів двигуна, швидкості руху автомобіля тощо. І це ми ще відкинули вплив датчиків t вхідного повітря, t охолоджуючої рідини, детонації, лямбди...

Цілком логічно, що при збільшенні обертів збільшиться й частота. А от як зміниться час відкриття - треба декомпілювати прошивку ЕБК чи їздити із підключеним ваг-комом.
Щоправда, Дігіфант 3 через ОБД2 надає інформацію рідше, аніж через панель приладів.

І я абсолютно не певен, що за однакових обертів двигуна та натисканні педалі, форсунки відкриваються на однаковий час у всіх режимах та у всіх швидкостях руху а/м.
І так, буває, що на більших обертах на тій самій передачі педаль акселератора натиснута менше, ніж на менших обертах.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 16:56 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
А, спробуйте друге положення? Цікаво..
Ввечері :)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 17:00 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Цитата:
То есть ты намекаешь на то, что правильнее было бы написать "Расход определяется временем открытия форсунок и частотой их открытия"? Или что ты имел виду?
Ну звісно, адже час кожного відкриття форсунки та частота їх відкриття - то є різні поняття.
Загальний час відкриття форсунок за певний проміжок часу - то є "час кожного відкриття х частоту відкриття".
Ну і плюс до того, час кожного відкриття форсунок вираховується не лише з куту відкриття дросельної заслонки, а й з фактичної кількості повітря, що було засмоктано двигуном, з обертів двигуна, швидкості руху автомобіля тощо.

Цілком логічно, що при збільшенні обертів збільшиться й частота. А от як зміниться час відкриття - треба декомпілювати прошивку ЕБК чи їздити із підключеним ваг-комом.
Щоправда, Дігіфант 3 через ОБД2 надає інформацію рідше, аніж через панель приладів.

І я абсолютно не певен, що за однакових обертів двигуна та натисканні педалі, форсунки відкриваються на однаковий час у всіх режимах та у всіх швидкостях руху а/м.
І так, буває, що на більших обертах на тій самій передачі педаль акселератора натиснута менше, ніж на менших обертах.
Получается, что ты прицепился к словам, но при этом сам задал тот же вопрос, что и я, разбавив другими репликами. Мой вопрос звучал как:
Соответственно, снизиться расход может ТОЛЬКО за счет снижения времени открытия. Так вот, может ли оно (время открытия) снизиться ПРИ ОДИНАКОВОЙ ЗАГРУЗКЕ и остальных условиях? Карты впрыска такое допускают вообще?

Если не знаешь ответа, то зачем уводить в сторону, цепляясь к словам? Сразу скажу - я не знаю. Но уверен, что многие знают.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 17:22 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Получается, что ты прицепился к словам, но при этом сам задал тот же вопрос, что и я, разбавив другими репликами. Мой вопрос звучал как:
Соответственно, снизиться расход может ТОЛЬКО за счет снижения времени открытия. Так вот, может ли оно (время открытия) снизиться ПРИ ОДИНАКОВОЙ ЗАГРУЗКЕ и остальных условиях? Карты впрыска такое допускают вообще?

Если не знаешь ответа, то зачем уводить в сторону, цепляясь к словам? Сразу скажу - я не знаю. Но уверен, что многие знают.
Я взагалі не дуже розумію твоє питання, чесно кажучи.
Яким чином може змінитися час відкриття форсунок, якщо всі 146% зовнішніх факторів незмінні?

Бррррр, розшифруй що тим аєш на увазі.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 04 березня 2015, 17:26 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев
Цитата:
Я взагалі не дуже розумію твоє питання, чесно кажучи.
Яким чином може змінитися час відкриття форсунок, якщо всі 146% зовнішніх факторів незмінні?
Я имел в виду время открытия на разных оборотах - соответствующих скорости 90 и 120. При равной нагрузке, разумеется.

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 53 повідомлень ]  На сторінку Поперед. 1 2 3 4 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited