Холодний нижній патрубок

Ивано-Франковское отделение
Ответить
Сообщение
Автор
Serious
новенький
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 12 ноя 2012, 00:14
Автомобиль: Jetta II
Год выпуска: 1985
КПП: МКПП

Холодний нижній патрубок

#1 Сообщение Serious » 12 ноя 2012, 00:29

Доброго дня. У мене Jetta 2 1985 р. 1,6 бензин. Підкажіть будь ласка хто знає у наступному: машина прогрівається, але нижній патрубок завжди холодний, навіть після тривалої поїздки, і стрілка датчика пізно піднімається. Ще до цього: міняв антифриз на сервісі, відчепили нижній патрубок з помпи, і верхній з місця, де кріпиться в мотор, так злили, скоріше за все, що не весь, на скільки я розумію, бо говорили, що у цій машині, десь 7 л тосолу, а залив нового приблизно 4, більше не влізло. Міняти термостат чи правильно поміняти тосол? Дякую.

Аватара пользователя
golf_1.6
Заглянул
Сообщения: 26
Зарегистрирован: 07 ноя 2012, 22:17
Автомобиль: Golf II (2)
Год выпуска: 1987
КПП: МКПП
Имя: Ваня
Откуда: Франківськ

Re: Холодний нижній патрубок

#2 Сообщение golf_1.6 » 12 ноя 2012, 20:34

Привіт.
Попробуй провір термостат в домашніх умовах.
Більш за все він міг накритися жіночим статевим органом!!!!!!
від тосола неможе бути холодний нижній патрубок, в тебе не відкриває велике коло!
Последний раз редактировалось golf_1.6 12 ноя 2012, 21:57, всего редактировалось 1 раз.
-------------

Аватара пользователя
KORRESPONDENT
Реальный гольфовод
Сообщения: 971
Зарегистрирован: 19 ноя 2011, 21:14
Автомобиль: Golf II (2)
Год выпуска: 1991
Код мотора: PB 1,8
КПП: МКПП
Имя: Тарас
Откуда: Киевская обл. Вышгородский р-н
Контактная информация:

Re: Холодний нижній патрубок

#3 Сообщение KORRESPONDENT » 12 ноя 2012, 21:25

Serious писал(а):Доброго дня. У мене Jetta 2 1985 р. 1,6 бензин. Підкажіть будь ласка хто знає у наступному: машина прогрівається, але нижній патрубок завжди холодний, навіть після тривалої поїздки, і стрілка датчика пізно піднімається. Ще до цього: міняв антифриз на сервісі, відчепили нижній патрубок з помпи, і верхній з місця, де кріпиться в мотор, так злили, скоріше за все, що не весь, на скільки я розумію, бо говорили, що у цій машині, десь 7 л тосолу, а залив нового приблизно 4, більше не влізло. Міняти термостат чи правильно поміняти тосол? Дякую.
я проверял термостат следующим образом:
бросал его в кастрюлю начинал варить, засовывал в воду градусник и смотрел при какой температуре открывается
для большей наглядности можно когда он откроется протянуть веревку, дать остыть потом снова варить и держать на весу: когда упал-открылся.
по моему он должен открываться при 87 градусах
MK2 TORNADOROT-SOLD
Golf 2 1,8 GTI 8V PB

Serious
новенький
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 12 ноя 2012, 00:14
Автомобиль: Jetta II
Год выпуска: 1985
КПП: МКПП

Холодний нижній патрубок

#4 Сообщение Serious » 13 ноя 2012, 00:19

golf_1.6, так і попробую, дякую.

Baks 777
Прижился
Сообщения: 218
Зарегистрирован: 08 дек 2011, 23:04
Автомобиль: Golf II (2)
Год выпуска: 1988
Код мотора: MH 1,3
КПП: МКПП

Re: Холодний нижній патрубок

#5 Сообщение Baks 777 » 14 ноя 2012, 08:42

Не спіши відразу все розбирати. Я теж грішив на термостат бо завжди, коли ловив за нижній патрубок він був холодний. Просто запусти двигун і чекай поки прогріється щоб включився вентилятор раріатора. На рахунок тосолу, він точно в твоєму випадку на температуру нижнього патрубка не впливає, але густину перевірити не зашкодить, оскільки замінив не весь тосол на новий, та і новий буває такий, що замерзає. Успіхів.

Аватара пользователя
Rymaruk
Реальный гольфовод
Сообщения: 709
Зарегистрирован: 16 окт 2010, 15:28
Автомобиль: Golf VI (6)
Год выпуска: 2010
Код мотора: CAYC 1.6
КПП: МКПП
Имя: Андрій
Откуда: Івано-Франківськ

Re: Холодний нижній патрубок

#6 Сообщение Rymaruk » 14 ноя 2012, 22:54

Буває ще система завоздушена. Попробуй поробити з відкритим бачком ох.рідини

Аватара пользователя
MUZICH
Гольф фанат
Сообщения: 1526
Зарегистрирован: 21 сен 2009, 09:18
Автомобиль: НЕ Volkswagen
Год выпуска: 2003
Код мотора: RP 1,8
КПП: МКПП
Откуда: \/Соломенка\/

Re: Холодний нижній патрубок

#7 Сообщение MUZICH » 14 ноя 2012, 23:10

Baks 777 писал(а):Не спіши відразу все розбирати. Я теж грішив на термостат бо завжди, коли ловив за нижній патрубок він був холодний. Просто запусти двигун і чекай поки прогріється щоб включився вентилятор раріатора. На рахунок тосолу, він точно в твоєму випадку на температуру нижнього патрубка не впливає, але густину перевірити не зашкодить, оскільки замінив не весь тосол на новий, та і новий буває такий, що замерзає. Успіхів.
+100 самый верный способ проверить термостат на работоспособность. Когда патрубок будет горячий, то все гуд, если теплый, лучше поменять.
Renault Safrane 1994г 3.0 V6- эвакуирован без возврата
Citroen Xantia 1996г 1.8 16v- продан
Mazda Xedos 6 1996г 2.0 V6 - продан
Mazda 323F 1997г 1.8 16v- продан с трудом
VW Jetta 1987г 1.6 TD- продан
VW Passat B3 1989г 1.8 ABS- продан
VW Jetta 2 1990г 1.8 - продана


Изображение Изображение

Ответить

Вернуться в «Ивано-Франковское отделение»