http://www.golf-club.org.ua/forum/ |
|
Холодний нижній патрубок http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=49613 |
Сторінка 1 з 1 |
Автор: | Serious [ 12 листопада 2012, 00:29 ] |
Тема повідомлення: | Холодний нижній патрубок |
Доброго дня. У мене Jetta 2 1985 р. 1,6 бензин. Підкажіть будь ласка хто знає у наступному: машина прогрівається, але нижній патрубок завжди холодний, навіть після тривалої поїздки, і стрілка датчика пізно піднімається. Ще до цього: міняв антифриз на сервісі, відчепили нижній патрубок з помпи, і верхній з місця, де кріпиться в мотор, так злили, скоріше за все, що не весь, на скільки я розумію, бо говорили, що у цій машині, десь 7 л тосолу, а залив нового приблизно 4, більше не влізло. Міняти термостат чи правильно поміняти тосол? Дякую. |
Автор: | golf_1.6 [ 12 листопада 2012, 20:34 ] |
Тема повідомлення: | Re: Холодний нижній патрубок |
Привіт. Попробуй провір термостат в домашніх умовах. Більш за все він міг накритися жіночим статевим органом!!!!!! від тосола неможе бути холодний нижній патрубок, в тебе не відкриває велике коло! |
Автор: | KORRESPONDENT [ 12 листопада 2012, 21:25 ] |
Тема повідомлення: | Re: Холодний нижній патрубок |
Цитата: Доброго дня. У мене Jetta 2 1985 р. 1,6 бензин. Підкажіть будь ласка хто знає у наступному: машина прогрівається, але нижній патрубок завжди холодний, навіть після тривалої поїздки, і стрілка датчика пізно піднімається. Ще до цього: міняв антифриз на сервісі, відчепили нижній патрубок з помпи, і верхній з місця, де кріпиться в мотор, так злили, скоріше за все, що не весь, на скільки я розумію, бо говорили, що у цій машині, десь 7 л тосолу, а залив нового приблизно 4, більше не влізло. Міняти термостат чи правильно поміняти тосол? Дякую.
я проверял термостат следующим образом:бросал его в кастрюлю начинал варить, засовывал в воду градусник и смотрел при какой температуре открывается для большей наглядности можно когда он откроется протянуть веревку, дать остыть потом снова варить и держать на весу: когда упал-открылся. по моему он должен открываться при 87 градусах |
Автор: | Serious [ 13 листопада 2012, 00:19 ] |
Тема повідомлення: | Холодний нижній патрубок |
golf_1.6, так і попробую, дякую. |
Автор: | Baks 777 [ 14 листопада 2012, 08:42 ] |
Тема повідомлення: | Re: Холодний нижній патрубок |
Не спіши відразу все розбирати. Я теж грішив на термостат бо завжди, коли ловив за нижній патрубок він був холодний. Просто запусти двигун і чекай поки прогріється щоб включився вентилятор раріатора. На рахунок тосолу, він точно в твоєму випадку на температуру нижнього патрубка не впливає, але густину перевірити не зашкодить, оскільки замінив не весь тосол на новий, та і новий буває такий, що замерзає. Успіхів. |
Автор: | Rymaruk [ 14 листопада 2012, 22:54 ] |
Тема повідомлення: | Re: Холодний нижній патрубок |
Буває ще система завоздушена. Попробуй поробити з відкритим бачком ох.рідини |
Автор: | MUZICH [ 14 листопада 2012, 23:10 ] |
Тема повідомлення: | Re: Холодний нижній патрубок |
Цитата: Не спіши відразу все розбирати. Я теж грішив на термостат бо завжди, коли ловив за нижній патрубок він був холодний. Просто запусти двигун і чекай поки прогріється щоб включився вентилятор раріатора. На рахунок тосолу, він точно в твоєму випадку на температуру нижнього патрубка не впливає, але густину перевірити не зашкодить, оскільки замінив не весь тосол на новий, та і новий буває такий, що замерзає. Успіхів.
+100 самый верный способ проверить термостат на работоспособность. Когда патрубок будет горячий, то все гуд, если теплый, лучше поменять.
|
Сторінка 1 з 1 | Часовий пояс UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |