instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 28 березня 2024, 11:45

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 18 повідомлень ]  На сторінку 1 2 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 15 листопада 2017, 22:55 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 13:52
Повідомлень: 722
Год выпуска:: 2013
КПП: DSG 6
Имя: Ігор
Звідки: Київ
Проходив чергове ТО.
Майстром-прийомщиком було озвучено, що від заводу-виробника є новий регламент по оливі. Залив згідно нового регламенту 5w40.
Типу як для авто без сажевого (сказав прийомщик).
Всі попередні ТО заливали 5w30.
Відповідна тема є і тут viewtopic.php?f=133&t=539&start=1305, але створив і цю тему у гілці 7-го, бо не всі власники дизельних сімок читають увесь форум і обслуговуються виключно в ОД, де їм новий регламент підкажуть...

_________________
2.0TDi CRVA


Догори
ПовідомленняДодано: 15 листопада 2017, 23:56 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Залив згідно нового регламенту 5w40.
Типу як для авто без сажевого (сказав прийомщик).
Я бачу три варіанти:
1. "майстер" не розуміє що він говорить;
2. ти не так зрозумів майстра;
3. 1 + вони дійсно залили повнозольне масло. Привіт сажовику.

По факту, для авто з DPF масло має бути малозольним. Це VW 505.01 (а краще - MB 229.51) або VW 504/507.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 16 листопада 2017, 00:40 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 13:52
Повідомлень: 722
Год выпуска:: 2013
КПП: DSG 6
Имя: Ігор
Звідки: Київ
Цитата:
Цитата:
Залив згідно нового регламенту 5w40.
Типу як для авто без сажевого (сказав прийомщик).
Я бачу три варіанти:
1. "майстер" не розуміє що він говорить;
2. ти не так зрозумів майстра;
3. 1 + вони дійсно залили повнозольне масло. Привіт сажовику.

По факту, для авто з DPF масло має бути малозольним. Це VW 505.01 (а краще - MB 229.51) або VW 504/507.
Так немає сажевика в нашому 7-e дизеляці CRVA...

_________________
2.0TDi CRVA


Догори
ПовідомленняДодано: 16 листопада 2017, 01:10 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Так немає сажевика в нашому 7-e дизеляці CRVA...
:shock: В Україну йдуть без DPF-а?
Якщо сажовика немає, тоді ідеальним буде MB 229.5.
В'язкість - тут же від релігії залежить.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 16 листопада 2017, 01:32 
Офлайн
Завсегдатай

З нами з: 01 серпня 2011, 07:34
Повідомлень: 347
Год выпуска:: 2015
КПП: DSG 6
У меня 1,6 без сажевика - вот такой допуск VW 504/507


Догори
ПовідомленняДодано: 16 листопада 2017, 10:30 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 13:52
Повідомлень: 722
Год выпуска:: 2013
КПП: DSG 6
Имя: Ігор
Звідки: Київ
Цитата:
Цитата:
Так немає сажевика в нашому 7-e дизеляці CRVA...
:shock: В Україну йдуть без DPF-а?
Якраз для України сажевики для 7-х дизельних гольфів і забрали з оглядкою на якість пального на нашому ринку. Стандарт Євро 4. Зараз вже це неможна, але в 2013-у було зовсім таки легально:)
Мене більше дивує причина зміни самого регламенту... Тобто чому завод вирішив перейти з 5w30 на 5w40 для цих двигунів?

_________________
2.0TDi CRVA


Догори
ПовідомленняДодано: 16 листопада 2017, 10:32 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Якраз для України сажевики для 7-х дизельних гольфів і забрали з оглядкою на якість пального на нашому ринку. Стандарт Євро 4. Зараз вже це неможна, але в 2013-у було зовсім таки легально:)
Мене більше дивує причина зміни самого регламенту... Тобто чому завод вирішив перейти з 5w30 на 5w40 для цих двигунів?
Дякую, не знав. Був впевненим, що G7 всюди з сажовиками йдуть. В такому випадку застосування повнозолки є абсолютно виправданим.
Мені завжди здавалося, що ВАГ-івські дизеля більше люблять 40 в'язкість.
Цитата:
У меня 1,6 без сажевика - вот такой допуск VW 504/507
Без DPF-а в наших умовах краще повнозолку.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 16 листопада 2017, 10:48 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 09 січня 2014, 01:39
Повідомлень: 531
Год выпуска:: 2010
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Имя: Любомир
Звідки: Львов
Якщо у мене MK6 1.6 tdi вже без сажового і без єгр то я можу спокійно заливати 5w40? Чим воно буде краще в даній ситуації?

_________________
Honda Civic 5d
VW Golf VI 1.6 TDI CAYB - проданий
KIA Rio new


Догори
ПовідомленняДодано: 16 листопада 2017, 12:12 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
Якщо у мене MK6 1.6 tdi вже без сажового і без єгр то я можу спокійно заливати 5w40? Чим воно буде краще в даній ситуації?
Ти і раніше міг спокійно заливати 5w40.
Наявність сажового фільтра впливає лише на необхідність використання малозольних масел.

