instagram   telegram   Facebook   VIBER     
Сьогодні: 29 березня 2024, 01:50

Часовий пояс UTC+03:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 11 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 20 березня 2018, 22:42 
Офлайн
Гольфоман

З нами з: 04 серпня 2013, 17:18
Повідомлень: 2540
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ADY 2,0
КПП: МКПП
Имя: Игорь
Звідки: Борисполь
Вот решил сменить магнитолу на другого производителя, и подумал о подключении.
Сейчас подключено красный и желтый провод магнитолы к красному проводу ISO разьема авто (замок зажигания АСС) Хочу новую оставить так же через ключ, но вот говорят что вроде как правильнее желтый магнитолы питать через постоянных +12в авто, а красный управляющий через ключ. Так вот как все таки правильно. И если вешать желтый от магнитолы на постоянные +12 то делать это через ISO разьем, или тянуть к АКБ?

Во первых ничего тянуть никуда не охота, во вторых машина бывает по несколько дней стоит без движения и не хотелось бы такие вещи оставлять запитаные от АКБ. Или если подключать через разьем ISO желтый-желтый то цепь нормально защищена? И не будет ли лишней утечки?

_________________
mk3 GT 1.8 ADZ


Догори
ПовідомленняДодано: 20 березня 2018, 23:05 
Офлайн
Я тут родился

З нами з: 02 жовтня 2011, 16:21
Повідомлень: 7128
Год выпуска:: 1987
Код мотора: GU 1,8
КПП: АКПП
Имя: Тарас
Звідки: Погребы (Броварской р-он)
И , как настройки у тебя - не сбивались?

_________________
golf II 1.8 i cat GX акпп 87 г.в.K-Jetronic
Счастье - это когда люди, которые вам не подходят, к вам не подходят..
0679040189


Догори
ПовідомленняДодано: 21 березня 2018, 00:28 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Цитата:
...к красному проводу ISO разьема авто (замок зажигания АСС)
Червоний дріт - це ніякі не АСС, а постійне +12.
На магнітолі в штатній проводці взагалі немає дроту АСС
Цитата:
И , как настройки у тебя - не сбивались?
Чого їм збиватися якщо магнітолу було підключено до постійного +12?

Правильно - це жовтий магнітоли до червного авта, червоний магнітоли до коричнево-червоного авта.
Але є одне але і залежить воно він схемотехніки магнітоли.
Якщо основне живлення магнітола бере від "постійного +12" (свого жовтого дроту), а сигнал ключа необхідний лише для керування, то ця схема правильна (так у Блаупунктів з нештатних).
Якщо ж схемотехніка дурнувата і магнітола живиться від свого червоного дроту (сигнал ключа), то по заводському не варто підключати - контактна група не подякує.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 21 березня 2018, 08:28 
Офлайн
Гольфоман

З нами з: 04 серпня 2013, 17:18
Повідомлень: 2540
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ADY 2,0
КПП: МКПП
Имя: Игорь
Звідки: Борисполь
Судя по схемам ISO разъема из интернета
Красный A7 +12 при включенном зажигании
Жёлтый А4 +12 постоянно
На переходнике тоже так. На авто не смотрел просто.
У меня сейчас красный и жёлтый в куче подключены на А7 +12 при включенном зажигании (просто вставленом ключе) я так понимаю это не правильно
Нужно управляющий (красный) магнитолы на А7, а питание и память (жёлтый) на А4?

_________________
mk3 GT 1.8 ADZ


Догори
ПовідомленняДодано: 21 березня 2018, 12:02 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Я не знаю що там і як накручено в перехідниках, я відштовхуюсь від того, як є у Г3 та як зазвичай є у магнітолах.

Так, це не правильно - надто велике навантаження на малесенький контакт у контактній групі та тоненький дротик.
Сигнал "ключ в замку" - дуже малоточний, використовується для увімкнення магнітоли (при цьоу її живлення - від "постійного +12"), для увімкнення реле зумеру габаритів тощо.

Живлення магнітоли (жовтий) - на червоний дріт Гольфа.
Увімкнення магнітоли (червоний) - на коричнево-червоний дріт Гольфа (+12 при вставленому ключі). Але лише у випадку якщо основне живлення магнітоли йде з її жовтого дроту, а не з цього.
Якщо ж основне живлення магнітола бере від сигналу "ключ в замку", то або робити розв'язку реле, або тягнути дріт від "АСС" (живлення пічки, наприклад), або підключати все на постійне +12.

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 22 березня 2018, 20:09 
Офлайн
Гольфоман

З нами з: 04 серпня 2013, 17:18
Повідомлень: 2540
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ADY 2,0
КПП: МКПП
Имя: Игорь
Звідки: Борисполь
Цитата:
Я не знаю що там і як накручено в перехідниках, я відштовхуюсь від того, як є у Г3 та як зазвичай є у магнітолах.

Так, це не правильно - надто велике навантаження на малесенький контакт у контактній групі та тоненький дротик.
Сигнал "ключ в замку" - дуже малоточний, використовується для увімкнення магнітоли (при цьоу її живлення - від "постійного +12"), для увімкнення реле зумеру габаритів тощо.

Живлення магнітоли (жовтий) - на червоний дріт Гольфа.
Увімкнення магнітоли (червоний) - на коричнево-червоний дріт Гольфа (+12 при вставленому ключі). Але лише у випадку якщо основне живлення магнітоли йде з її жовтого дроту, а не з цього.
Якщо ж основне живлення магнітола бере від сигналу "ключ в замку", то або робити розв'язку реле, або тягнути дріт від "АСС" (живлення пічки, наприклад), або підключати все на постійне +12.
Сегодня подключил другую магнитолу как положено. Оказывается старую тоже так подключал. Сбил с толку переходник который валялся с самой первой магнитолой.
Всем спасибо

_________________
mk3 GT 1.8 ADZ


Догори
ПовідомленняДодано: 26 березня 2018, 19:11 
Офлайн
Гольфоман

З нами з: 04 серпня 2013, 17:18
Повідомлень: 2540
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ADY 2,0
КПП: МКПП
Имя: Игорь
Звідки: Борисполь
Что может делать кондёр который поставили на тыл на минусовой провод? 100v 4u7


Вкладення:
IMG_20180324_124915.jpg
IMG_20180324_124915.jpg [ 1.01 МіБ | Переглянуто 3545 разів ]

_________________
mk3 GT 1.8 ADZ
Догори
ПовідомленняДодано: 29 березня 2018, 19:44 
Офлайн
Гольфоман

З нами з: 04 серпня 2013, 17:18
Повідомлень: 2540
Год выпуска:: 1995
Код мотора: ADY 2,0
КПП: МКПП
Имя: Игорь
Звідки: Борисполь
Выяснилось что этот фильтр режет в районе 8-8.5кгц при 4ом. Получается он режет СЧ динамики вместе с ВЧ.
На штатных ВЧ в задних дверях стоит фильтр первого порядка по заводу?

_________________
mk3 GT 1.8 ADZ


Догори
ПовідомленняДодано: 29 березня 2018, 22:25 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 26 лютого 2007, 10:05
Повідомлень: 37923
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2019
КПП: МКПП
Звідки: м.Київ
Штатно на твітерах стоять конденсатори - от і весь "кросовер".

_________________
Оригінальні масла та рідини Aral, Rowe, Total, Elf, DynaPower, Dynol, IPONE.


Догори
ПовідомленняДодано: 29 березня 2018, 23:04 
Офлайн
Я тут родился
Аватар користувача

З нами з: 17 травня 2009, 15:15
Повідомлень: 13692
Год выпуска:: 2008
Код мотора: BSE 1,6
КПП: АКПП
Звідки: Киев

_________________
ВАЗ 2106 -> Mercedes W124, 300D -> Golf IV Variant, 1,6 BFQ, МКПП, ГБО -> Golf V Variant, 1,6 BSF, Tiptronic, ГБО


Догори
ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2022, 09:23 
Офлайн
новенький

З нами з: 04 жовтня 2022, 09:18
Повідомлень: 4
Автомобиль: Golf
Год выпуска:: 2006
КПП: МКПП
На сто підключать за копійки


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 11 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC+03:00


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти:  
ТОВ "МОДУЛЬ І КО" - Буроинъекционные сваи
ТУРХАСКИ - Туры в любую точку мира
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Limited