Є DPF: малозольні масла (VW 504/507, MB 229.51, VW 505.01)
Нема DPF: надійніше повнозольні масла (MB 229.5, VW 502/505)

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 16 листопада 2017, 22:02 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 09 січня 2014, 01:39
Повідомлень: 531
Год выпуска:: 2010
Код мотора: CAXA 1,4
КПП: МКПП
Имя: Любомир
Звідки: Львов
Цитата:
Цитата:
Якщо у мене MK6 1.6 tdi вже без сажового і без єгр то я можу спокійно заливати 5w40? Чим воно буде краще в даній ситуації?
Ти і раніше міг спокійно заливати 5w40.
Наявність сажового фільтра впливає лише на необхідність використання малозольних масел.

Є DPF: малозольні масла (VW 504/507, MB 229.51, VW 505.01)
Нема DPF: надійніше повнозольні масла (MB 229.5, VW 502/505)
Спасибі!

_________________
Honda Civic 5d
VW Golf VI 1.6 TDI CAYB - проданий
KIA Rio new


Догори
ПовідомленняДодано: 17 листопада 2017, 16:23 
Офлайн
Реальный гольфовод
Аватар користувача

З нами з: 24 липня 2013, 13:52
Повідомлень: 722
Год выпуска:: 2013
КПП: DSG 6
Имя: Ігор
Звідки: Київ
Цитата:
Проходив чергове ТО.
Майстром-прийомщиком було озвучено, що від заводу-виробника є новий регламент по оливі. Залив згідно нового регламенту 5w40.
Типу як для авто без сажевого (сказав прийомщик).
Всі попередні ТО заливали 5w30.
Відповідна тема є і тут viewtopic.php?f=133&t=539&start=1305, але створив і цю тему у гілці 7-го, бо не всі власники дизельних сімок читають увесь форум і обслуговуються виключно в ОД, де їм новий регламент підкажуть...
А може бути, що регламент змінюється при певному пробігові? Ну типу, наприклад, до 120тис. 5w30, а далі 5w40? Типу двигунчик вже трішки припрацьований і йому краще мати таку оливу?

_________________
2.0TDi CRVA


Догори
ПовідомленняДодано: 17 листопада 2017, 17:00 
Офлайн
Я тут живу
Аватар користувача

З нами з: 04 січня 2014, 20:31
Повідомлень: 4350
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BVY 2.0
КПП: АКПП
Имя: Вольдемар
Звідки: Киев
:-)
А если регламент меняется наоборот? Как пример - в мой BVZ изначально лили масло 5w40, с какого то года регламент поменяли на 5w30

Не... ВАГ не исповедует философию народных специалистов, типа чтоб давление повыше - залью масла погуще :-)

_________________
Колличество разума на Земле вещь константная, а население постоянно растет...
Golf mk4, 1,6 акпп. Продал, скучаю...
Seat Altea XL 2.0 FSI акпп, "гламурный гольф" Продан.
Skoda Octavia A7 TDI DSG и все такое :-)
Skoda Superb II TDI DSG L&K


Догори
ПовідомленняДодано: 18 листопада 2017, 00:57 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
А може бути, що регламент змінюється при певному пробігові? Ну типу, наприклад, до 120тис. 5w30, а далі 5w40? Типу двигунчик вже трішки припрацьований і йому краще мати таку оливу?
Ну якщо причина в цьому, то або інженери у ФВ закінчились, або хоч якась якість виробництва.
Пробіг має дуже опосередковане відношення до стану двигуна.

Якщо такі ж зміни відбулись і на європейському ринку, можливо випливло, що цим двигунам таки краще на 40 в'язкості.
Щось по типу як було із малов'язким 506 допуском.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 25 грудня 2017, 22:49 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 16 листопада 2014, 09:49
Повідомлень: 190
Год выпуска:: 1992
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: сергей
Кто сказал, что без сажевого? Еще когда брал машину узнавал у официала и мне по вину показывали схему на которой был указано, что авто с сажевым фильтром только урезанной версией под евро 4!

_________________
dop39:


Догори
ПовідомленняДодано: 25 грудня 2017, 22:57 
Офлайн
Прижился
Аватар користувача

З нами з: 16 листопада 2014, 09:49
Повідомлень: 190
Год выпуска:: 1992
Код мотора: SB 1,6
КПП: МКПП
Имя: сергей
Про 5в-40 вместо вместо 30 тоже слышал. На официале говорили, но я буду так же лить 30ку и не менять. Не знаю чреват переход или нет, но машина не на гарантии поэтому официалу без разницы случиться что с ней или нет поэтому оставлю 30ку)

_________________
dop39:


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 18 повідомлень ]  На сторінку 1 2 Далі

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited